مهاجرت تحصیلی پرتغال

رشته مکانیک در پرتغال

رشته مکانیک در پرتغال

به عنوان قدیمی ترین ملت اروپا، پرتغال مکانی ایده آل برای تحصیل در خارج از کشور است، از اینرو رشته مکانیک در پرتغال می تواند انتخاب خوبی باشد. بدین ترتیب علاقه مندان به خطوط ساحلی باشکوه، در هر کجا از پرتغال همیشه یک ساحل نزدیک محل سکونت خواهند داشت. از آنجا که پرتغالی ها در جشن های واقعی زندگی معروف هستند، همیشه می توان یک جشنواره محلی را در خیابان جستجو کرد. رشته مکانیک تلفیق اصول مهندسی، فیزیک و علوم مواد است که مهندسی مکانیک را یک رشته گسترده می کند.

افراد می توانند به عنوان یک مهندس مکانیک در طراحی، ساخت و نگهداری سیستم های مکانیکی نقش داشته باشند. این سیستم ها می توانند از وسایل نقلیه، ماشین آلات صنعتی گرفته تا رباتیک باشند. مشاورین ارشد ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت راهنمایی های لازم در خصوص رشته مکانیک در پرتغال را در اختیار شما قرار خواهند داد.

مبانی رشته مکانیک در پرتغال

دانشجویان مهارت های فنی و علمی مهارت در مکانیک محاسباتی، با کاربرد در مکانیک جامدات و مایعات، را با عمق گسترده ای در این زمینه توسعه دهند. مهارت و مبانی رشته مکانیک در پرتغال در توسعه نرم افزار، در مورد فرمول بندی، تجزیه و تحلیل و توسعه ابزارهای عددی محاسباتی برای شبیه سازی پدیده های مکانیکی در مشکلات پیچیده مهندسی تمرکز دارد. مهارت در درک رویکردهای پیچیده ای که در حال حاضر مکانیک محاسباتی را مشخص می کند. مهارت استفاده صحیح از کدهای موجود و نرم افزارهای تجاری در مکانیک محاسباتی، از جمله بسته های شبیه سازی برای برنامه های خاص مورد نیاز صنعت. همچنین از دانشجویان انتظار می رود که نمایشی برای ادغام بازار کار با هدایت روحیه ابتکار عمل، استقلال، خلاقیت و مسئولیت پذیری ایجاد کنند.

بنابراین در طول دوره کارشناسی ارشد، دانش آموزان در کلاس هایی شرکت می کنند که در آن این مؤلفه ها مطرح و برجسته می شوند. آنها در پروژه های محاسباتی مشارکت خواهند کرد که به پیشرفت مهارت های ذکر شده در بالا منجر می شود. تهیه پایان نامه کارشناسی ارشد نهایی همچنین دانش به دست آمده در طول دوره را در توسعه پروژه ای که در آن می توان از مدل های مورد مطالعه استفاده کرد، تلفیق می کند. دانشکده مهندسی دانشگاه پورتو پرتغال برای آموزش متخصصان مهندسی رقابتی و پیشرو، با دانش علمی بالا متمرکز است. این متخصصان قادرند به عنوان عوامل تغییر دهنده مثبت در بافت صنعتی و اقتصادی، هم در سطح محلی و هم در سطح بین المللی عمل کنند. کارشناسی ارشد مکانیک محاسباتی از آنجا که یک پیشنهاد آموزشی واحد و تخصصی در زمینه مکانیک محاسبات ایجاد می کند.

مبانی رشته مکانیک در پرتغال

مزایای تحصیل در رشته مکانیک در پرتغال

دانشگاه های پرتغال در مناطق مختلف آموزش عالی فعال هستند یعنی تمرکز دانشگاه های پرتغال در ارائه دانش نظری ارزشمند و درگیر کردن دانشجویان در پروژه های تحقیقاتی رایج است. بسیاری از دانشگاه ها به مراکز تحقیقاتی متعددی وابسته هستند و آنها به بیش از 1% از نشریات تحقیقاتی جهان که بسیار مورد استناد قرار گرفته اند کمک می کنند. در دانشگاه های دولتی، دانشجویان بین المللی باید انتظار داشته باشند که هر سال بین 500€ الی 5000€ (یورو) را بپردازند. دانشجویان غیر اتحادیه اروپا معمولا کسانی هستند که هزینه های بیشتری را پرداخت می کنند. اگر این واقعیت را اضافه کنیم که هزینه های زندگی نیز کم است، درک اینکه چرا بسیاری از خارجی ها پرتغال را برای تحصیلات عالی خود انتخاب می کنند، آسان است.

آشنایی به زبان پرتغالی از دیگر مزایای تحصیل در رشته مکانیک در پرتغال است. بیش از 250 میلیون نفر در سراسر جهان پرتقالی صحبت می كنند. اگرچه برای تحصیل در دانشگاه در پرتغال نیازی به دانستن زبان پرتغالی نیست، اما شناخت اصول و استفاده در تعاملات روزمره، خرید و سایر فعالیت های زندگی به پیشرفت زبان آموزی کمک می کند. این زبان رسمی در 10 کشور است (به عنوان مثال برزیل، موزامبیک، آنگولا) و بسیاری از شرکت های بین المللی به دنبال فارغ التحصیلانی هستند که در سطح پیشرفته هم انگلیسی و هم پرتغالی صحبت می کنند. در خصوص کسب اطلاعات و جزییات کامل در باب تحصیل در پرتغال مقاله لینک شده را مطالعه بفرمائید.

دانشگاه های معتبر رشته مکانیک در پرتغال

محبوب ترین برنامه های مهندسی مکانیک برای دانشجویان بین المللی در لیسبون است. یک دانشگاه لیسبون که بزرگترین دانشگاه پرتغال، دانشگاه لیسبون است که در پایتخت این کشور واقع شده است. در سال 1911 تاسیس شد، یک دانشگاه دولتی پرتغال است. لیسبون، بزرگترین دانشگاه کشور از نظر تعداد دانشجو و بودجه، است. امروز تقریبا 50000 دانشجو وجود دارد. طیف گسترده ای از موضوعات را ارائه می دهد و در سطح بین المللی مورد احترام است. و دیگری دانشگاه پورتو که از نظر اندازه، نیز در رده بندی دانشگاه های پرتغال در رده بندی جهانی قرار دارد و 10% دانشجویان آن بین المللی هستند. در سال 1911 تاسیس شد دارای جامعه ای بزرگ با بیش از 31000 دانشجو است که شامل 3280 دانشجوی بین المللی است و به دلیل تحقیقات علمی قوی شناخته شده است.

سیستم سازمانی دوره های کارشناسی و فارغ التحصیل مهندسی مکانیک، متکی به توسعه طیف گسترده ای از مهارت ها است که به دانشجویان و مهندسان اجازه می دهد طیف وسیعی از فعالیت های حرفه ای را مشابه فعالیت های دانشگاه های برتر اروپا ادغام کنند. هدف اصلی این برنامه، استانداردهای آموزشی و پژوهشی با کیفیت بالا است که به آنها امکان می دهد کار تحقیقاتی مستقل را در سطح علمی و سازمانی توسعه دهند. برای کسب اطلاعات بیشتر از چگونگی دریافت ویزا و پذیرش دانشگاه از کشور پرتغال و دریافت مشاوره های دقیق و حرفه ای با کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرموده و از مشاوره های رایگان آنان بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :