مهاجرت به کشور اتریش

ویزا کارت اتریش

ویزا کارت اتریش

اکثر مهاجران برای مهاجرت به کشورهای اتحادیه اروپا نیاز به ویزا کارت دارند، در همین راستا این مقاله به موضوع ویزا کارت اتریش می پردازد. اتریش با مناظر زیبا، فرهنگ و اقتصاد برجسته ‌اش، یکی از محبوب ترین مقاصد در اروپا است و جای تعجب نیست که سالانه میلیون ‌ها گردشگر و همچنین کارگران و ساکنان جدید را جذب می ‌کند. زندگی در این کشور اروپایی مثل سایر کشورهای اتحادیه اروپا به داشتن ویزا کارت نیاز دارد، وگرنه مهاجران دردسرهای زیادی را طی زندگی روزمره خود تجربه خواهند کرد. ارائه دهندگان کارت اعتباری زیادی در اتریش وجود دارد.

برجسته ترین نام ها (Paylife, CardComplete, Diners Club, American Express) هستند. همچنین برخی از کارت های اعتباری با برند مشترک در اتریش مانند کارت اعتباری ÖBB وجود دارد. متقاضیان مهاجرت برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانند از راهنمایی های مشاوران ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت بهره مند شوند.

معرفی و فرآیند ویزا کارت اتریش

در ارتباط با ویزا کارت اتریش، اشاره به این موضوع مهم به نظر می رسد که علاقه مندان مهاجرت به این کشور بدانند که اتریش انواعی از ویزا را برای افراد صادر می کند. کاربرد این ویزا کارت ها در مواقعی چون پرداخت اجاره خانه یا پرداخت عوارض و مالیات به دولت، خرید از فروشگاه های آنلاین و همچنین هزینه های تحصیلی روشن می شود. در واقع از آنجایی که کارت های اعتباری برای خرید آنلاین، مسافرت و خریدهای خودجوش مفید هستند، می تواند یک افزودنی مناسب برای کیف پول شما باشد. در مورد هزینه دریافت این کارت ها باید گفت که در اتریش، کارت های اعتباری رایگان زیادی در بازار وجود ندارد و تنها 4 کارت بدون هزینه سالانه قابل استفاده هستند. سایر کارت‌ها ممکن است در هنگام استفاده شامل کارمزد باشند، به خصوص هنگام برداشت پول نقد در خارج از کشور.

معرفی و فرآیند ویزا کارت اتریش

معتبرترین و پرکاربردترین ویزا کارت های اتریش

بهترین کارت های اعتباری در اتریش عبارتند از:

  • کارت ویزای نقدی (DKB)
  • کارت اعتباری مستر کارت رایگان
  • کارت اعتباری (Sparkasse)

برخی ویزا کارت ها به جهت رایگان سازی خدمات خود دارای کاربرد بیشتری هستند که عبارتند از (DKB) و (Mastercard Gold). بانک هایی مانند DKB از متقاضیان می خواهند که ابتدا یک حساب بانکی رایگان باز کنند و بر این اساس می توانند کارت اعتباری دریافت کنند. در مورد کارت اعتباری DKB باید گفت که این کارت یکی از بهترین کارت های اعتباری رایگان در اتریش و آلمان و همچنین حساب بانکی رایگان آنها برای دانشجویان است. این کارت مخصوصا زمانی که در حال سفر به خارج از کشور و برداشت وجه نقد هستید، مفید خواهد بود.

علاوه بر این با کارت اعتباری DKB می توانید از تمام مزایای کارت اعتباری به صورت رایگان بهره مند شوید. با کارت اعتباری DKB Visa، دانشجویان می توانند هم از برداشت رایگان و هم از پرداخت های بدون هزینه در اتریش و خارج از کشور بهره مند شوند. اما برخی اطلاعات در مورد این کارت، لازم به نظر می رسد. از جمله اینکه حداقل مبلغ برای برداشت نقدی رایگان در دستگاه های خودپرداز 50€ (یورو) است، واریز ماهیانه 700€ (یورو) شرایط کارت را بهبود می بخشد، هنگام اضافه برداشت با کارت اعتباری، 6.9% نرخ بهره پرداخت خواهید کرد. به عنوان یک مشتری جدید DKB، به مدت 6 ماه از تمام مزایای آن به عنوان مشتری برخوردار خواهید شد. جهت اطلاع از شرایط اقامت اتریش می توانید مقاله مذکور را مطالعه بفرمائید.

در تصویر زیر برخی نکات برجسته در مورد کارت DKB که ارزشمندی این کارت را روشن تر می سازد، به نگارش درآمده است:

نکات برجسته در مورد کارت DKB اتریش

مزیت اخذ ویزا کارت اتریش

Advanzia Bank S.A یک بانک مستقیم کلاسیک است که دفتر مرکزی آن در لوکزامبورگ است، اما عمدتا در کشورهای آلمانی زبان از جمله اتریش فعالیت می کند. کارت اعتباری عرضه شده توسط این بانک که با نام مستر کارت یاد می شود، رایگان است. از نکات و مزیت های برجسته اخذ مستر کارت اتریش می توانیم به برداشت نقدی رایگان در سراسر جهان، فرآیند درخواست آسان، بیمه مسافرتی شامل اعتبار رایگان تا 7 هفته (بدون نرخ بهره)، امکان بازپرداخت انعطاف پذیر، خدمات مشتری 24 ساعته و پرداخت های بدون تماس اشاره نماییم.

البته آگاهی برخی نکات درباره ویزا کارت اتریش لازم است. به عنوان مثال درخواست این کارت با امتیاز اعتباری پایین، به عنوان مثال، به عنوان بیکاری یا دانشجویی امکان پذیر است. در اصل، هر فرد در سن قانونی مقیم اتریش واجد شرایط درخواست این کارت طلایی MasterCard رایگان است. افتتاح حساب جاری در بانک ضروری نیست. هنگام برداشت نقدی نرخ سود 1.49% در ماه اعمال خواهد شد و نرخ بهره برای اضافه برداشت 19.94% است. از سوی دیگر سقف کارت همیشه بر اساس درآمد شخصی است.

در جدول زیر، مراحل اقدام برای دریافت ویزا کارت اتریش به ترتیب ذکر شده است تا متقاضیان مهاجرت به اتریش با پروسه اقدام به دریافت این کارت آگاه شوند:

مرحله 1مرحله 2مرحله 3مرحله 4مرحله 5مرحله 6مرحله 7
درخواست کارت اعتباری را به صورت آنلاین پر کنید.درخواست کارت اعتباری را به صورت آنلاین پر کنید.بانک درخواست را بررسی می کند و قرارداد را برای شما ارسال می کند.سپس تمام مدارک ضروری را با کلیک ماوس به بانک ارسال کنیدتاییدیه دریافت خواهید کرد.پس از آن باید از قرارداد عکس بگیرید و آن را از طریق ایمیل برای بانک ارسال کنید یا از طریق لینک آپلود کنید.بانک در عرض 2 تا 3 هفته به ازای هر پست برای شما کارت اعتباری ارسال می کند.

حال علی رغم اطلاعات فوق که می تواند در زمینه کسب آگاهی برای مهاجرت به 2 کشور برزیل و اتریش باشد، برای ارائه خدمات کارشناسی و تخصصی، مشاوران و کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده ارائه خدمات مورد نیاز متقاضیان علاقه مند به مهاجرت هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :