مهاجرت تحصیلی پرتغال

رشته موسیقی در پرتغال

رشته موسیقی در پرتغال

تحصیل در رشته موسیقی در پرتغال برای هنردوستان و علاقمندان بین المللی که به مطالعه رشته موسیقی تمایل دارند جزء گزینه های انتخابی خواهد بود. کشور پرتغال یکی از کشورهای اروپایی است که سیستم آموزشی آن نیز بنابر چهارچوب های اروپا تعیین و پیگیری می شود. پس شما به عنوان متقاضی یقیین داشته باشید که اگر تحصیل در پرتغال را انتخاب کردید با دیگر کشورهای اروپایی جهان برابر هستید. همچنین اگر زبان تحصیل شما انگلیسی باشد شما در کنار آن مهارت خود را برای زبان پرتغالی تقویت می کنید. این زبان چندین کشور دیگر نیز می باشد. رشته موسیقی نیز از رشته های هنری محسوب می شود که بیشتر اشخاص دوست دارند چه برای دوره کارشناسی و چه مقطع ارشد و دکترا در خارج از کشور تحصیل و سطح توانایی خود را افزایش دهند.

مدرک کارشناسی را می توان در دانشگاه های دولتی، دانشگاه های خصوصی، کالج های محلی و از طریق دانشگاه های آنلاین کسب کرد. این رشته مملو از علاقمندان و دانشجویان خلاق و هنرمند است که هر کدام از دیدگاه خود به موسیقی و حرفه آینده خود می نگرند. کشور پرتغال کشوری است که برای فرهنگ خود ارزش قائل است و این فرهنگ و سنت را در موسیقی و آثار خود نشان می دهند. شما می توانید با گوش دادن به موسیقی و مطالعه و تحقیق در خصوص فرهنگ و موسیقی این کشور به خوبی متوجه این مساله بشوید. اگر به کشور و فرهنگ پرتغال علاقمندید و نیاز به اطلاعات بیشتر در باب تحصیل در رشته موسیقی در پرتغال دارید با مشاورین خبره ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمائید.

فضای تحصیلی رشته موسیقی در پرتغال

پرتغال که در جنوب غربی اروپا واقع شده است یکی از کشورهایی است که در چند سال اخیر مورد توجه بسیاری از مهاجران خصوصا دانشجویان قرار گرفته است. دلیل آن هزینه های مقرون به صرفه و شرایط خوب زندگی و رفاهی و استانداردهای بالای آموزشی است. مهاجرپذیری و فرهنگ مردم پرتغال که موجب راحتی و آسایش دیگر مهاجران می شود از مهم ترین دلایل افزایش مهاجرت به پرتغال است. حدود 12% الی 15% از کل دانشجویان کشور دانشجویان مهاجر هستند که نیمی از آن ها پس از اتمام تحصیل مشغول به کار می شوند. یکی از جذاب ترین و درخشان ترین رشته ها موسیقی است. در تمام ادوار موسیقی ها در میان تمام ملل یک نوع راه ارتباطی تلقی می شده است که بسیار ارزشمند بود. هم اکنون ارزش موسیقی اصیل و خوب در پرتغال بسیار بالاست.

فضای تحصیلی رشته موسیقی در پرتغال در 50 سال اخیر توسعه یافته و بیشتر شکل بین المللی به خود گرفته است. جمعیت قابل توجهی از جوانان به ترانه و موسیقی های انگلیسی زبان علاقمند شدند. بدین ترتیب شما می توانید با زبان انگلیسی نیز در آن کشور به کار و اجرا بپردازید. استعداد و علاقه در رشته موسیقی اولین قدم است. مهارت های فنی شما و تمرین در دومین قدم مهم است. رشته موسیقی بیشتر بر اجرا، نحوه اجرا و مهارت شما بستگی دارد. شما در طول تحصیل در این رشته در پرتغال می توانید کار کنید و درآمد مناسبی برای گذران زندگی خود کسب کنید. همچنین می توانید از برنامه های چند جانبه و میان رشته ای در دانشکده هنر برای ارائه هنر و نشان دادن اجرای خود بهره ببرید.

فضای تحصیلی رشته موسیقی در پرتغال

اهداف آموزشی رشته موسیقی در پرتغال

دانشجویان ممکن است از طریق اخذ پذیرش مستقیم که توسط ارسال مدارک و ارسال کارهای موسیقی است به دانشگاه های پرتغال راه یابند. همچنین می توانند برای بالا بردن مهارت و کسب تجربه بین المللی در موسسات این کشور ثبت نام کنند. همچنین آنها می توانند از طریق مسابقه ملی برای دسترسی به آموزش عالی، در تحصیلات عالیه پذیرفته شوند. برای ارائه آن نیز بایستی به سایت مربوطه در زمان مقرر مراجعه نموده و شرایط و ضوابط را مطالعه و سپس الگو را پیگیری کنند. شما براساس موقعیت و توانایی و هدف خود می توانید راه های متفاوتی را برگزینید. در برخی موارد شما بایستی تحصیلات مقدماتی در خصوص موسیقی داشته باشید. زبان پرتغالی و انگلیسی نیز مهم است زیرا از شما مدرکی دال بر تسلط شما می خواهند.

اهداف آموزشی رشته موسیقی در پرتغال عبارتند از:

  • به دست آوردن زمینه های جامع روش شناختی و دانشگاهی در زمینه موسیقی شناسی
  • کسب حساسیت نسبت به مطالعه میراث موسیقی پرتغال و پدیده هویت و تنوع فرهنگ موسیقی
  • به دست آوردن دانش و درک از زمینه های مختلف دانشگاهی از طریق موسیقی شناسی، با تأکید ویژه بر تاریخ موسیقی
  • ارائه نظریه و تجزیه و تحلیل و تکنیک های ترکیب های جذاب و جدید
  • توسعه توانایی استفاده از دانش به دست آمده و حل مشکلات در زمینه های دانشگاهی
  • نشان دادن توانایی اجرای خوب و تفسیر اطلاعات به دست آمده از تحقیقات اسنادی و میدانی در حوزه های موسیقی شناسی به منظور حمایت از موسیقی اصیل
  • توسعه مهارت های برقراری ارتباط با موسیقی بین الملل و شناخت ایده ها و جنبه های عمل موسیقی مردم مختلف

جهت کسب اطلاعات بیشتر مقاله تحصیل در پرتغال را از طریق مراجعه به لینک مشخص شده بررسی بفرمائید.

کلیات و دوره های رشته موسیقی در پرتغال

کلیات و دوره های رشته موسیقی در پرتغال در طول 6 ترم و 3 ساله می باشد. در این رشته دانشجویان باید 180 واحد را بگذرانند. 90 واحد درسی در واحدهای درسی اجباری، 60 واحد در مجموعه اختیاری انتخابی و 30 واحد در گزینه های آزاد انتخابی یا در یک حوزه علمی دیگر انجام می شود. در ابتدای هر ترم، واحدهای برنامه درسی به دانشجویان توصیه می شود تا آن ها را متناسب با شغل علمی خود پیگیری کنند. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره شرایط کار در پرتغال، مقاله مذکور را مطالعه بفرمائید.

تکمیل مدرک کارشناسی به دارنده مدرک رشته موسیقی در پرتغال اجازه می دهد تا برای برنامه های کارشناسی ارشد یا سایر دوره های تحصیلات تکمیلی، درخواست دهد. مدرک کارشناسی ارشد موسیقی می تواند بر تسلط بر یک ساز موسیقی خاص، یا تسلط بر آهنگسازی، رهبری و ارکستر یا خبره بودن در تاریخ موسیقی متمرکز باشد. لطفا برای تکمیل اطلاعات خود درباره رشته موسیقی در پرتغال با مشاوران خبره موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :