مهاجرت تحصیلی مالتا

شهرهای دانشجویی مالتا

شهرهای دانشجویی مالتا

کسانی که قصد تحصیل در کشور مالتا را دارند، می توانند از طریق شهرهای دانشجویی مالتا بهترین دانشگاه های این کشور را برای تحصیل انتخاب کنند. جزایر مالتا تحت سلطه تشکیلات آهکی قرار دارند و بیشتر سواحل آن ها صخره های سنگ آهک شیب دار یا عمودی تشکیل شده اند که توسط خلیج ها، ورودی ها و آبریزها فرو رفته اند. مشخصه اصلی فیزیکی جزیره مالتا، توده کاملا مشخص است که آن را در امتداد گسل ویکتوریا لاینز 2.5 می کند. کشور مالتا یک جزیره ای واقع در جنوب اروپا می باشد که در سواحل سیسیل و نزدیک به تونس و لیبی است. این کشور تقریبا 440000 نفر جمعیت دارد. کشور مالتا از سال 1814 تا سال 1964 به امپراتوری انگلیس تعلق داشت.

تقریبا 90% مردم کشور مالتا به انگلیسی صحبت می کنند، به همین دلیل به یک مقصد محبوب برای دانشجویان بین المللی تبدیل شده است. از اینرو 2 دانشگاه مهمی که در کشور مالتا واقع شده اند شامل دانشگاه مالتا و دانشکده هنر، علوم و فناوری مالتا می باشند که رشته های وسیع در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد را به زبان انگلیسی تدریس می کند. دانشگاه میدکس یک شعبه پردیس در مالتا دارد که طیف وسیعی از رشته های تحصیلی با تمرکز بر علوم کامپیوتر و فناوری اطلاعات و همچنین تجارت بین الملل ارائه می دهند. جهت کسب اطلاعات جامع با کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمائید.

والتا پایتخت و شهر دانشجویی مالتا

شهر والتا پایتخت کشور مالتا می باشد که در منطقه جنوب شرقی جزیره اصلی، بین بندر در غرب و بندرگاه بزرگ در شرق می باشد. جمعیت شهر والتا به عنوان یکی از شهرهای دانشجویی مالتا 6444 نفر می باشد. در حالی که یکی از کلانشهرهای اطراف آن 393938 نفر جمعیت دارد. بعد نیکوزیا، شهر والتا به عنوان جنوبی ترین پایتخت اروپا دوم می باشد و تنها با 0.61 کیلومتر مربع مساحت دارد و کوچک ترین پایتخت اتحادیه اروپا می باشد. در شهر والتا بناهای قرن شانزدهم توسط نایتس هومپلر ساخته شده است. این شهر به نام ژان پاریسوت دو والت نامگذاری شد که موفق شد در زمان معاصر بزرگ کشور مالتا از جزیره در برابر حمله عثمانی دفاع کند. از لحاظ شخصیت این شهر باروک است و دارای عناصر معماری نئو کلاسیک و مدرن می باشد.

با وجود اینکه جنگ جهانی دوم آثار زخمی بزرگی در شهر ایجاد کرد، که می توان به تخریب خانه اپرای سلطنتی، این شهر در سال 1980 توسط یونسکو رسما به عنوان میراث جهانی شناخته شده است. یکی از موسسات آموزش عالی که در این شهر قرار دارد، مدرسه تحصیلات تکمیلی اروپا می باشد. این مدرسه در سال 1994 توسط یک دانشمند سوئیسی به نام پائولو کنیل تاسیس شد. در ابتدا در این مدرسه هنرهای درمانی ارائه می شد. که به عنوان بخشی از ابتکار گسترده تر برای توسعه شبکه ای از موسسات آموزشی در هنرهای درمانی می باشد. دانشگاه دیگری که در این شهر وجود دارد آکادمی تریاگون می باشد.

والتا پایتخت و شهر دانشجویی مالتا

مسیدا از شهرهای دانشجویی مالتا

شهر مسیدا، یک شهر بندی در مرکز کشور مالتا و جزء شهرهای دانشجویی مالتا می باشد که حدود 8545 نفر جمعیت دارد. این شهر در غرب والتا در ساحل شمال شرقی کشور مالتا قرار دارد. مسیدا دارای آب و هوای مدیترانه ای می باشد که تابستان های گرم، خشک، آفتابی و زمستان های کوتاه و خنک برخوردار است. حامی مقدس شهر مسیدا سنت جوزف می باشد در حالی که محافظ آن مفهوم بی عیب مریم مقدس می باشد. به مدت یک هفته و نیم در ماه جولای در این شهر جشن سنت جوزف را جشن می گیرند. به علاوه، در جشن مسیدا، به دلیل بازی سنتی il-Ġostra معروف می باشد. مکان های دیدنی این شهر شامل قایق تفریحی مارینا و دریا کنار اشاره کرد که دارای قایق های ماهیگیری سنتی و باغ های مختلف می باشد.

دانشگاه مالتا یک موسسه آموزش عالی واقع در کشور مالتا می باشد که رشته های مختلفی را در مقاطع مختلفی از جمله کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا به دانشجویان ارائه می دهد. دانشکده های ملیتنس و ایزوئیت در 12 نوامبر سال 1592 تاسیس شد. این دانشکده ها در ابتدا در یک خانه قدیمی در والتا قرار داشت. اما یک دانشکده هدفمند بین سال های 1595 و 1597 ساخته شد. امروزه، این ساختمان به عنوان ساختمان دانشگاه قدیمی یا پردیس والتا شناخته می شود. در خصوص اطلاع از شرایط تحصیل در رشته داروسازی در مالتا مقاله لینک شده را مطالعه بفرمائید.

ویکتوریا از شهرهای دانشجویی مالتا

شهر ویکتوریا پایتخت گزو دومین جزیره در کشور مالتا و یکی از شهرهای دانشجویی مالتا می باشد. در کل این شهر 6901 نفر جمعیت دارد و از لحاظ جمعیتی بزرگترین محل در گزو است. مناطق اطراف این شهر، در تپه ای در نزدیکی مرکز جزیره واقع شده اند و از زمان نوسنگی آباد شده است. نام ویکتوریا در دهم ژوئن 1887 توسط دولت انگلیس به مناسبت بزرگداشت طلای ملکه ویکتوریا انتخاب کرد. بارتز و دانشکده پزشکی و دندادنپزشکی لند، معروف به بارتر، یک دانشکده پزشکی و دندانپزشکی در شهر لندن پایتخت انگلیس واقع شده است. این مدرسه بخشی از دانشگاه کویین مری لندن می باشد که از دانشگاه فدرال لندن و عضو بیمارستان های متحد می باشد. در سال 1995 ادغام دانشکده پزشکی بیمارستان لندن و دانشکده پزشکی بیمارستان St. Bartholomew با هم ادغام شدند.

در سال 2016، این مدرسه با دولت کشور مالتا به توافق رسید تا یک پردیس ماهواره در جزیره گزو تاسیس کند. یک دانشکده پزشکی و یک مرکز آناتومی ساخته شده در پردیس بیمارستان عمومی گزو ساخته شد. اولین دانشجویان در سال 2017 وارد این دانشگاه شده و پذیرفته شدند. از سال 2018، این دانشگا حدود 2235 دانشجوی کارشناسی، 1175 دانشجوی کارشناسی ارشد داشت. به طور کلی کشور مالتا یک مقصد عالی برای کسانی که به زبان انگلیسی تسلط دارند، جهت تحصیل می باشد. اگر قصد مهاجرت به مالتا از طریق تحصیل را دارید می توانید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید و در این زمینه با وکلای ما مشاوره دریافت نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :