مهاجرت سرمایه گذاری در بلژیک

استارت آپ بلژیک

استارت آپ بلژیک

اکوسیستم استارت آپ بلژیک در سال های اخیر به طور پیوسته در حال رشد بوده است و تاثیر همه گیری این استارت آپ ها احساس شده است. همچنین سرمایه گذاری خطر پذیر در خانه سازمان ملل با سهولت بیشتری در جریان است و استارت آپ در بلژیک از مزایای آن بهره مند می شود. این امر وضعیتی را ایجاد می کند که اغلب استارت آپ های برتر با راه حل های موثر برای مشکلات بی شمار توسط کارآفرینان بلژیکی تاسیس می شوند.

با دقت به تصویر زیر می توانید اطلاعات جامعی را در خصوص استارت آپ در بلژیک به دست بیاورید:

اطلاعات جامعی را در خصوص استارت آپ در بلژیک

بلژیک که محل کمیسیون اتحادیه اروپا است و در قلب اروپا واقع شده، اغلب به عنوان پایتخت اتحادیع اروپا شناخته می شود. همچنین استارت آپ بلژیک یک پیشرو منطقه ای در نوآوری است که در رتبه 22 در سطح جهانی قرار دارد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت برای بالا بردن سطح معلومات شما در مورد استارت آپ در بلژیک این مقاله را به صورت جامع برای شما عزیزان تهیه کرده است.

آشنایی با استارت آپ بلژیک

استارت آپ بلژیک به عنوان یک دارایی بین المللی در جهان شناخته شده است. بلژیک نه تنها خانه برخی از مهم ترین نهادهای مالی و سیاسی اروپاست بلکه محیطی با تحصیلات عالی در جهان به شمار می رود. این عوامل در سالیان اخیر باعث شده تا افراد زیادی در سراسر جهان به فکر راه اندازی استارت آپ در بلژیک باشند. این کشور به عنوان یکی از کشورهای چند زبانه دنیا شناخته می شود که همواره یک دارایی عالی برای استارت آپ های بین المللی محسوب می شود.

جمهوری فدرال بلژیک با زبان های فرانسوی، هلندی، آلمانی و سطح بالای زبان انگلیسی، آماده راه اندازی استارت آپ ها در سراسر جهان می باشد. در حالی که ممکن است ارزش گذاری استارت آپ ها نسبت به برخی شهرهای اروپایی نسبت به لندن یا برلین پایین باشد. اما اکوسیستم در بلژیک برای سال آینده خوب به نظر می رسد.

انواع استارت آپ بلژیک

با توجه به استارت آپ های این مرکز چند فرهنگی اروپایی فهرستی از استارت آپ های بلژیکی را داخل جدول برای شما ارائه کرده ایم:

انواع استارت آپ در بلژیکتوضیحات
Timeseer.aiاین استارت آپ جوان در سال 2020 تاسیس شد. این نرم افزار توانایی شناسایی، اولویت بندی و بررسی زمان خرابی داده ها را قبل از شروع عملیات دارد.
Sodaاین نوع استارت آپ ابزارهای نرم افزار منبع باز را ارائه می کند. سودا در سال 2018 در بروکسل تاسیس شد و چند سالی است که 11000000€ (یورو) دریافت کرده است.
Playtreksبرنامه یکپارچه ای برای صنعت محسوب می شود که در سال 2021 در حوضه موسیقی تاسیس شد تا تقاضای رو به رشد برای شفافیت در صنعت موسیقی را برآورده کند.
Venlyونلی در سال 2018 تاسیس شد. این استارت آپ وظیفه دارد کیف پول های دیجیتالی را برای کاربران پروژه های بلاک چین فراهم کند، تا دارایی های خود را ذخیره کنند.

انواع استارت آپ بلژیک

مزایای استارت آپ بلژیک و طرح کسب و کار

از مهمترین مزایا استارت آپ در بلژیک می توان به این موضوع اشاره کرد که این فرآیند به شما کمک می کند. هر نقطه ضعفی را در ایده کسب و کار خود کشف کنید تا بتوانید قبل از شرع کسب و کار آن ها را کشف کنید.

از مزایا دیگر استارت آپ در بلژیک می توان به موضوعات زیر اشاره کرد:

  • فرصت های کاری که ممکن است در نظر بگیرید را شناسایی می کند و برای استفاده از آنها برنامه ریزی می کند.
  • بازار رقابت را برای تقویت ایده خود تجزیه و تحلیل کنید.
  • به شما فرصت می دهد تا استراتژی هایی برای مقابله با چاش های بالقوه برنامه ریزی کنید تا استارت آپ شما را از مسیر توسعه خارج نکنند.
  • استارت آپ باعث می شود مشتریان و کارمندان کلیدی را متقاعد کنید که در مورد ایده خود جدی هستید و آنها را متقاعد کنید که با شما همکاری کنند.
  • شما را مجبور خواهد کرد که محاسبه کنید کسب و کار شما چه زمانی سود خواهد داشت و چه مقدار برای رسیدن به آن نقطه نیاز دارید. تا بتوانید سرمایه کافی را برای راه اندازی شرکت آماده کنید.
  • باعث می شود بازار هدف خود و نحوه دستیابی به آن را مشخص کنید.

هزینه های راه اندازی استارت آپ در بلژیک

هزینه های استارت آپ در بلژیک را نباید دست کم گرفت که این امر باعث می شود با خطر سرمایه ناکافی مواجه شوید. کلید اجتناب از این خطر اتخاذ رویکردی دقیق برای تحقیق و برنامه ریزی است.

برای کنترل هزینه های راه اندازی یک استارت آپ در بلژیک به موارد زیر دقت فرمایید:

  • سرمایه در گردش: شما به یک بالشتک نقدی نیاز دارید تا قادر باشید در حین شروع کسب و کار هزینه ها را تامین کنید. همچنین شما باید یک پیش بینی جریان نقدی 12 ماهه انجام دهید. این امر هنگامی صورت می گیرد که شما برآورد خود را از نیاز سرمایه در گردش انجام خواهید داد.
  • منابع: اکنون که تخمین زده اید که برای شروع به چه مقدار سرمایه نیاز دارید. مبالغی که وارد شرکت می کنید و چه مقدار توسط شرکاء یا سرمایه گذاران وارد می شود را مورد بررسی قرار دهید.
  • وثیقه: این طرح برای حمایت از درخواست وام بانکی استفاده می شود. اگر قصد دریافت وام را داشته باشید، باید مبلغی را به عنوان وثیقه که حدود 250000€ تا 350000€ (یورو) می باشد را به عنوان وثیقه به بانک ارائه دهید.

همانطور در جریان هستید ایجاد یک کسب و کار موفق در کشور خارجی نیاز به برنامه ریزی دقیق و جامعی دارد. برای اینکه در این مرحله سخت با مشکلات جدی و بزرگی مواجه نشوید مشاوران ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت همواره کمک رسان شما در امر مهاجرت به خصوص تاسیس استارت آپ در بلژیک بوده اند. امیدواریم مطالبی که در این مقاله برای شما عزیزان ارائه دادیم مثمر ثمر واقع شده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :