ویزای مسافرتی شیلی

ویزای توریستی شیلی

ویزای توریستی شیلی

برای سفر به شیلی به عنوان یکی از امن ترین، سازمان یافته ترین کشورها از نظر اقتصادی، شما به ویزای توریستی شیلی احتیاج خواهید داشت. اگر ذهن خود را باز نگه دارید شیلی مکانی عالی برای زندگی و تفریح خواهد بود. اگر اهل تابستان هستید، آب و هوا برای شما مناسب است، زیرا در بخش قابل توجهی از سال هوا گرم است. به علاوه اسکی عالی در زمستان در منطقه آند وجود دارد. شیلی با پروازهای ارزان قیمت ملی از جنوب به شمال به خوبی متصل است. تصور کنید بدون اتصال تلفن همراه یا اینترنت زندگی می کنید. این چیزی است که می توانید در مناطق روستایی شیلی دریافت کنید. ما در این مقاله با کمک موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت بهترین راهنمایی ها را به شما در مورد ویزای توریستی شیلی ارائه داده ایم.

انواع ویزای شیلی

شیلی چندین نوع ویزا دارد، ویزای توریستی، ویزای کاری، ویزای دانشجویی و ویزای موقت. متاسفانه روند درخواست ویزا بسیار طولانی است. یک دهه پیش گرفتن ویزای توریستی حدود 3 ماه (از تاریخ ارسال تا مهر شدن پاسپورت) طول می کشید. اما اکنون ممکن است یک سال به طول بی انجامد.

برای آشنایی بیشتر و دقیق تر در مورد انواع ویزای شیلی به جدول زیر توجه فرمایید:

انواع ویزاتوضیحات
ویزای توریستیویزای توریستی 90 روز اعتبار دارد، ویزای توریستی به شما اجازه کار در شیلی را نمی دهد.
ویزای کاریبرای دریافت ویزای کاری باید یک کارفرما در شیلی داشته باشید. این ویزا تا 2 سال قابل صدور است.
ویزای دانشجویی ویزای دانشجویی به شما امکان تحصیل می دهد، اما نمی توانید کار کنید. این ویزا برای مدت یک سال اعطاء می شود.
ویزای موقتویزای موقت بر اساس روابط خانوادگی با یک شیلیایی، بازنشستگان یا اجاره کنندگان، سرمایه گذاران، تاجران یا دلایل دیگر اعطاء می شود. زمان اعتبار این ویزا یک سال می باشد.

سیاست ویزای توریستی شیلی

سیاست ویزای توریستی شیلی نشان می دهد که چه شهروندانی می توانند بدون ویزا وارد این کشور شوند. همچنین افرادی که باید قبل از سفر ویزای شیلی دریافت کنند. شرایط ویزای توریستی شیلی برای شهروندان خارجی برای بازدید از شیلی به ملیت و همچنین هدف اقامت و مدت زمان مورد نظر بستگی دارد. سیاست ویزای توریستی شیلی در حال حاظر 90 کشور را شناسایی می کند که شهروندان آنها می توانند. بدون نیاز به اخذ ویزای کنسولی یا الکترونیکی برای اقامت بدون ویزا تا 90 روز وارد شیلی شوند.

با این قانون ویزای توریستی شیلی بیان می کند که در حال حاظر تقریبا 150 کشور برای ورود به این کشور به ویزای کنسولی نیاز دارند. که باید از نزدیک ترین نماینده دیپلماتیک خارج از کشور شیلی به متقاضی دریافت شود. ویزای توریستی شیلی در حال حاظر هیچ گونه ممنوعیتی برای ورود هیچ ملیت خارجی تعمال نمی کند. جهت اطلاع از شرایط اقامت شیلی می توانید مقاله مذکور را مطالعه بفرمائید.

سیاست ویزای توریستی شیلی

شرایط درخواست ویزای توریستی شیلی

یکی از شرایط اخذ ویزای توریستی این است که این ویزا به شما اجازه کار در شیلی را نمی دهد. برای آشنایی بیشتر با شرایط درخواست ویزای توریستی شیلی به موارد زیر توجه فرمایید:

  • پاسپورتی با اعتبار حداقل 6 ماه پس از تاریخ خروج از کشور خود و باید یک صفحه ویزا خالی داشته باشید.
  • مدارک پرواز های رفت و برگشت را پیش خود محفوظ نگه دارید.
  • تمام مدارک مورد نیاز برای مقصد بعدی را پیش خود نگه دارید.
  • اسنادی را پیش خود نگه دارید که نشان دهنده هدف سفر باشد. مثلا (پوشش تجاری یا نامه پشتیبانی، ثبت نام کنفرانس یا غیره)
  • مدارکی مبنی بر وجوه کافی نسبت به اقامت مورد نظر خود داشته باشید.
  • تمدید ویزای توریستی با پرداخت یک بار هزینه برای 90 روز دیگر امکان پذیر است.

در خصوص انتخاب روش مهاجرت از طریق تحصیل در شیلی، مطالعه مقاله مذکور خالی ز لطف نخواهد بود.

بازدید از مکان های دیدنی با ویزای توریستی شیلی

شیلی کشوری مدرن و کارآمد دارای قله های کوهستانی چشمگیر، دریاچه های درخشان و حیات وحش فراوان است. همچنین شهر های پاک آن زیرساخت های جهان اولی را ارائه می دهند. ویزای توریستی شیلی به شما این امکان را می دهد که از مناظر دیدنی این کشور به خوبی دیدن فرمایید.

از مناظر دیدنی شیلی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • موزه مد شیلی در سانتیاگو، یکی از جالب ترین موزه های این شهر موزه مد سانتیاگو است. این موزه حدود 15 سال پیش توسط خورخه یارور مالک بانکی در شیلی تاسیس شد. موزه مد شیلی بیش از 10000 قطعه شگفت انگیز را در خود جای داده است
  • تورس دل پین شیلی، فقط یک مکان در دنیا وجود دارد که می تواند شما را به گریه بیاندازد. زیرا نمی توانید این همه زیبایی را در تورس دل پین تحمل کنید. تورس دل پین یک پارک ملی در شیلی است که در آن می توانید مناظر خیره کننده ای از جمله رودخانه ها، آبشارها یخچال های طبیعی را ببینید.

شرایط زندگی در کشور شیلی

پیدا کردن یک مکان راحت و مقرون به صرفه برای زندگی موقت معمولا در شیلی مشکل نیست. در حالی که برخی از مجله های مرسوم در سانتیاگو ممکن است دسترسی محدودی داشته باشند. به طور کلی انتخاب خوبی از گزینه ها وجود دارد. اجاره ماه اول و آخر شرایط استاندارد است. همچنین ممکن است به یک ضامن شیلیایی نیز نیاز داشته باشید تا از طرف شما امضا کند. به همین دلیل بسیاری از مهاجران ترجیح می دهند با یک نماینده املاک همکاری کنند. تا به آنها کمک کند خانه جدید خود را پیدا کنند.

عوامل املاک نیز برای دو جنبه دیگر از فرآیند بسیار ارزشمند هستند. آنها می توانند به ترجمه قرارداد ها کمک کنند تا دقیقا بدانید که چه چیزی را امضا می کنید. در مقاصد محبوب توریستی اجاره های کوتاه مدت معمولا یک گزینه است. در شهر هایی مانند سانتیاگو اجاره های منزل به صورت 12 ماهه معمول است. که برای مهاجرانی که با ویزای توریستی وارد این کشور شده اند گزینه جذابی محسوب می شود. علاوه بر این حتی در صورت امکان روند بررسی بسیار اگر قصد اخذ ویزای توریستی شیلی را دارید با همکاران مجرب ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :