مهاجرت سرمایه گذاری در استرالیا

استارت آپ استرالیا

استارت آپ استرالیا

اخذ ویزای استارت آپ استرالیا، یکی از راه های اخذ اقامت این کشور است که همواره مورد توجه سرمایه داران برای مهاجرت به این کشور بوده است. استرالیا کشوری است که طبق آخرین آمار حدود 26 میلیون نفر جمعیت دارد که اکثر آن ها به زبان انگلیسی بین المملی صحبت می کنند. این کشور چندین زبان بومی نیز دارد که هرروز از تعداد آنها کاسته شده یا به طور کامل منقرض می شوند. استرالیا حدود 7686850 کیلومتر وسعت دارد. پایتخت این کشور کانبرا نام داشته و از شهر های پیشرفته و بزرگ آن می توان به سیدنی، ملبورن، آدیلاد و پرث اشاره کرد. با ما همراه شوی تا در این مطلب، شرایط شروع یک استارت آپ در استرالیا را بررسی کنیم.

راه اندازی استارت آپ استرالیا

می توان گفت که بیشتر سرمایه داران سرمایه گذاران، برای توسعه کسب و کار و افزایش سرمایه خود به کشور های دیگر مهاجرت می کنند. اما این مسئله به این معنی نیست که توسعه سرمایه و کسب و کار دلیل اصلی مهاجرت آنها باشد. بسیاری از کسانی که از طریق ویزای استارت آپ استرالیا اقدام به مهاجرت به این کشور می کنند، قصد اخذ اقامت و تابعیت این کشور را دارند. استرالیا یکی از 10 کشور برتر استارت آپی جهان است. این کشور در سال 2019، توانسته است که جایگاه پنجم لیست برترین کشور های استارت آپی را به نام خود بزند. شما با شروع یک استارت آپ در استرالیا می توانید به موفقیت های بزرگی دست پیدا کنید.

این موفقیت های استارت آپ استرالیا، باعث شده تا برخی از شرکت های استار آپی این کشور به عنوان مارک های بین المللی شناخته شوند. استرالیا با دارا بودن اقتصادی پیشرفته و سابقه موفقیت در عرصه های جهانی، بسیاری از شرکت های تازه کار ولی موفق را درون خود جای داده است. دولت استرالیا، برخی از استارت آپ های محلی این کشور را حتی تا سطح ملی نیز ارتقا داده است و برای پیشرفت آنها در بستر بین‌المللی تلاش می کند. برخی از این شرکت ها در استرالیا، توانسته اند که شهرت خوبی کسب کرده و با ارائه محصولات و خدمات، بخشی بزرگی از نیاز های مردم این کشور را تامین کنند. طبق آخرین آمار، استرالیا در رتبه هفتم جدول رتبه بندی استارت آپ های جهانی قرار گرفته است.

شرایط ویزای سرمایه گذاری و استارت آپ استرالیا

استرالیا و دولت استرالیا همواره در حال تشویق شهروندان خارجی است تا سرمایه گذاری و کسب و کار خود در این کشور را شروع کنند. این کار به اقتصاد کشور کمک بسیاری می کند. اطلاع داشتن از قوانین و مقررات، نوع و شیوه اخذ ویزا، برای شروع استارت آپ در استرالیا از اهمیت بسیاری برخوردار است. برای شروع استارت آپ استرالیا، میتوانید سه نوع ویزا اخذ کنید. نوع اول، ویزای بیزینس تلنت این کشور است. برای درخواست این ویزا باید شما یک شهروند با تابعیت خارجی باشید که به راه اندازی مشاغل جدید در استرالیا میل نشان دهید. در این مرحله، شما بایستی برای واجد شرایط بودن، ثابت کنید که از تمکن مالی کافی برخوردار هستید.

نوع دوم ویزای قابل دریافت در استارت آپ استرالیا، ویزای نوآوری و سرمایه گذاری نام دارد. در این روش، شما بایستی که ابراز علاقه خود را نسبت به شروع سرمایه گذاری و از طریق skillselect اقدام کنید. در این روش، شما باید ثابت کنید که توانایی راه اندازی یک کسب و کار تازه را دارید. همچنین بایستی مهارت خود را نیز در این موضوع ثابت کنید. شما بایستی حداقل مالی را برای سرمایه گذاری برآورده کنید. این امر به این معنی است که شما باید توسط ارگان ها و یا گروه های دولتی معرفی شده باشید.

دریافت این ویزا نیازمند شرایطی است:

  • داوطلب لاید توسط یک نهاد یا سازمان استرالیایی معرفی و دعوت شود.
  • قبل از دعوت این ویزا، باید حداقل در 2 سال از 4 سال کاری خود، 3000000AUD (دلار استرالیا) گردش مالی داشته باشید.
  • فرد متقاضی باید تجربه و سابقه کار آفرینی موفق در کارنامه خود داشته باشد.

شرایط ویزای سرمایه گذاری و استارت آپ استرالیا

شروع استارت آپ دراسترالیا

اگر که یک شهروند خارجی هستید و توانسته اید که ویزای این کشور را در زمینه استارت آپ دریافت کرده باشید، باید از قوانین ومقررات این کشور را در رابطه با حوزه کاری خود آگاه باشید. برای مثال،شما بایستی یک ساختار تجاری مناسب داشته باشید.شما بایستی محل قرار گیری شرکت خود در استرالیا را معین کنید و همچنین باید بدانید چگونه مجوزهای لازم برای شروع استارت آپ خود را دریافت کنید و بتوانید از مالکیت معنوی تجارت خود محافظت کنید. بهتر است که در رابطه با این موارد، با یک مشاور حقوقی در تماس باشید.

همچنین باید شرایط دیگری را نیز پذیرا باشید:

  • دانایی از مقدار مالیات
  • تضمین سلامت خود و کارمندان
  • حفظ حریم خصوصی کارمندان واطلاعات محرمانه کسب وکار
  • برآورده کردن شرایط گزارش دهی توسط کمیسیون سرمایه‌گذاری

استارت آپ استرالیا، یکی از راه های قطعی اخذ اقامت این کشور است. شروع یک کسب و کار در این کشور از میزان سود بسیار بالایی برخوردار است. چرا که این کشور از نظر پیشرفتی در توسعه استارت آپ، بازار عرضه و تقاضای قدرتمند و همچنین اقتصادی بی نظیر برخوردار است. انواع این ویزاها استفاده های مختلفی دارند و در شرایط متفاوت می توانند مسیر شما را هموار سازند. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه های مهاجرتی، با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت همراه شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :