مهاجرت تحصیلی مالتا

رشته کشاورزی در مالتا

رشته کشاورزی در مالتا

تحصیل در رشته کشاورزی در مالتا یک انتخاب خوب برای ادامه تحصیل بوده و شما می توانید در مقطع کارشناسی و ارشد و دکترا این رشته به تحصیل بپردازید. کشور مالتا یک کشور کوچک و خوش آب و هوا و جزیره ای اروپایی است که زبان انگلیسی در این کشور رایج است. همچنین این کشور از کشورهای اتحادیه اروپا محسوب می شود. با اینکه این کشور کوچک است اما یک کشور پیشرفته و متمدن و امروزی است که سیستم دانشگاهی و آموزشی آن از کشور انگلیس و ایلات متحده الگو برداری شده است پس مطمئن باشید که از مزایای خوب آموزش در این کشور بهره می برید. مالتا کشوری است که برای علوم کشاورزی و کاربرد آن در کشور و بهبود وضعیت کشاورزی و تولید محصولات بسیار اهمیت قائل است.

بخش کشاورزی مالت کوچک است و فقط حدود 2.8% از تولید ناخالص داخلی را تشکیل می دهد، اما متنوع است. در سال 1999 فقط 5% کارگران در کشاورزی اشتغال داشتند و فقط 10 کیلومتر مربع (3.9 مایل مربع) زمین زیر آبیاری بود. در سال 1998 صادرات كشاورزي بالغ بر 42.1$ ميليون (دلار آمريكا) بوده است. از سال 1995 کشاورزی سالانه کاهش یافته است. در سال 1997 این کاهش 10.3% و در سال 1998 این کاهش 11.6% بود. در مالتا اکثر مزارع کوچک و دارای مالکیت خصوصی هستند. بیشتر محصولات و مواد غذایی تولید شده در داخل کشور مصرف می شود و در نتیجه تولیدات در حد انبوه که بتوان صادر کرد برای مالتایی های مهم است. جهت کسب مشاوره و آگاهی در این خصوص با کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمائید.

کلیات رشته کشاورزی در مالتا

سیب زمینی با فاصله زیادی محصول اصلی است و 32000 تن از کل تولیدات کشاورزی را به خود اختصاص داده است. مالتا همچنین به تولید گندم به میزان انبوه نیاز دارد. یک شرکت مالتی، سالانه حدود 50000 تن گندم وارد می کند که سپس به نانوایی ها و رستوران های محلی فروخته می شود. این شرکت همچنین به عنوان نماینده حمل و نقل برای توزیع غلات وارداتی به سایر کشورها عمل می کند. تولیدات دامی شامل گوشت گاو، مرغ، بره، گوشت خوک، خرگوش و بوقلمون است. یکی از دوره ها برای تحصیل در مالتا دوره دیپلم است. دیپلم کشاورزی در مالتا یک دوره یک ساله است. در طول ترم اول، همه دانش آموزان تمام واحدهای مطالعه و یک واحد مطالعه اختیاری را دنبال می کنند.

در طول ترم دوم، دانش آموزان ممکن است یک جریان تخصص، علوم دامی، علوم زراعی یا گیاهان را دنبال کنند. آن دسته از دانشجویان که رشته علوم دامی را انتخاب می کنند، باید در ترم اول یک واحد مطالعه تولید محصولات زراعی را دنبال کنند، در حالی که دانشجویانی که جریان های علمی مربوط به گیاهان زراعی یا گیاهان را انتخاب می کنند، باید در ترم اول واحد مطالعه تولیدات دامی را دنبال کنند. در ترم دوم، در کنار جریانات تخصصی، دانشجویان یک واحد مطالعه در مورد سیستم های غذایی را دنبال می کنند و باید گزارشی درباره موضوعی تهیه کنند که در اوایل سال انتخاب و مورد توافق قرار گیرد. توضیحات فوق درباره کلیات رشته کشاورزی در کشور مالتا می باشد.

کلیات رشته کشاورزی در مالتا

فرصت های شغلی رشته کشاورزی در مالتا

مقطع کارشناسی علوم در مدیریت اکوسیستم های زراعی مدیترانه ای فارغ التحصیلان با پایه علمی چند رشته ای سالم را با دانش حرفه ای مناسب مورد نیاز برای مدیریت و مشاوره در مورد جنبه های فنی و اقتصادی در زمینه مدیریت اکوسیستم های کشاورزی مدیترانه ای آماده می کند. در این مقطع و رشته به دانشجویان برنامه درسی قدرتمندی ارائه خواهد شد که هدف آن پرداختن به چالش ها و فرصت های مدیریت و نظارت بر کشاورزی پایدار در منطقه مدیترانه است. مقطع ارشد علوم کشاورزی نیز با رویکرد میان رشته ای فرصتی را برای پرداختن به موضوعات فعلی مورد نظر و مربوط به 2 حوزه مطالعه اتخاذ می کنند.

فرصت های شغلی رشته کشاورزی در مالتا عبارتند از:

  • آژانس های ملی مانند وزارتخانه ها
  • ادارات دولتی
  • بانک ها
  • تعاونی های کشاورزان
  • صنایع غذایی
  • دفاتر بین المللی

شرایط کار در مالتا به طور کامل در مقاله مذکور شرح داده است.

گرایش علوم رشته کشاورزی در مالتا

دانشجویان بین المللی به طور کلی مالتا را به عنوان یک مکان امن توصیف می کنند و از آب و هوای عالی و یک برنامه متنوع فرهنگی در تمام طول سال لذت می برند. مالتا به عنوان مکانی ایده آل برای دانش آموزان در نظر گرفته است. می توان گفت به عبارتی به طور متوسط هزینه شهریه در این کشور برای دانشجویان غیر اتحادیه اروپا 10000€ (یورو) می باشد. در کشور مالتا در رشته علوم کشاورزی دانشجویان در مورد علوم روستایی و سیستم های غذایی دانش و تجربه کسب می کنند و آن ها قادر به مقابله با مشکلات کشاورزی و درک کشاورزی به عنوان بخشی از اکوسیستم روستایی، زیست محیطی و شهری خواهند بود. فارغ التحصیلان دیپلم ممکن است به عنوان افسران آزمایشگاه یا کشاورزی با دولت، صنعت یا تعاونی ها استخدام شوند.

گرایش علوم رشته کشاورزی در مالتا در مقطع کارشناسی در مدیریت اکوسیستم های زراعی مدیترانه ای تمام وقت است. این دوره شامل زمینه های مختلفی از علوم پایه روستایی زیست شناسی سلولی، بیوشیمی، شیمی، خاک، آب، میکروب شناسی و ژنتیک گرفته تا علوم روستایی کاربردی مانند حیوانات مزرعه، محصولات، بیوتکنولوژی، گیاهان دارویی، پرورش آبزیان و سیستم های غذایی است. جنبه های دیگری که شما می آموزید شامل مهارت های تحلیلی در اندازه گیری فیزیک، ریاضیات، مدل سازی و مدیریت و پردازش و همچنین مواردی از قبیل مدیریت منابع اکوسیستم های زراعی مدیترانه ای، سیاست ها و مقررات و تاثیر اقتصاد بر بازاریابی است. لطفا برای کسب اطلاعات تخصصی و تحصیل در مالتا با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :