مهاجرت تحصیلی اسپانیا

رشته معماری در اسپانیا

رشته معماری در اسپانیا

آگاهی از شرایط تحصیل در رشته معماری در اسپانیا می تواند برای هر دانشجویی در خصوص انتخاب رشته تحصیلی و بازار کار این رشته حائز اهمیت باشد. همانطور که در جریان هستید کشور اسپانیا یکی از شادترین و جذاب ترین کشورها برای زندگی و مهاجرت است. بسیار از افراد شیفته فرهنگ و زبان این کشور رنگارنگ می شوند. در واقع هنر در تمام کشور اسپانیا و در میان تمامی اشخاص جریان دارد و محترم است. رشته معماری نیز از رشته های خوب و پرکابردی است که شما می توانید در زمینه های مختلف از آن استفاده کنید. این رشته گرایش های متفاوتی دارد و شما می توانید بنابر علاقه و حرفه خود در گرایش های آن تحصیل کنید. رشته معماری ترکیبی از هنر و علم است. در واقع هنر نقش مهمی در این رشته ایفا می کند.

رشته معماری شامل برنامه ریزی و طراحی و ساخت سازه ها و ساختمان های بزرگ است. عمل معماری و همچنین صنعت ساخت و ساز نیاز به رعایت شرایط مدرن محیط زیست دارد. مدرک کارشناسی در رشته معماری در اسپانیا، دانش خوبی در این زمینه به شما می دهد. این دوره آکادمیک و تخصصی مفاهیم اساسی معماری را پوشش خواهد داد. موضوعات مورد مطالعه در رشته معماری در اسپانیا در مقاله پیشرو به نگارش مقاله نویسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می باشد.

مزایای تحصیل در رشته معماری در اسپانیا

شما در حین تحصیل در کشور اروپایی و پیشرفته اسپانیا می توانید کار کنید و درآمد کسب کنید. ممکن است بتوانید در یک استودیوی طراحی کار کنید یا ممکن است فرصتی برای شرکت در محل کار وجود داشته باشد که به شما امکان می دهد تجربه عملی را بدست آورید. به طور کلی اسپانیا مقصدی معروف برای دانشجویان بین المللی است که به دنبال آموزش عالی با کیفیت و مقرون به صرفه هستند. سالانه حدود 85000 دانشجوی بین المللی در کشور اسپانیا تحصیل می کنند و تعداد زیادی از آنها پس از اتمام تحصیل مشغول به کار و سپس اخذ اقامت می شوند. 76 دانشگاه در اسپانیا وجود دارد و این دانشگاه ها ترکیبی از دانشگاه های دولتی و خصوصی هستند. مزایای تحصیل در رشته معماری در اسپانیا به طور کامل در این بخش شرح داده شده است.

موسسات آموزشی و دانشگاه ها به طور مداوم دارای رتبه بندی خوبی در جهان هستند. در رتبه بندی دانشگاه های جهانی، 11 موسسه اسپانیایی در 500 دانشگاه برتر قرار دارند و بارها بالاترین دانشگاه بارسلونا جزء بهترین دانشگاه های اسپانیا و شماره یک کشور اعلام شده است. شما می توانید در تمام مقاطع مختلف در اسپانیا تحصیل کنید. این شامل مطالعه سطح کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا می باشد. اخذ مدرک کارشناسی معمولا 4 سال طول می کشد و شما باید 240 ECTS اعتبار برای گذراندن آن کسب کنید. مدرک کارشناسی ارشد معمولا یک الی 2 سال طول می کشد و برای پذیرش باید مدرک کارشناسی یا معادل آن را داشته باشید. مدرک دکترای اسپانیا معمولا تا 3 سال یا اگر به صورت نیمه وقت بخوانید 5 سال طول می کشد.

مزایای تحصیل در رشته معماری در اسپانیا

دوره های تحصیلی در رشته معماری در اسپانیا

رشته معماری ارتباط تنگاتنگی با سایر رشته ها مانند هنر و طراحی و مهندسی دارد. با توجه به اینکه هرکدام در سازه های بزرگ ساخته شده توسط نیاکان خود زندگی می کنیم، معماری در تاریخ بشر و انسان شناسی بسیار مهم است. مدارک معماری با موضوعات دانشگاهی مانند مهندسی ساخت، طراحی گرافیک و کاربری هنر در ساخت ارتباط دارند. معماران باید به زیبایی و سودمندی و دوام توجه و دقت داشته باشند. در طول تحصیل در رشته معماری، شما در مورد سبک های معماری، علم طراحی، ساختارهای طراحی و نحوه اجرای آن و طرح های سه بعدی یاد خواهید گرفت. همچنین می توانید نرم افزارهای رایانه ای مانند Computer-Aided Design (CAD) را که به شما در برنامه ریزی، تحلیل و بهینه سازی کارهای طراحی کمک می کند، می آموزید.

پس از فارغ التحصیلی در رشته معماری، این فرصت را خواهید داشت که به عنوان یک معمار مجاز، تکنسینCAD، طراح داخلی و فضایی و طراح شهری کار کنید. مشاغل دیگری که می توانید پیدا کنید عبارتند از:

  • نقشه بردار ساختمان
  • مدیر ساخت
  • معمار منظر یا مهندس سازه

همچنین باید مطمئن شوید که طرح شما مطابق با استانداردهای ایمنی و منابع موجود ساخته شود. معماری ایجاد کننده فضاهای پایدار و باعث بهبود آینده کره زمین می شود. معماری یک ابزار برای نشان دادن قدرت و خلاقیت و هویت یک شرکت و سازمان است.

دانشجویان معماری موارد زیر را مطالعه می کنند:

  • تجزیه و تحلیل معماری معاصر
  • طراحی و توسعه شهر
  • سیاست طراحی شهری
  • طراحی مسکونی
  • ساخت فضای سبز

به طور کلی شرایط تحصیل در اسپانیا به طور کامل در مقاله مذکور شرح داده شده است.

نام دانشگاه رشته معماری در اسپانیا

CEU Cardenal Herrera از بهترین دانشگاه ها برای تحصیل در رشته معماری در اسپانیا است. در این دانشگاه این رشته به زبان انگلیسی ارائه می شود. این دانشگاه درهای بازار کار بین المللی را برای شما باز می کند، این دانشگاه جایی است که امکان یافتن شغل شما پس از اتمام تحصیل چند برابر خواهد شد. در طول دوره تحصیلات کارشناسی خود، در کلاس هایی با دانشجویان بیش از25 ملیت شرکت خواهید کرد.

موضوعاتی که مطالعه خواهید کرد، مطالب مربوط به طراحی معماری، فیزیک، سازه ها و توسعه پروژه ها می باشد. البته که دانشگاه های معروف و مقرون به صرفه دیگری در کشور اسپانیا وجود دارد. در جهت اطلاع از شرایط کار در اسپانیا، مطالعه مقاله مذکور خالی از لطف نخواهد بود. در صورت تمایل به کسب اطلاعات با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :