مهاجرت کاری اروگوئه

اخذ ویزای کار اروگوئه

اخذ ویزای کار اروگوئه

کشور اروگوئه فرصت های زیادی را برای مهاجران مایل به کار ارائه می دهد و از همین رو اخذ ویزای کار اروگوئه جذاب تر از گذشته شده است. علاوه بر وجود فضای شغلی، یکی از نکات مهم در مورد این کشور وجود تنوع در بازار مشاغل است و اینکه حتی اگر شما به یک مهارت شغلی مسلط نباشید، در دوره های کارآموزی کوتاه که با حقوق همراه است، می توانید موقعیت شغلی خود را میان دیگر افراد جویای کار پیدا کنید. در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت این بستر فراهم شده است تا شما دغدغه های خود را با کارشناسان ما در میان بگذارید و مسیر خود را برای مهاجرت شغلی به اروگوئه هموار سازید.

اطلاعات مربوط به اخذ ویزای کار اروگوئه

مانند هر کشور دیگری، اروگوئه انواع ویزاها را به اتباع خارجی که به دنبال ورود هستند ارائه می دهد.

ویزاهای موجود عبارتند از:

  • ویزای توریستی که اجازه ورود چندگانه را می دهد و 90 روز اعتبار دارد.
  • ویزای تجاری که 90 روز اعتبار دارند و چند بار ورود دارند، ویزای دانشجویی که یک بار ورود است و 30 روز اعتبار دارد.
  • ویزای الحاق خانواده که اجازه یک بار ورود را می دهد و 30 روز اعتبار دارد.
  • ویزای کاری که 30 روز اعتبار دارد و یک بار ورود دارد که کارمندان خارجی برای ورود به اروگوئه باید ویزای کار دریافت کنند.

برای ماندن در کشور بیش از دوره اولیه 30 روزه ای که ویزا اجازه می دهد، باید ویزای اقامت نیز دریافت کنند. برای واجد شرایط بودن برای دریافت ویزای کار در اروگوئه، متقاضیان باید حداقل 18 سال سن داشته باشند. علاوه بر این متقاضیان باید در طول فرآیند درخواست، اتباع خارجی باید مدارک فوق را ارائه دهند:

  • فرم تکمیل شده درخواست ویزا
  • عکس پاسپورت اخیر
  • ارائه گذرنامه با حداقل 6 ماه اعتبار
  • یک کپی از صفحه اصلی گذرنامه متقاضی
  • پیشنهاد استخدام از یک شرکت ثبت شده در اروگوئه که باید شامل اطلاعاتی در مورد موقعیت شغلی و شرکت و همچنین امضاء نماینده قانونی شرکت باشد.
  • کپی شناسنامه یک مرجع در اروگوئه
  • گواهی پرداخت هزینه ویزا

ملاحظات مربوط به مصاحبه اخذ ویزای کار اروگوئه

در طول فرآیند مصاحبه، متقاضیان باید انتظار داشته باشند که به سوالات مربوط به دلایلی که قصد سفر به اروگوئه را دارند و فعالیت هایی که قصد انجام آن را دارند پاسخ دهند. مقامات همچنین سوالات ساده ای در مورد زندگی روزمره متقاضی در کشور محل اقامت خود خواهند پرسید. پس از مصاحبه، مقامات اروگوئه رسیدگی به درخواست ویزا را آغاز خواهند کرد. معمولا 14 تا 20 روز کاری طول می کشد تا درخواست به طور کامل بررسی شود، پس از آن مقامات با متقاضی تماس می گیرند تا به آنها اطلاع دهند که ویزا آماده است.

پس از اخذ ویزای کار، اتباع خارجی می توانند برای شروع کار در شرکت شما به اروگوئه سفر کنند. ویزای کار واجد شرایط تمدید یا تمدید نیست، بنابراین کارمندان باید در اسرع وقت فرآیند درخواست اقامت را آغاز کنند. آنها 30 روز فرصت دارند تا این روند را تکمیل کنند. ملاحظات مهم دیگر این است که هزینه های ویزا بسته به ملیت متقاضی متفاوت است. بنابراین بهتر است قبل از روز مصاحبه ویزا از مقامات دیپلماتیک سفارت یا کنسولگری اروگوئه برای تایید قیمت درخواست کنید. شرایط کار در اروگوئه به طور کامل در مقاله مذکور شرح داده شده است.

قوانین اقامتی اخذ ویزای کار اروگوئه

هر کسی که ویزای دائم یا موقت دارد می تواند در اروگوئه کار کند. اگر به قصد کار به کشور اروگوئه می‌ روید، می‌ توانید وارد این کشور شوید و برای اقامت خود درخواست دهید. سپس این امکان وجود خواهد داشت که به طور نامحدود در این کشور منتظر بمانید تا زمانی که می ‌خواهید بمانید و احساسی نسبت به زندگی در آنجا و نوع شغل داشته باشید. این موضوع با بسیاری از کشورها متفاوت است که برای این نوع ویزا یا برای مجوز کار باید قبلا یک شغل قفل شده داشته باشید. اگر بخواهید می توانید از همه دردسرهای نیاز به نوع خاصی از ویزای کاری یا مجوز برای کار در اروگوئه اجتناب کنید. با این حال، اگر برای اقامت موقت درخواست می کنید، می توانید برای نوع کاری ویزای خود اقدام کنید. آنها به طور کلی برای 4 سال یا برای مدت قرارداد کار بسته به شرایط شما معتبر هستند.

از سوی دیگر 7 دسته ویزای موقت وجود دارد که هر کدام نشان دهنده نوع متفاوتی از کار است. شما می توانید به عنوان یک دانشمند، معلم، تکنسین و سا بیر مشاغل برای اقامت موقت اقدام کنید. این موارد برای بسیاری از انواع متخصصان وجود دارد. هنگام درخواست برای هر یک از این نوع ویزاهای موقت به منظور کار در اروگوئه، به اسناد خاصی نیاز دارید. از اینرو از شما انتظار می رود که شخصا در کنسولگری اروگوئه برای ویزای اقامت درخواست دهید، اما کارفرمای شما باید یک قرارداد کار قانونی یا یک تعهدنامه (محضری) و اطلاعاتی در مورد شرکت، حقوق و شرایط استخدام ارائه کند.

قوانین اقامتی اخذ ویزای کار اروگوئه

فاکتورهای اثرگذار در اخذ ویزای کار اروگوئه

اگر به زبان اسپانیایی صحبت نمی کنید، شانس شما برای یافتن شغل بسیار دورتر می شود. البته در چنین صورتی، بهترین شانس برای استخدام شدن، امتحان کردن یک شرکت بین المللی است. برخی از متقاضیان هستند که پرسنل غیر اسپانیایی زبان را استخدام می کنند. فقط باید موقعیت های مختلفی را امتحان کنید. از سوی دیگر اگر شما یک کارگر با مهارت های خاص مانند برق، لوله کش یا مکانیک هستید، پس چشم انداز شغلی کمی بهبود می یابد زیرا اروگوئه کمبود چنین کارگرانی دارد. از آنجایی که این مشاغل نیاز به تعامل با افراد محلی دارند، برخی از مهارت های زبانی ضروری هستند. پس بهتر است قبل از رفتن به اروگوئه زبان اسپانیایی خود را یاد بگیرید. همچنین تقاضا برای معلمان زبان انگلیسی در کشور وجود دارد.

به یاد داشته باشید که کار در کشور اروگوئه نیاز به مجوز کار دارد. کارگران حرفه ای تمام وقت توسط کارفرمایان خود حمایت مالی می شوند و خانواده های آنها می توانند بدون هیچ مشکلی به آنها بپیوندند. کارفرمایان به طور کلی کارگران قراردادی ندارند و از آنجایی که هر قرارداد جدید یک شغل جدید به همراه دارد، مجوز کار باید بر این اساس تغییر کند. این موضوع می تواند نسبتا خسته کننده باشد، اما شرکت هایی وجود دارند که کارهای اداری را برای شما انجام می دهند. سیستم مالیاتی در کشور اروگوئه پیچیده است و پرداختن به آن می تواند بسیار پر زحمت باشد. از اینرو باز هم شرکت هایی وجود دارند که مایلند با قیمتی به شما کمک کنند.

در تصویر زیر به موقعیت های مختلف کاری در اروگوئه اشاره شده است:

موقعیت های مختلف کاری در اروگوئه

شهرهای مطلوب برای زندگی و کار در اروگوئه

اگر می خواهید محل زندگی را در اروگوئه را انتخاب کنید، مونته ویدئو را انتخاب کنید. مونته ویدئو، پایتخت این کشور، بزرگترین شهر اروگوئه است و تقریبا یک سوم کل جمعیت کشور را در خود جای داده است. این شهر نوزدهمین شهر بزرگ آمریکای لاتین است و تولید ناخالص داخلی آن تقریبا 50 میلیارد $ (دلار) است. از سوی دیگر مونته ویدئو، شهری دلپذیر و امن، همواره به عنوان بهترین شهر برای زندگی در آمریکای لاتین رتبه بندی شده است. با پارک های زیبا، سواحل آفتابی و فرهنگ دوستانه، این یکی از شهرهایی است که نمی خواهید آن را ترک کنید. اگر بخواهیم آب و هوای شهر را در یک کلمه توصیف کنیم، آنگاه با خوش آب و هوا پیش خواهیم رفت. مونته ویدئو در تابستان ‌ها نسبتا گرم و مرطوب، با زمستان‌ های روشن و راحت، زیر خط استوا قرار دارد و ماه ‌های فصلی آن معکوس است.

در مورد هزینه زندگی در اروگوئه باید گفت که این کشور با طبقه متوسط ​​رو به بالا، کشوری کم هزینه نیست و مونته ویدئو به عنوان پایتخت، مطمئنا از هزینه های زندگی نسبتا بالاتری برخوردار است. هزینه های اجاره در این شهر گرچه کمی بالا است، اما اگر شما یک زوج با آپارتمان هستید، می توانید به راحتی با حدود 3000$ (دلار) در ماه زندگی کنید. علاوه بر این برای آموزش عالی، این شهر خانه دانشگاه جمهوری است که برجسته ترین موسسه آموزشی در کل اروگوئه است. علاوه بر این شهر، شهرهای دیگری همچون آتلانتیدا، پیریاپولیس و پونتا دل استه هم موقعیت های خوبی برای یافتن کار و زندگی در اروگوئه را دارا می باشند.

مقایسه درآمد مشاغل مختلف در کشور اروگوئه

یکی از نکات مهمی که باید در نظر بگیرید، این است که سطح حقوق به نسبت مشاغل در اروگوئه تفاوت زیادی دارد. به عنوان مثال فردی که در اروگوئه در دولت و دفاع کار می کند، معمولا حدود 36000UYU (پزوی اروگوئه) در ماه درآمد دارد. البته دستمزدها از 19100UYU الی 56400UYU (پزوی اروگوئه) متغیر است. از سوی دیگر کارمندانی که بین 2 تا 5 سال تجربه دارند، به طور متوسط ​​32% بیشتر از تازه واردها و جوانان در همه صنایع و رشته ها درآمد دارند. افراد حرفه ای با تجربه بیش از 5 سال به طور متوسط ​​36% بیشتر از افراد با تجربه کاری 5 سال یا کمتر درآمد دارند.

با رسیدن به مرز 10 سال، حقوق 21% افزایش می یابد و برای افرادی که از مرز 15 سال گذشته اند 14% افزایش می یابد. متقاضی که در کارخانه و تولید در اروگوئه کار می کند به طور معمول حدود 22500UYU (پزوی اروگوئه) در ماه درآمد دارد. دستمزدها از 8340UYU الی 56400UYU (پزوی اروگوئه) متغیر است. علاوه بر این برحسب تجربه، کارمندانی که بین 2 تا 5 سال تجربه دارند، به طور متوسط ​​32% بیشتر از تازه واردها و جوانان در همه صنایع و رشته ها درآمد دارند.

در جدول زیر سایر تغییرات حقوقی افراد شاغل در بخش تولید در اروگوئه اشاره شده است:

سابقه کاریدرصد تغییر حقوق
بیش از 5 سالبه طور متوسط ​​36% بیشتر از افراد کمتر از 5 سال سابقه درآمد دارند.
بیش از 10 سالبه طور متوسط ​​21% بیشتر از افراد تا 10 سال سابقه درآمد دارند.
بیش از 15 سالبه طور متوسط ​​14% بیشتر از افراد تا 15سال سابقه درآمد دارند.

شما می توانید از طریق گفتگو با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت هم نسبت به درآمد سایر مشاغل آگاه شوید و هم در جریان فرآیندهای اجرایی ویزای کار در اروگوئه قرار بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :