مهاجرت تحصیلی پرتغال

رشته هتلداری در پرتغال

رشته هتلداری در پرتغال

تحصیل در رشته هتلداری در پرتغال با هدف توسعه مهارت های دانشجویی سیستمی، عملیاتی و ابزاری برای اجرای حرفه ای در زمینه هتلداری و توریسم است. پرتغال با داشتن سابقه آموزش عالی طی چندین قرن، دارای تجربه زیادی در زمینه ارائه برنامه های درجه یک با کیفیت بالا است. موقعیت پرتغال و همچنین سیستم آموزش عالی موفق، این کشور را به مقصدی جذاب برای دانشجویانی تبدیل کرده است که به دنبال یک تجربه جالب و سرزنده هستند. اهداف آموزش رشته هتلداری در پرتغال از طریق کلاس های عملی، آزمایشگاهی و محل کار، در شرکت ها یا سازمان های دارای ابزار قوی عملی می شود.

مدیریت هتل شامل نظارت بر عملکردهای روزمره هتل، از مدیریت اتاق گرفته تا نگهداری امکانات است. علاوه بر این، هتلدار مسئول حفظ روابط کاری خوب با بسیاری از مشتریان استفاده کننده از خدمات آنها خواهد بود. مدرک کارشناسی در مدیریت هتل، دانش خوبی در این منطقه ارائه می کند. عناوین مختلفی همچون عملیات کلی در هتل، مدیریت خدمات ناهار خوری و مدیریت خانه داری مورد مطالعه قرار خواهد گرفت. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره رشته هتلداری در پرتغال با مشاورین خبره ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمائید.

مقطع کارشناسی ارشد رشته هتلداری در پرتغال

بیشتر دوره های مدیریت هتلداری یا به صورت MA (کارشناسی ارشد هنر) یا M.Sc (کارشناسی ارشد علوم) ارائه می شود. در برخی از برنامه ها نیز به عنوان مدرک کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی (MBA) ارائه می شوند. تمام آنها به طور معمول 2 سال طول می کشد. در حین تحصیل در رشته مدیریت هتلداری، می توان از بین رشته هایی مانند مدیریت هتل، مدیریت رستوران، مدیریت رویداد، مدیریت برند لوکس و سایر موارد انتخاب کرد. دوره هایی که در دوره تحصیلات تکمیلی در مدیریت هتلداری وجود دارد، از یک دانشگاه و برنامه به دانشگاه دیگر متفاوت است. با این حال، می توان کلاس هایی را در زمینه مدیریت استراتژیک، توسعه استعدادها، بازاریابی، اقتصاد و امور مالی مهمانداری، توسعه مقصد، عملکرد تیم و سایر شرکت کرد.

این دوره شامل مهارت های خدمات مشتری، آگاهی فرهنگی و ارتباطات گرفته تا مسئولیت های چند وظیفه ای، دانش زبان های خارجی، کار گروهی و توجه به جزئیات، می شود. همه این مهارت ها در صنعت گردشگری و مهمان نوازی ضروری است، جایی که باید با انواع مختلفی از افراد، شخصیت ها، تیم ها کار کرد و اطمینان حاصل کرد که مهمانان یا مشتریان همیشه از یک تجربه 5 ستاره لذت می برند. مدرک مدیریت هتلداری، تدوین استراتژی های تجاری برای صنعت گردشگری را آموزش می دهد. دانشجویان هتلداری می آموزند که چگونه برای دستیابی به رضایت مشتری، غذا با کیفیت، محل اقامت و فعالیت های سرگرم کننده را مدیریت کنند. مطالعات هتلداری دانش آموزانی را هدف قرار می دهد که از مسافرت لذت می برند و به دنبال یک حرفه پویا با تعامل انسانی هستند.

مقطع کارشناسی ارشد رشته هتلداری در پرتغال

اهداف آموزش رشته هتلداری در پرتغال

اهداف آموزش رشته هتلداری در پرتغال این است که مباحث دانستن، توانایی و ارزیابی دانشجو در درک منطقه مدیریت هتل و در برخی از دامنه های مدیریت هتل، در رتبه بالای قرار بگیرند. همچنین دانستن اینکه چگونه دانش به دست آمده را به منظور نشان دادن رویکرد حرفه ای به کار توسعه یافته در این زمینه شغلی به کار ببرند. توانایی حل مشکلات در این زمینه و همچنین ایجاد و پشتیبانی استدلال ها. توانایی جمع آوری، انتخاب و تفسیر اطلاعات مربوط، به ویژه در منطقه مورد مطالعه، دانشجو را قادر می سازد تا از راه حل های سودمند و استدلال پشتیبانی کند، از جمله در این تجزیه و تحلیل جنبه های اجتماعی، علمی و اخلاقی مربوطه، مهارت هایی که دانشجو را قادر می سازد تا اطلاعات، مشکلات و راه حل ها را به مخاطبان متخصص و غیر متخصص منتقل کند. مهارت های یادگیری که به آنها امکان یادگیری مستقل را می دهد.

مشاغلی که فارغ التحصیلان رشته هتلداری معمولا در صنایع گردشگری و مهمانداری پیدا می کنند، مهارت و دانشی به آنها می دهد که در زمینه های دیگری مانند مدیریت دولتی، منابع انسانی یا بازاریابی نیز فعالیت کنند. مشهورترین فرصت های شغلی این است که به عنوان مدیر هتل ها، مدیر اقامتگاه، مدیر غذا و آشامیدنی، مدیر فروش و بازاریابی، روابط عمومی، مدیر کیفیت، رستوران ها، مجالس، رئیس پذیرایی، مراکز کنفرانس، هتل و متل های عمومی و سایر فعالیت کنند. شغل مدیریت هتلداری همچنین به افراد کمک می کند تا در مورد آخرین روندها و فناوری ها مانند تجربیات مهمان دیجیتالی، پایداری، ربات های گفتگوی اینترنتی و سرویس هایی که به هوش مصنوعی متکی هستند، کار کنند.

جدول زیر درصد توزیع هزینه های زندگی در پرتغال را نشان می دهد:

توزیع هزینه زندگی در کشور پرتغال

 

نام دانشگاه معتبر رشته هتلداری در پرتغال

انستیتوی دانشگاهی لیسبون در پرتغال با داشتن تقریبا 9000 دانشجو در برنامه های کارشناسی (46%) و تحصیلات تکمیلی (54%)، 450 معلم و 220 کارمند غیر آموزشی، مفتخر است که یکی از پویاترین و نوآورترین دانشگاه های کشور است. تحصیل در هتلداری و گردشگری در پرتغال فرصتی بی نظیر برای تجربه یکی از رهبران جهانی در صنعت گردشگری است که این دانشگاه به خوبی آن را حمایت کرده و ارائه می دهد. کارشناسی ارشد در هتلداری و مدیریت گردشگری یک برنامه دو ساله تمام وقت است که به طور کامل به زبان انگلیسی تدریس می شود.

این برنامه امکان انجام 2 درجه با کالج مدیریت مهمان نوازی روزن، دانشگاه فلوریدا مرکزی، اورلاندو را فراهم می کند و به افراد امکان تحصیل در پرتغال در یکی از 5 کالج برتر مهمان نوازی و جهانگردی در جهان را می دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر از چگونگی دریافت ویزا و پذیرش دانشگاه از کشور پرتغال و دریافت مشاوره های دقیق و حرفه ای با کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت درباره رشته هتلداری در پرتغال تماس حاصل فرموده و از مشاوره های رایگان آنان بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :