مهاجرت تحصیلی انگلستان

مدارس ایرانی انگلستان

مدارس ایرانی انگلستان

با داشتن امکان تحصیل به زبان فارسی و انگلیسی، تحصیل در مدارس ایرانی انگلستان گزینه بسیار خوبی برای دانش آموزان ایرانی می باشد. در این نوشتار متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت اطلاعات مفیدی برای هموطنان درباره شرایط تحصیل در مدارس ایرانی انگستان جمع آوری کرده اند. یکی از محبوب ترین مقاصد تحصیلی دنیا، انگلستان از سنت غرور آفرین آموزش با دانشگاه هایی که ریشه در قرن های 12 و 13 دارند، برخوردار است. انگلستان که به دلیل زبان، تاریخ، فرهنگ و نوآوری خود شناخته شده است، میانگین میزان ماندگاری در آن دانش آموزان 82% است. با وجود سیستم ‌های پشتیبانی جامع برای دانشجویان و دانش آموزان بین‌المللی، تحصیل در انگلستان قطعا تجربه ‌ای است که زندگی دانشجویان و دانش آموزان را تغییر می ‌دهد.

در انگلستان دانشجویان و دانش آموزان با ملیت ها و فرهنگ های مختلف مشغول به تحصیل هستند. مدرک تحصیلی دریافت شده از دانشگاه ها و موسسات مختلف انگلستان در یک رزومه عالی به نظر می رسد و هنگامی که فارغ التحصیلان در آینده به دنبال کار باشند، صرف نظر از صنعت و مکان، داشتن مدرک تحصیلی از انگلستان یک نقطه قوت عالی خواهد بود. ارائه دهندگان آموزش عالی انگستان در سطح بین المللی به دلیل محیط های خلاقانه و چالش برانگیز خود شناخته شده اند، که به دانشجویان کمک می کند تا بهترین باشند. دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی انگلستان برنامه های تحصیلی را با استاندارد جهانی به تمامی دانشجویان از کشورهای مخلتف ارائه می دهند.

شرایط تحصیل در انگلستان

انگلستان به دلیل برتری در تدریس در سطح جهانی شناخته شده است. انگلستان به دلیل کیفیت عالی آموزش، روش تدریس تعاملی، رتبه بندی دانشگاه های برتر و رضایت بالای دانشجویان شهرت دارد. دانشگاه‌ های انگلستان به‌ طور مداوم در رتبه‌ بندی دانشگاه‌ های جهان مانند رتبه‌ بندی جهانی QS، رتبه ‌بندی آموزش عالی تایمز و رتبه ‌بندی آکادمیک دانشگاه ‌های جهان رتبه ‌بندی می‌شوند. علاوه بر این، مدارک تحصیلی از این کشور در سطح جهانی توسط کارفرمایان در سراسر جهان شناخته شده و ترجیح داده می شود. انگلستان که در اوج تحقیق و توسعه قرار دارد، دامنه وسیعی را برای ایجاد تفکر انتقادی و تحلیلی به دانش آموزان ارائه می دهد. انگلستان برای تحصیلات خود شهرت بالایی دارد، که بیشتر دلیل این است که بسیاری از دانشجویان بین المللی برای ادامه تحصیلات عالی به اینجا می آیند.

محبوبیت انگلستان در بین دانشجویان بین ‌المللی به طور مداوم افزایش می ‌یابد، به طوری که هزاران دانشجوی جاه ‌طلب برای ادامه تحصیلات خود در یکی از دانشگاه‌ های درجه یک انگلستان انتخاب می‌کنند. انگلستان با دانشگاه های شناخته شده جهانی، محیط های فرهنگی متنوع و کادر علمی بسیار ماهر، واقعا مظهر موفقیت تحصیلی است. بهترین بخش در مورد تحصیل در انگلستان روشی است که آموزش داده می شود و فراتر از یادگیری کتاب های درسی است و دانشجویان همیشه درگیر فعالیت های مختلفی مانند کارگاه ها، سمینارها، آموزش ها و کنفرانس ها خواهند بود.

در اینجا لیستی از دانشگاه های انگلستان با بیشترین دانشجوی بین المللی آمده است:

  • دانشگاه کالج لندن
  • دانشگاه منچستر
  • دانشگاه ادینبورگ
  • کینگز کالج لندن
  • دانشگاه کاونتری
  • دانشگاه گلاسکو

آشنایی با مدارس ایرانی در انگلستان

با توجه به بالا بودن کیفیت برنامه های آموزشی و تحصیلی در مدارس و دانشگاه های مختلف انگلستان، هر ساله به تعداد متقاضیانی که اقدام به مهاجرت از طریق تحصیل در انگستان می کنند، افزوده می شود. در بین این متقاضیان، افراد زیادی برای ورود به مدارس ایرانی انگلستان اقدام به دریافت ویزا می کنند تا بعد از اتمام مدرسه وارد دانشگاه های برتر انگلستان شوند. اما باید تمامی افراد در نظر داشته باشند که قبل از انجام هر کاری، آشنایی با مدارس ایرانی انگلستان امری ضروری محسوب می شود.

در جدول زیر به معرفی مدارس ایرانی انگلستان پرداخته ایم:

نام مدرسهمقاطع تحصیلیشهر
مدرسه جمهوری اسلامی ایران در مچستر (انگلستان)دبستان، متوسطه اول و متوسطه دوممنچستر
مدرسه جمهوری اسلامی ایران در لندن (انگلستان)دبستان و متوسطه دوملندن

هم مدرسه جمهوری اسلامی ایران در مچستر و هم جمهوری اسلامی ایران در لندن از نوع دولتی هستند و همچنین این دو مدرسه مختلط هستند. هم اکنون مدرسه جمهوری اسلامی ایران در لندن در مقطع متوسطه اول آموزش و برنامه های تحصیلی ارائه نمی دهد. اما متقاضیان می توانند با تماس مستقیم با این مدرسه در صورتی که برنامه های تحصیلی در این مقطع را ارائه داد، مطلع شوند.

آشنایی با مدارس ایرانی در انگلستان

بررسی مقاطع تحصیلی در مدارس ایرانی انگلستان

در این بخش قصد داریم مقطع دبستان، متوسطه اول و متوسطه دوم در مدارس ایرانی انگلستان را بررسی کنیم. تحصیلات ابتدایی در مدارس ایرانی انگلستان از سن 5 سالگی شروع می شود و تا سن 11 سالگی ادامه می یابد و شامل مراحل کلیدی یک و دو تحت سیستم آموزشی انگلستان است. از سن 11 تا 16 سالگی، دانش آموزان برای مراحل کلیدی 3 و 4 وارد دبیرستان می شوند و تحصیلات اجباری خود را برای دریافت گواهی عمومی آموزش متوسطه ادامه می دهند. شایان ذکر است که آموزش ابتدایی و متوسطه در انگلستان اجباری است. بعد از 16 سالگی، تحصیل اختیاری است.

از 16 تا 18 سالگی دانش آموزان در دوره متوسطه دوم شرکت می کنند که به عنوان تحصیلات عالی در این مقطع به شمار می رود. بعد از 16 سالگی، اگر دانش ‌آموز ادامه تحصیل را انتخاب کند، می‌ تواند تحصیلات بیشتر را در زمینه ‌های تحصیلی یا از طریق مسیر حرفه ‌ای انتخاب کند. متقاضیانی که قصد دارند درباره مهاجرت و اعزام دانشجو به انگلستان اطلاعات کامل کسب کنند و همچنین از شرایط اخذ ویزای تحصیلی این کشور مطلع شوند می توانند با مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :