مهاجرت به کشور اروگوئه

مهاجرت به اروگوئه

مهاجرت به اروگوئه

از میان کشورهای آمریکای لاتین به جهت مقرون به صرفه بودن مهاجرت به اروگوئه را می توان جزء اصلی ترین گزینه های انتخاب مهاجران در نظر گرفت. شاید این موضوع از موقعیت جغرافیایی مطلوب اروگوئه، جمعیت کم و آرام بودن زندگی، خدمات درمانی و بیمه ای مناسب، توسعه یافتن بازار کار و بهبود وضعیت اقتصادی ریشه می گیرد، اما یک چیز در مورد اروگوئه بیش از هرجای دیگری پررنگ است و آن همخوانی سطوح درآمد با هزینه های زندگی است. در واقع مهاجرانی که اروگوئه را به عنوان مکان زندگی و مقصد مهاجرت انتخاب می کنند، دغدغه همسان سازی بودجه و مخارج ندارند. اگر شما یکی از متقاضیان به این کشور محسوب می شوید، امکان بهره مندی از خدمات مشاوره ای و حقوقی موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت برای شما فراهم است.

قوانین اقامت برای متقاضیان مهاجرت به اروگوئه

اروگوئه یک برنامه اقامت قانونی ساده دارد. هیچ سهمیه مهاجرتی وجود ندارد و نیازی نیست که متقاضی در این کشور سرمایه گذاری کند. تا زمانی که متقاضی برخی از شرایط ساده را برآورده کند، همیشه وضعیت اقامت قانونی دائمی اعطاء می شود.

درخواست اقامت دائم قانونی در اداره مهاجرت (DNM یا NMO) ثبت می شود و مدارک مورد نیاز عبارتند از:

  • گواهی تولد، برای کسانی که شناسنامه خود را حفظ نمی کنند.
  • سند ازدواج که این مدرک این اختیاری است.
  • گواهی عدم سوء پیشینه
  • اگر بعد از 18 سالگی از نام ‌های متفاوتی استفاده کرده ‌اید، باید سوابق پلیس را با نام ‌ها و یا نام ‌های مستعار مختلف خود دریافت کنید. سابقه پلیس در تاریخی که آن را به اداره مهاجرت اروگوئه ارسال می کنید، نمی تواند بیش از 6 ماه باشد.
  • شرط اثبات درآمد با اثبات اینکه شما یک جریان ثابت درآمد برای حمایت از خود و خانواده خود دارید. میزان درآمدی که اعلام می کنید باید با سبک زندگی شما مطابقت داشته باشد.

قوانین اقامت برای متقاضیان مهاجرت به اروگوئه

مهاجرت به اروگوئه برای اخذ تابعیت

بخشی از مهاجرانی که اروگوئه مهاجرت می کنند، قصد دریافت شهروندی این کشور را دارند. در این مورد باید گفت که قوانین اروگوئه اجازه دریافت تابعیت با 2 پاسپورت را می دهد. درخواست شهروندی در دادگاه انتخاباتی اروگوئه EC ثبت می شود و معمولاً ظرف 6 ماه شهروندی اعطاء می شود و در نتیجه گذرنامه کامل صادر می شود. الزامات ساده است و آنها به دنبال اثبات ارتباط متقاضی با کشور در طول 3 یا 5 سال هستند. در این زمینه به اثبات سن و ملیت نیاز است که ممکن است یک نفر آن را با شناسنامه ثابت کند و فرد دیگری از کپی رسمی استفاده نماید. مدرک ورود به کشور، مدرک دیگری است که نیاز است.

موضوع دیگر اثبات اقامت و درج اجتماعی است که شما باید ثابت کنید که در اروگوئه اقامت داشته اید و بخشی از جامعه ای هستید که در آن زندگی می کنید. برای رسیدن به این هدف، باید بتوانید برخی از مدارک همچون سندی از اداره تامین اجتماعی مربوط به هر فعالیت تجاری یا کارمندانی که در کشور دارید، سوابق پزشکی، مدارک شغل یا بازنشستگی در اروگوئه، صورت ‌حساب‌ های بانکی و اسناد مالکیت ملک را ارائه دهید. همچنین در خصوص اطلاع از شرایط استارت‌ آپ اروگوئه پیشنهاد ما به شما مطالعه مقاله لینک شده می باشد.

مهاجرت به اروگوئه با اخذ تابعیت همسر

هیچ رویه خاصی در زمینه همسر یک شهروند اروگوئه ای، برای اخذ تابعیت اروگوئه وجود ندارد و برای دریافت شهروندی اروگوئه، همسر باید «تعداد معینی از سال» در اروگوئه زندگی کند و سپس برای شهروندی به مقامات مربوطه درخواست دهد. اطلاعات تأییدکننده یا اطلاعات اضافی را نمی ‌توان در میان منابعی که توسط اداره تحقیقات در محدودیت‌ های زمانی این پاسخ مورد بررسی قرار گرفته است، یافت. متقاضیان مهاجرت از این طریق در مونته ویدیو، باید به دفاتر انتخاباتی دپارتمان در داخل کشور یا در بخش Canelones، یا دفاتر ثبت نام دائمی مراجعه کنند که در شهرهای پاندو، لاس پیدراس و سیوداد د لا کوستا واقع شده است.

برای اخذ تابعیت قانونی، عناصر زیر باید از طریق مدارک ذکر شده ایجاد شوند:

  • مجوز اقامت در کشور گواهی صادر شده توسط شعبه ملی مهاجرت
  • ملیت که گواهی آن باید توسط یک مترجم عمومی رسمی ترجمه شود.
  • مدرک دیگری از کشور مبدا (گواهی ازدواج، گذرنامه، سند هویت و سایر موارد) که تابعیت متقاضی را مشخص می کند.

در جدول زیر به سایر موارد مرتبط با اخذ تابعیت همسر در اروگوئه اشاره شده است:

ردیفمدارک مورد نیاز
1گواهی پزشکی
2اظهار 2 شاهد بالای 25 سال که در سازمان ثبت احوال کشور ثبت شده اند.
3اسناد عمومی یا خصوصی که نشان می دهد متقاضی در پنج سال گذشته در اروگوئه زندگی کرده است (بدون خانواده مستقر)
4اسناد عمومی یا خصوصی که نشان می دهد متقاضی در سه سال گذشته در اروگوئه زندگی کرده است (با خانواده مستقر)
5اسناد عمومی یا خصوصی که نشان می دهد متقاضی در پنج سال گذشته در اروگوئه زندگی کرده است (بدون خانواده مستقر)
6گواهی وضعیت مدنی
7عدم تعلق به سازمان های سیاسی

در خصوص اطلاع از شرایط خرید ملک در اروگوئه می توانید مقاله لینک شده را مطالعه بفرمائید. کارشناسان و مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت که در زمینه مهاجرت به اروگوئه فعال هستند، آمادگی دارند تا موانع مهاجرت متقاضیان را بر اساس یکی از راه های قانونی برطرف نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :