مهاجرت تحصیلی یونان

رشته کشاورزی در یونان

رشته کشاورزی در یونان

تحصیل در رشته کشاورزی در یونان برای دانشجویان بین المللی می تواند به عنوان فرصتی برای کشف یک فرهنگ غنی و مدیترانه ای در نظر گرفته شده باشد. یونان می تواند افق دید فرد را به طرق دیگر گسترش دهد و تحصیل در یونان چیزی فراتر از گذراندن دوره درسی است. همچنین فرصتی برای رشد دانشجویان به عنوان یک شخص نیز فراهم شده است. افراد در یونان، می توانند با مردم محلی مهمان نواز ارتباط برقرار کنند و از جاذبه هایی بازدید کنند که یونان را به مرکز گردشگری اروپا تبدیل کرده است. مشاورین ماهر ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص رشته کشاورزی در یونان اطلاعات جامعی را در اختیار شما قرار خواهند داد.

دانشکده های رشته کشاورزی در یونان

دانشکده های رشته کشاورزی در یونان در سال 1927 به عنوان بخشی از دانشکده فیزیک و ریاضیات تاسیس شد. از 1937 تا 1981، دانشکده کشاورزی، به همراه دانشکده جنگلداری، بخشی از دانشکده کشاورزی و جنگلداری را تشکیل دادند. در سال 1981، دانشکده اصلی واحد به 2 قسمت جداگانه کشاورزی و جنگلداری تقسیم شد. در سال 1982 حدود 3 دانشکده ای که تحصیلات کشاورزی را در دانشگاه ارسطو انجام می دادند (دانشکده کشاورزی، دانشکده جنگلداری و دانشکده دامپزشکی) در دانشکده جدید علوم ژئوتکنیک سازماندهی شدند. در سال 2005، به دنبال تصمیم همراه با اتفاق نظر سنا، دانشکده کشاورزی به عنوان یک دانشکده مستقل، دانشکده کشاورزی دانشگاه ارسطو تسالونیک، سازمان یافت.

امروزه دانشكده كشاورزی به عنوان يكی از مهم ترين واحدهای دانشگاهی تحقيقاتی در اتحاديه اروپا در نظر گرفته شده است. این مجموعه، عضو هیئت علمی برجسته را استخدام و به کار می گیرد، متعهد است که به طور مداوم آزمایشگاه ها و امکانات تحقیقاتی خود را با داشتن تجهیزات پیشرفته بهبود بخشد و پروژه هایی را با هدف افزایش آگاهی از محیط زیست، بهبود کیفیت زندگی و اطمینان از پایداری منابع تولیدی در یونان، ارائه دهد. امکانات دانشکده کشاورزی در پردیس اصلی دانشگاه ارسطو، در مرکز تسالونیکی و در مزرعه دانشگاه واقع شده است.

هدف آموزش رشته کشاورزی در یونان

دوره کارشناسی کشاورزی شامل به دست آوردن دانش در مطالعات کشاورزی است که دانش ها شامل جنگلداری، مدیریت مزرعه و فروش محصولات کشاورزی است. هدف آموزش رشته کشاورزی در یونان در رشته هایی مانند علوم دامی، مهندسی کشاورزی، علوم خاک، تجارت کشاورزی، حفاظت گیاهان، علوم غذایی و سایر تخصص هایی را ارائه می دهد. 13 رشته کارشناسی کشاورزی در 13 دانشگاه یونان ارائه تدریس می شوند که علاوه بر این، افراد می توانند یکی از 8 برنامه کارشناسی ارشد کشاورزی در 8 دانشگاه و 3 رشته دکترای کشاورزی در 3 دانشگاه را انتخاب کنند.

وظایف دانشجویان علوم کشاورزی به تخصص انتخابی آنها بستگی دارد. به عنوان مثال، یک دانشجوی کارشناسی مهندس کشاورزی طراحی و نظارت بر ماشین آلات کشاورزی و عملیات تولید را انجام می دهد، در حالی که دانشجویان مدیریت بازرگانی کشاورزی سازماندهی فرآیند تولید را فراهم می کنند. بر این اساس، یادگیرندگان مایل به مدیران مزرعه یاد می گیرند که فعالیت های در حال رشد را هماهنگ کنند، بر کارکنان نظارت کنند و تغییرات رویه ای را تعیین کنند. در خصوص آشنایی با شرایط تحصیل و اخذ ویزای تحصیلی یونان پیشنهاد ما به شما مطالعه مقاله لینک شده می باشد.

هدف آموزش رشته کشاورزی در یونان

مبانی رشته کشاورزی در یونان

کارشناسی ارشد کشاورزی پایدار و تجارت، از نظر میان رشته ای به بررسی دروس کشاورزی می پردازد که بر موارد زیر تمرکز دارد:

  • افزایش تولید محصولات کشاورزی در حالی که تأثیر آن بر محیط زیست به حداقل می رسد.
  • توسعه و مدیریت بنگاه های کشاورزی در اندازه های مختلف
  • بازاریابی و تجارت محصولات کشاورزی

علوم کشاورزی فقط یک زمینه کاربردی زیست شناسی نیست، بلکه یک زمینه گسترده و چند رشته ای است که جنبه های مختلف عمده محصولات زراعی و زیست محیطی، میوه و سبزیجات، حفاظت از گیاهان، فرآیندهای خاک، مدیریت منابع خاک، تولیدات دام، مدیریت یکپارچه بیماری، اقتصاد کشاورزی، ادافولوژی، مهندسی کشاورزی، علوم و فناوری غذایی و همچنین بیوتکنولوژی کشاورزی، کاربردهای انفورماتیک و فناوری اطلاعات در کشاورزی را در بر می گیرد.

برای در نظر گرفتن یک برنامه کارشناسی ارشد و مبانی رشته کشاورزی در یونان داوطلبان باید موارد زیر را داشته باشند:

  • اصل مدرک دانشگاهی معتبر
  • اثبات مهارت در زبان انگلیسی
  • 2 مرجع دانشگاهی
  • انجام مصاحبه

برای فارغ التحصیلان دانشکده کشاورزی فرصت های شغلی در وزارت توسعه روستایی و غذا و سایر سازمان ها و ارگان های عمومی فراهم شده است که سهم زیادی در توسعه سریع کشاورزی یونان پس از جنگ دارند. علاوه بر این، پیوسته تعداد زیاد و در حال افزایش فارغ التحصیلان در بخش خصوصی، شاغل هستند، در حالی که بسیاری از آنها در موسسات آموزشی و تحقیقاتی در یونان و خارج از کشور مشغول به کار در یونان هستند.

همچنین دانشجویان می توانند یک دوره از موارد زیر را انتخاب کنند:

  • سیاست های کشاورزی
  • مدیریت گلخانه
  • تغییرات اقلیمی
  • مدیریت آب
  • اصلاح نباتات
  • ابزارهای تحلیلی برای پیش بینی مشاغل
  • کارآفرینی و نوآوری
  • تجارت الکترونیکی و بازاریابی دیجیتال
  • مدیریت برند تجاری و بازاریابی صادرات
  • پروژه مشاوره

هزینه زندگی دانشجویی در کشور یونان

دانشجویان این فرصت را خواهند داشت که در سمینارهای مربوط به استانداردهای کیفیت غذا و بهداشت عمومی که توسط سازمان غذا یونان (E.F.E.T.) سازمان یافته است شرکت کنند. دانشجویان در یک پروژه مشاوره گروهی شرکت می کنند و یک پروژه مهم را از یک شرکت یا سازمان کشاورزی خاص را مطالعه می کنند و استراتژی های حل مسئله و راه حل های عملی را تهیه و ارائه می دهند.

از طرفی دانشجویان ممکن است یک پایان نامه تحقیقاتی را با مدت زمان 12 ماه انتخاب کنند. در این حالت، ممکن است هزینه شهریه تعلق گیرد. در مورد پایان نامه استاندارد، مدت زمان آن 1.5 سال تمام وقت الی 2.5 سال تمام وقت است. اگر پایان نامه مبتنی بر تحقیق باشد، این برنامه، 2 سال تمام وقت طول می کشد و دوره تدریس هر ماه 2 بار انجام می شود. دانشجویان هنگامی که نامه پذیرش را دریافت می کنند، در مورد مراحل بعدی مراحل ثبت نام و هزینه هایی که باید پرداخت کنند.

در مورد هزینه های تحصیل در یونان، در اینجا برخی از ارقام اساسی آورده شده است:

  • هزینه های تحصیل در دانشگاه های دولتی یونان برای دانشجویان اتحادیه اروپا، معمولا رایگان است.
  • هزینه های تحصیل در دانشگاه های دولتی یونان برای دانشجویان غیر اتحادیه اروپا، 1500€ تا 9000€ (یورو) در سال و بالاترین هزینه ها برای دانشگاه های خصوصی می باشد.

همچنین متوسط هزینه زندگی دانشجویی در یونان 450€ الی800€ (یورو) در ماه است و مطابق نمودار زیر برخی از هزینه های زندگی در یونان قابل مشاهده است:

توزیع هزینه زندگی در یونان

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با کارشناسان مجرب موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :