مهاجرت تحصیلی اکوادور

هزینه تحصیل در اکوادور

هزینه تحصیل در اکوادور

یکی از مزایای تحصیل در اکوادور برای دانشجویان بین المللی، هزینه تحصیل در اکوادور است، که در این مقاله به بررسی این موضوع می پردازیم. برخی از سطوح تحصیلی در اکوادور رایگان است. برای مثال، از سال 2008 تا الان، بیشتر دانشگاه های دولتی در این کشور بدون شهریه هستند. برای همین است که حدود %80 دانشجویان در دانشگاه های دولتی ثبت نام می کنند. متوسط هزینه تحصیل برای دانشجویان بین المللی در دانشگاه های خصوصی بین $2000 تا $6000 (دلار) در سال می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه هزینه تحصیل در اکوادور و دانشگاه های ارزان این کشور، می توانید مقاله زیر را که تحت نظر موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تهیه و پردازش شده است، مطالعه نمایید.

هزینه تحصیل در اکوادور در دانشگاه سانفرانسیسکو در کیتو

دانشگاه سانفرانسیسکو در کیتو (USFQ) در سال 1988 به عنوان یک دانشگاه خصوصی هنرهای لیبرال تأسیس شد. این دانشگاه توسط رتبه بندی دانشگاه های جهانی QS بهترین دانشگاه اکوادور در نظر گرفته می شود که آن را بین 751 و 800 بهترین دانشگاه های جهان قرار می دهد. همراه با پردیس اصلی آنها در کیتو، 2 پردیس ماهواره ای در کامبایا و جزایر گالاپاگوس وجود دارد. آنها برنامه های مرتبط با زیست شناسی و محیط زیست را ارائه می دهند. این دانشگاه ارزان در اکوادور به 10 دانشکده بهداشت، موسیقی، علوم و مهندسی، مدیریت و اقتصاد، طراحی داخلی و معماری، علوم زیست ‌محیطی و زیست‌ شناسی، علوم اجتماعی و انسانی و غیره تقسیم می‌شود.

این مدارس بیش از 50 برنامه کارشناسی و کارشناسی ارشد را ارائه می دهند. همچنین حدود 17 موسسه تحقیقاتی، یک مدرسه بازرگانی و یک بخش توسعه آنلاین وجود دارد که برنامه های مدرک را به صورت آنلاین ارائه می دهد. پذیرش دانشجویان بین المللی از طریق آزمون ورودی انجام می شود. هزینه تحصیل از $4000 الی $5500 (دلار) در هر ترم است. این شامل رشته های مهندسی، پزشکی و دندانپزشکی می شود. هزینه برنامه های پردیس گالاپاگوس کمتر از $1000 (دلار) در سال است.

هزینه تحصیل در اکوادور در مدرسه ملی پلی تکنیک

مدرسه ملی پلی تکنیک (EPN) که در ابتدا در سال 1869 تأسیس شد. 7 سال پس از تأسیس این مدرسه بسته شد و در دهه 1930 بازگشایی شد. مدرسه ملی پلی تکنیک در زمینه های تحقیقات علمی و فناوری و آموزش پیشرو هستند. این دانشگاه بر اساس رتبه بندی دانشگاه های جهانی QS، دومین دانشگاه برتر اکوادور در نظر گرفته می شود و آن را بین 801 و 1000 دانشگاه برتر جهان قرار می دهد. این دانشگاه دارای 8 دانشکده است که بر روی حوزه های مختلف علوم متمرکز هستند که شامل مهندسی، زمین شناسی، نفت و محیط زیست می شود. حدود 22 برنامه کارشناسی، 12 برنامه کارشناسی ارشد و برنامه های دکترا و تخصص های مختلف ارائه می دهند.

این دانشگاه مقرون به صرفه در اکوادور دارای امکانات مدرن است. برخی از آنها شامل یک شتاب دهنده ذرات، یک رصدخانه نجومی و یک موزه تاریخ طبیعی است. همچنین چندین مرکز تحقیقاتی، مؤسسه‌ ها و آزمایشگاه‌ ها وجود دارد. پذیرش از طریق آزمون ورودی انجام می شود. پس از پذیرش دانشجویان، آنها باید قبل از شروع واقعی رشته خود، مطالعه کرده و یک ترم مقدماتی را بگذرانند.

شکل زیر تعدادی از دانشگاه های ارزان را از نظر هزینه تحصیل در اکوادور معرفی می کند:

تعدادی از دانشگاه های ارزان را از نظر هزینه تحصیل در اکوادور

هزینه تحصیل در اکوادور در دانشگاه کاتولیک پاپی اکوادور

دانشگاه بعدی در لیست دانشگاه های ارزان اکوادور، دانشگاه پاپی کاتولیک اکوادور است. این دانشگاه در سال 1946 تاسیس شد که آن را قدیمی ترین دانشگاه این کشور می کند. بر اساس رتبه بندی دانشگاه های جهانی QS، این دانشگاه چهارمین دانشگاه برتر در اکوادور است که آن را بین 801 و 1000 بهترین دانشگاه های جهان قرار می دهد. این دانشگاه دارای پردیس های متعدد در سراسر کشور در شهرهای کیتو (اصلی)، ایبارا، مانابی، اسمرالداس، آمباتو و سانتو دومینگو است. این دانشگاه دارای 13 دانشکده و یک مدرسه مددکاری اجتماعی است که برنامه های کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا را ارائه می دهند.

دانشکده علوم تربیتی برنامه هایی را ارائه می دهد که تا حدی به صورت آنلاین تدریس می شوند. این دانشگاه دارای 2 موزه، یک مرکز فرهنگی و یک ایستگاه تحقیقاتی است. فرآیند پذیرش شامل یک آزمون ورودی است که با آزمون استعدادیابی کشوری متفاوت است. هزینه های تحصیل بسته به تعداد واحدهایی که دانشجویان در هر ترم می گذرانند به دسته هایی تقسیم می شوند. هزینه تحصیل برای 16 واحد یا بیشتر از $1900 الی $5589 (دلار) می رسد.

هزینه تحصیل در اکوادور در دانشگاه کاتولیک پاپی اکوادور

هزینه تحصیل در اکوادور در دانشگاه کوئنکا

دانشگاه کوئنکا در اکوادور در سال 1867 به عنوان یک دانشگاه دولتی احداث گردید. این اولین دانشگاه در شهر و در منطقه جنوبی اکوادور بود. دانشگاه کوئنکا دارای 12 دانشکده معماری و شهرسازی، علوم اداری و اقتصادی، مهمانداری، کشاورزی و دامداری، ادبیات و معارف، فقه و علوم سیاسی و اجتماعی، مهندسی، روانشناسی، دندانپزشکی، علوم پزشکی، علوم شیمی و هنر.

دانشگاه کوئنکا دارای 5 پردیس است:

  • پردیس مرکزی (کوئنکا)
  • پردیس مرکز تاریخی
  • پردیس Paraíso
  • پردیس یانونچای
  • پردیس اکو

این دانشگاه مقرون به صرفه در اکوادور همچنین دارای 7 بخش تحقیقاتی است که پروژه هایی را در 6 زمینه توسعه می دهند. پذیرش از طریق سامانه آزمون سراسری کاردانی انجام می شود.

هزینه تحصیل در اکوادور در دانشگاه کازا گراند

دانشگاه کاسا گراند در اکوادور در سال 1999 به عنوان یک دانشگاه خصوصی در شهر گوایاکیل تأسیس شد. دانشگاه کاسا گراند دارای 3 دانشکده اکولوژی انسانی، آموزش و توسعه، مدیریت و علوم سیاسی و ارتباطات است. این دانشکده ها 13 برنامه کارشناسی و 6 برنامه کارشناسی ارشد را ارائه می دهند. علاوه بر ارائه مدارک مورد نیاز، پذیرش شامل یک آزمون می باشد. این آزمون دارای یک بخش حرفه ای، یک بخش توانایی های عمومی و یک بخش انگلیسی است.

در این دانشگاه ارزان در اکوادور، شهریه برای دوره های کارشناسی به ازای هر دوره یا موضوع محاسبه می شود. هزینه هر دوره بین $368 الی $552 (دلار) به اضافه سایر هزینه های اداری است. شهریه برای برنامه های تحصیلات تکمیلی از $8500 الی $11500 (دلار) است. در خصوص اطلاع از شرایط کار در اکوادور، پیشنهاد ما به شما مطالعه مقاله لینک شده می باشد.

هزینه تحصیل در اکوادور در دانشگاه گوایاکیل

دانشگاه تجاری و فناوری گوایاکیل در اکوادور (UTEG) تقریبا 20 سال پیش، در سال 2000، به عنوان یک دانشگاه خصوصی تأسیس شد. این دانشگاه به داشتن گزینه های بسیار انعطاف پذیر برای دانشجویان معروف است. این دانشگاه ارزان در اکوادور دارای 4 روش آموزشی است. اولین مورد حضوری است که 14 مدرک کارشناسی ارائه می دهد. سپس، آموزش از راه دور وجود دارد که 6 مدرک کارشناسی ارائه می دهد. آموزش آنلاین، که 6 مدرک لیسانس را نیز ارائه می دهد.

در آخر، روش نیمه مجازی که دارای یک دوره کارشناسی است و دانشجویان فقط شنبه ها کلاس های حضوری دارند. بعد از بررسی هزینه تحصیل در اکوادور در آخر، برای تحصیل در کشورهای مختلف و بررسی هزینه تحصیل در آنها، می توانید با برقراری ارتباط یا مراجعه به موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت، اطلاعات مورد نیاز را از مشاورین این مجموعه دریافت کرده و برای اهداف تحصیلی خود اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :