مهاجرت سرمایه گذاری در اسپانیا

کارآفرینی در اسپانیا

کارآفرینی در اسپانیا

مهاجرت از طریق کارآفرینی و ثبت ایده نو یکی از انگیزه های مهاجران در کشورهای دیگر است که در این مقاله به کارآفرینی در اسپانیا پرداخته می شود. کارآفرینی را می ‌توان به عنوان حوزه‌ ای مرتبط با کسب ‌و کار تعریف کرد که در آن رهبران سازمان‌ ها از ریسک کردن، مقابله با راه ‌حل‌ های نوآورانه به منظور افزایش عملکرد تجاری خود و تضمین بالاترین درآمد هراسی ندارند. کارآفرینی بر بهره ‌برداری از فرصت‌ های تجاری، توسعه و کنترل طرح کسب‌ و کار، ایجاد راه ‌اندازی، مدیریت، تیم‌ سازی، استراتژی ‌های بازار، مدیریت منابع انسانی، رهبری، نوآوری، مالکیت معنوی، اقتصاد، شبکه‌ سازی، تحقیقات بازار و غیره تمرکز دارد. برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه کارآفرینی در اسپانیا، کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت، آماده ارائه راهنمایی هستند.

تحصیل در رشته کارآفرینی در اسپانیا

دانشجویانی که در دوره کارآفرینی در اسپانیا ثبت نام می کنند، مهارت های ارتباطی را توسعه می دهند تا به مذاکره کنندگان خوبی تبدیل شوند و همچنین مهارت های اساسی مدیریت و رهبری را یاد خواهند گرفت. یک کارآفرین خوب از خلاقیت خود استفاده می کند و از تفکر استراتژیک برای ایجاد طرح های تجاری موثر استفاده می کند. مدرک کارشناسی یا کارشناسی ارشد در کارآفرینی شامل دانش نظری و فعالیت های عملی است. درک محیط کسب و کار امروز، توانایی مدیریت افراد و فروشندگی خوب، سنگ بنای این حوزه مدرن و پویا است. چشم انداز شغلی برای فارغ التحصیلان در زمینه کارآفرینی عبارتند از:

  • مدیر/مدیر بازرگانی
  • مدیریت بخش های مختلف در شرکت ها یا سازمان های مختلف
  • مشاور تجاری یا مالی
  • توسعه دهنده تحقیقات

در شکل زیر سایر چشم اندازهای شغلی کارآفرینی در اسپانیا، اشاره شده است:

افراد موفق کارآفرینی در اسپانیا

کارآفرین شدن یک دستاورد برجسته امروزه و بدون شک بهترین راه برای الهام بخشیدن به جوانان و ایجاد پیشرفت جهانی است. خلاقیت جوانان اسپانیایی آنها را در صدر فهرست های اروپایی برای پروژه های خود قرار داده است و امروزه کارآفرینی در این کشور در حال رونق است و تعدادی کارآفرین برتر جوان اسپانیایی هستند که الهام بخش کارآفرینی در این کشور محسوب می شوند. یکی از این افراد، پابلو ویدارته است که به تازگی 25 ساله شده است، اما در حال حاضر کارهای زیادی انجام داده است. او یکی از کارآفرینان جوان برتر کشور برای Bioo است. هدف اصلی این پروژه تولید برق با استفاده از فرآیند فتوسنتز است. جهت اطلاع از شرایط سرمایه گذاری در اسپانیا می توانید مقاله مذکور را مطالعه بفرمائید.

اوریل رومرو از دیگر افراد مشهور است که به عنوان یک کارآفرین در سن 11 سالگی شروع به کار کرد. اوریل همیشه تلاش خود را بر روی زمینه هایی مانند تدریس و آموزش متمرکز کرده است. برخی از پروژه های زیر نظر او عبارتند از StuvozQnoow و NGO ODRE، که هدف همه آنها تغییر واقعی در بخش آموزشی است. گالا گیل امات، بنیانگذار و مدیرعامل Yellowfish و اکنون مدیر فروش در Triple گالا می تواند با افتخار بگوید که چهره او در میدان تایمز نیویورک به نمایش درآمده است. آنتونیو اسپینوسا د لوس مونتروس یکی دیگر از نامداران است که از بنیانگذاران و مدیرعامل اولین شرکت اجتماعی تایید شده اسپانیایی، Auara است، سازمانی که آب آشامیدنی را برای افراد نیازمند می آورد.

در جدول زیر نام برخی دیگر از کارآفرینان مشهور در صحنه اقتصاد اسپانیا اشاره شده است:

کارآفرینان مشهور در صحنه اقتصاد اسپانیا
1یازا کانوسا
2پالوما کانترو
3پدرو اسپینوزا
4فران ویلالبا سگرا

چشم انداز دولت اسپانیا به کارآفرینی

باور دولت اسپانیا بر این است که کارآفرینی و توسعه اکوسیستم‌ های کارآفرینی، اقتصاد ها را به سمت ایجاد شغل، تولید درآمد و کمک به اهداف توسعه پایدار سوق می ‌دهد. از همین رو دولت اسپانیا برخلاف کشورهای درحال توسعه تلاش کرده است که موانع دسترسی به اطلاعات، مهارت‌ ها، منابع انسانی، سرمایه، خدمات پشتیبانی کسب‌ و کار و ارتباطات اجتماعی و تجاری را رفع کند. از سوی دیگر به توسعه فرهنگ و سیستم های آموزشی محلی پرداخته تا مانع جاه طلبی های کارآفرینی، نوآوری و ریسک پذیری نشوند. موضوع مهم دیگر ایجاد هماهنگی بین عرضه و تقاضای خدمات حمایتی کارآفرینی در اکوسیستم اقتصادی است. علاوه بر این در سال های اخیر، حمایت از کارآفرینی و توسعه اکوسیستم های کارآفرینی در راس دستور کار بین المللی برای ایجاد شغل، تولید درآمد، رشد اقتصادی و کمک به اهداف توسعه پایدار قرار گرفته است.

چراکه دولت اسپانیا کارآفرینی یا اکوسیستم ‌های کارآفرینی را به عنوان عوامل کلیدی در بسیاری از اهداف توسعه توسعه پایدار در نظر گرفته است. یکی از سیاست های حمایتی اسپانیا در موضوع کارآفرینی، Swisscontact است که برای تقویت کارآفرینی و نوآوری و تقویت اکوسیستم کلی از کارآفرینان و سازمان های حمایت از اکوسیستم حمایت مستقیم و غیرمستقیم می کند. این شبکه ظرفیت کارآفرینان را مستقیما از طریق مربیان، ارائه دهندگان کمک های فنی، مربیان و مربیان ایجاد می کند. همچنین ظرفیت سازی و ایجاد شبکه بین ESO ها را برای بهبود خدمات پشتیبانی، انتقال دانش، اتصال، سیاست و فرهنگ در اکوسیستم کارآفرینی تسهیل می کند. در خصوص مهاجرت به اسپانیا و کسب اطلاعات بیشتر مقاله مذکور را مطالعه بفرمائید.

چشم انداز دولت اسپانیا به کارآفرینی

نمونه ای از سیاست کارآفرینی در اسپانیا

توجه به تخصیص بودجه برای گسترش کارآفرینی یکی از برنامه های مهم دولت اسپانیا است. به عنوان مثال، نادیا کالوینو، معاون اول دولت اسپانیا و وزیر امور اقتصادی و تحول دیجیتال، در یکی از صحبت های خود اعلام می کند. با این مقررات برای ترویج کارآفرینی نوآورانه، اسپانیا یکی از جذاب ‌ترین کشورها برای ایجاد استارت ‌آپ ‌ها خواهد بود. به ویژه به فکر ایجاد فرصت برای جوانان و جذب سرمایه گذاری و استعداد». کالوینو خاطرنشان کرد که قانون برای ارائه یک چارچوب نظارتی خاص برای این نوع شرکت ‌ها ضروری است که اساس اقتصاد دیجیتال جدید را تشکیل می ‌دهند، مشاغل بسیار ماهر ایجاد می ‌کنند و اگر بتوانند بر مشکلات ذاتی مانند فقدان غلبه کنند پتانسیل بالایی برای رشد دارند.

معاون رئیس‌ جمهور قانون جدید را در چارچوب مجموعه اقدامات، اصلاحات و سرمایه‌ گذاری ‌هایی که دولت از طریق طرح احیا، تحول و تاب ‌آوری برای تغییر ساختار تولیدی در کشور اسپانیا، بهبود فضای اشتغال و کار در اسپانیا انجام می‌ دهد، تنظیم کرده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه کارآفرینی، کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانند اطلاعات تخصصی تری را در این زمینه ارائه دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :