ویزای مسافرتی استرالیا

ویزای توریستی استرالیا

ویزای توریستی استرالیا

اخذ ویزای توریستی استرالیا برای متقاضیانی که قصد سفر در مدت زمان معلوم در این کشور را دارند صادر می گردد. طبیعت و حیات وحش منحصر به فرد و سواحل زیبای استرالیا توجه گردشگران و توریست های بیشماری را به خود جلب کرده است و سالانه گردشگران بسیاری را می پذیرد. دولت استرالیا برای افرادی که قصد سفر به این کشور را دارند، ویزای توریستی صادر می کند. البته ویزای توریستی تنها مختص به گردشگران نیست.

این ویزا جهت مسافرت و دیدار با خویشاوندان و اهداف تجاری و شرکت در سمینار و کنفرانس و ترانزیت از این کشور درخواست می شود. در صورتی که قصد دارید برای اخذ ویزای استرالیا اقدام کنید با ما همراه باشید تا علاوه بر آشنایی با انواع ویزای استرالیا برای ایرانیان و شرایط ویزای استرالیا، از مشاوره رایگان گروه حقوقی سفیران سروش سعادت نیز در این زمینه بهره‌ مند شوید.

انواع ویزاهای گردشگری استرالیا

ویزای استرالیا به 2 صورت موقت و دائم دسته بندی می شود. مهاجران ایرانی با اهداف مختلف مانند تجارت، تحصیل، یا دیدار با عزیزان و دیگر دلایل اقدام به اخذ ویزای استرالیا می کنند. اگر به هدف سفر یا سمینار یا دیدن خویشاوندان قصد رفتن به استرالیا را دارید می توانید ویزای اقامت موقت را اخذ نمایید، ولی اگر قصد مهاجرت به استرالیا را دارید باید ویزای اقامت دائم این کشور را اخذ کنید.

ویزای توریستی استرالیا 600 به 3 دسته طبقه بندی می شود:

  • ویزای توریستی گردشگری استرالیا
  • ویزای توریستی فامیلی استرالیا
  • ویزای توریستی بیزینسی استرالیا

شرایط اخذ ویزای توریستی استرالیا

ویزای توریستی استرالیا برای گردشگرانی که شرایط مالی مساعدی دارند و هم چنین تاریخچه سفر مناسب دارند بسیار راحت تر صادر می شود. افرادی که به قصد دیدار با خانواده یا اقوام به این کشور سفر می کنند، می توانند ویزای گردشگری که شرایط آن به شرح زیر است، اقدام نمایند:

  • متقاضیان این نوع ویزای توریستی گردشگری اجازه کار ندارند.
  • این متقاضیان تنها حق تحصیل در استرالیا در دوره های 3 ماهه دارند.
  • این افراد باید دارای بیمه درمانی استرالیا باشند.
  • متقاضیان این ویزا اجازه درخواست برای ویزای دیگری ندارند.
  • تاریخ اعتبار این ویزا حداکثر تا یکسال است.

شرایط اخذ ویزای توریستی استرالیا

شرایط اخذ ویزای توریستی فامیلی استرالیا

افرادی که جهت دیدار با اقوام خود قصد سفر به این کشور را دارند، این امکان برای آن ها فراهم است که از طریق ویزای توریستی استرالیا و از طریق ویزای فامیلی اقدام کنند. فردی که اسپانسر می شود باید اقامت دائم استرالیا را داشته باشند و مبلغی را به دولت استرالیا به عنوان امانت بدهد. مبلغی که اسپانسر باید به دولت استرالیا امانت دهد باید حدود 5000AUD تا 15000AUD (دلار استرالیا) باشد. همچنین این ویزای توریستی نیاز به دعوت نامه دارد، البته نیازی به داشتن بیمه درمانی استرالیا نیست. شرایط دیگر این ویزا همانند ویزای توریستی گردشگری است و تفاوتی ندارد.

شرایط اخذ ویزای توریستی بیزینسی استرالیا

افرادی که برای اهداف تجاری و کاری قصد سفر به استرالیا را دارند، ویزای توریستی استرالیا کافی نیست و باید ویزای توریستی بیزینسی استرالیا را اخذ نمایند. یکی از مدارک ضروری این نوع ویزا اخذ دعوت نامه معتبر از یک شرکت یا برگزار کننده سمینار است. همچنین متقاضیان این ویزا هم اجازه کار ندارند و فقط اجازه تحصیل در بازه های 3 ماهه دارند. همچنین این متقاضیان نیاز به بیمه درمانی استرالیا ندارند و نمی توانند درخواست ویزای دیگری کنند. تاریخ اعتبار این ویزا 3 ماه می باشد. جهت بررسی موضوع هزینه زندگی در استرالیا، مقاله مذکور را از طریق مراجعه به وبسایت رسمی ما مطالعه بفرمائید.

مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای توریستی استرالیا

برای دریافت ویزای توریستی استرالیا مدارکی از طرف متقاضی مورد نیاز سفارت می باشد که بطور کامل به بررسی آنها در متن زیر پرداخته شده است. تمامی این مدارک باید کپی برابر اصل باشد و ترجمه رسمی آنها ارسال گردد.

لیست کامل مدارک به شرح ذیل است:

  • اسکن رنگی و با کیفیت از صفحه اول و تمامی صفحات مهر دار و ویزا شده ی پاسپورت جدید
  • اسکن رنگی و با کیفیت از صفحات اول و تمامی صفحات مهر و ویزا شده ی پاسپورت ‌های قدیمی
  • ترجمه تمامی صفحات شناسنامه متقاضی
  • ترجمه کارت ملی
  • ترجمه سند ازدواج
  • ترجمه کارت پایان خدمت در صورت اعزام متقاضی به خدمت سربازی (برای متقاضیان 18 تا50 ساله)
  • تکمیل فرم های مورد نیاز سفارت استرالیا
  • ریز پرینت 6ماهه از حساب بانکی جاری
  • نامه تمکن مالی از حساب بانکی
  • ترجمه اسناد ملکی شخص متقاضی

شرایط مهاجرت از طریق کار در استرالیا در مقاله مشخص شده شرح داده شده است.

مراحل اخذ ویزای توریستی استرالیا

برای دریافت ویزای توریستی استرالیا نیازی به مراجعه حضوری نیست، کافی است به سایت رسمی این کشور مراجعه کنید و درخواست اخذ ویزا کنید. همچنین در صورتی که با اعضای خانواده قصد سفر دارید باید برای هر نفر به صورت جداگانه حساب کاربری تشکیل داد و مراحل را به صورت مجزا برای هر نفر انجام داد. درخواست ویزای توریستی معمولا بین 17تا 30 روز کاری از طرف سفارت استرالیا پاسخ داده می شود.

برای ثبت درخواست اخذ ویزای توریستی در ابتدا حساب کاربری خود در سایت اداره مهاجرت را تشکیل دهید. در مرحله دوم اطلاعات شخصی خود را وارد کنید و به صورت سوالات شرایط سنجی پاسخ دهید. همچنین مدارک درخواستی را آپلود کنید. در نهایت با پرداخت هزینه درخواست شما ثبت خواهد شد. در صورت موافقت با درخواست برای ویزای توریستی استرالیا یک فایل پی دی اف به ایمیل شما ارسال می شود.

به جهت سختگیری های کشور استرالیا برای ارائه ویزای توریستی، پیشنهاد می کنیم قبل از هر اقدام به جهت اخذ اطلاعات کافی کسب نمایید تا دانش کافی را برای دریافت ویزا کسب نموده و کلیه مراحل دریافت ویزای توریستی استرالیا را به درستی انجام دهید. همچنین اطلاعات عمومی استرالیا نیز از موارد مهم جریان است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با بهره ‌گیری از وکلای متخصص در امور مهاجرت استرالیا در تمامی مراحل اعم از اخذ ویزای سرمایه گذاری و سایر ویزا ها شما را همراهی می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :