مهاجرت تحصیلی آمریکا

رشته فیزیوتراپی در آمریکا

رشته فیزیوتراپی در آمریکا

در رشته فیزیوتراپی در آمریکا به موضوع حداکثر رساندن پتانسیل جسمی پرداخته می شود و بر روی مسائلی مانند پیشگیری، درمان و توانبخشی کار می کند. رشته فیزیوتراپی در آمریکا برای حفظ و ترمیم بهزیستی جسمی و روانی از رویکردهای جسمی استفاده می کند و برای هر کسی که همیشه آرزو داشته باشد به افراد معلول یا بیماری کمک کند بسیار مناسب است. یک فیزیوتراپیست نه تنها یک درمانگر بلکه در عین حال یک مربی است زیرا او باید به بیمار آموزش دهد که چگونه در بهبودی خود شرکت کند. با این حال، قبل از داشتن یک شغل پردرآمد به عنوان فیزیوتراپیست در ایالات متحده، باید فیزیوتراپی را خواند تا برای آینده ای چالش برانگیز و در عین حال پاداش دهنده تربیت کرد.

پمدارک فیزیوتراپی ارائه شده توسط دانشگاه ها و کالج های بین المللی دانشجویان را برای کار در بیمارستان ها، کلینیک های ورزشی، مدارس خاص یا خانه های سالمندان آماده می کند. در جهت کسب اطلاعات جامع تماس با کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می تواند کمک شایانی در خصوص پروسه شما نماید.

اطلاعاتی پیرامون رشته فیزیوتراپی در آمریکا

رشته فیزیوتراپی در آمریکا یکی از مشاغل بهداشت پزشکی است که با استفاده از حرکت شناسی مبتنی بر شواهد، تجویز ورزش، آموزش بهداشت، بسیج و عوامل الکتریکی یا جسمی، درد حاد یا مزمن، حرکت و جسمی را درمان می کند. بدین ترتیب اختلالات ناشی از آسیب، ضربه یا بیماری به طور معمول از ریشه های اسکلتی عضلانی، قلبی عروقی، تنفسی، عصبی و غدد درون ریز است. از رشته فیزیوتراپی در آمریکا برای بهبود عملکردهای جسمی بیمار از طریق معاینه فیزیکی، تشخیص، پیش آگهی، آموزش بیمار، مداخله جسمی، توان بخشی، پیشگیری از بیماری و ارتقا سلامت استفاده می شود. این عمل توسط درمانگران فیزیکی انجام می شود. فیزیوتراپی روش های درمانی را به دانشجویان آموزش می دهد که به بهبود، پایداری یا بهبود رفاه و عملکرد کامل بدن انسان و سیستم حرکتی آن کمک می کند.

آنها از این دانش و همچنین حرکت، تمرینات و مشاوره برای کمک به بیماران در غلبه بر معلولیت ها و بهبود کیفیت زندگی کلی خود استفاده می کنند. یک تصویر کلی از یک فیزیوتراپیست این است که برای بدن یک مربی زندگی در نظر گرفت. دانشجویان همچنین نحوه استفاده و تنظیم برنامه های درمانی را کشف کرده و آنها را بسته به نیازهای خاص بیماران تطبیق می دهند. فیزیوتراپی شامل بسیاری از مهارت های انسانی است. زمانی که به افراد کمک می کنند تا بهبود یابند، به صبر و درک زیادی نیاز خواهند داشت.

برخی از موضوعات تحت پوشش دوره ها و رشته فیزیوتراپی در آمریکا عبارتند از:

  • تمرین درمانی
  • الکتروتراپی
  • مهارت های حرکتی اساسی کودکان معلول
  • درد درمانی
  • بهبودی پزشکی و حرکت شناسی

اطلاعاتی پیرامون رشته فیزیوتراپی در آمریکا

شرایط تحصیل در رشته فیزیوتراپی در آمریکا

برنامه های درسی آموزش فیزیوتراپیست در ایالات متحده با درجه دکترای فیزیوتراپی (DPT) به اوج خود می رسد. همچنین مدرک کارشناسی ارشد رشته فیزیوتراپی دیگر ارائه نمی شود و مدرک سطح ابتدایی دکترای فیزیوتراپی است که به طور معمول 3 سال پس از اتمام دوره کارشناسی طول می کشد. آنهایی که دارای مدرک کارشناسی ارشد رشته فیزیوتراپی در آمریکا هستند می توانند DPT خود را دریافت کنند. برنامه های درسی در ایالات متحده توسط کمیسیون اعتباربخشی در آموزش فیزیکی درمانی (CAPTE) معتبر شناخته می شوند. آموزش فعلی به طور خاص با هدف این است كه پزشكان فیزیكی قادر به تشخیص و ارجاع مناسب تشخیص های غیر اسكلتی و عضلانی هستند كه می توانند در حال حاضر منجر به دسترسی مستقیم به درمانگران فیزیكی در بسیاری از ایالت ها شده است.

اقامت پس از دکترا و شیوه تحصیلات بورسیه به طور پیوسته با 219 اقامت و 42 برنامه بورسیه معتبر در حال افزایش است. هدف از اقامت رشته فیزیوتراپی در آمریکا این است که متخصصین طب فیزیکی در حالی که بورس های متخصصانی را در یک فوق تخصص (به عنوان مثال مراقبت های ویژه، درمان با دست و ورزش)، مانند مدل پزشکی، آموزش می دهند. برنامه های اقامت واجد شرایط بودن برای شرکت در گواهینامه تخصص در حوزه عمل خود هستند. به عنوان مثال، اتمام دوره رزیدنتی فیزیوتراپی ارتوپدی، به فارغ التحصیلان آن اجازه می دهد تا برای معاینه متخصص بالینی در ارتوپدی درخواست داده و پس از گذراندن معاینه، به تعیین OCS برسند. جهت اطلاع از شرایط اعزام دانشجو به آمریکا می توانید از اطلاعات نشر شده در مقاله مذکور بهره مند شوید.

معیارهای آموزشی در رشته فیزیوتراپی در آمریکا

معیارهای آموزشی برای ارائه دهندگان فیزیوتراپی از ایالتی به ایالت دیگر و از کشوری به کشور دیگر و در سطوح مختلف مسئولیت حرفه ای، متفاوت است. بیشتر ایالت های آمریکا اقدامات عملی فیزیوتراپی را انجام می دهند که هم فیزیوتراپیست ها (PT) و هم دستیاران فیزیوتراپیست (PTA) را به رسمیت می شناسند و هم برخی از حوزه های قضایی نیز تکنسین های فیزیوتراپی (PT-Techs) یا دستیاران را به رسمیت می شناسند. اکثر کشورها دارای مجوزهایی هستند که قبل از شروع به کار به عنوان متخصصان مستقل، به فیزیوتراپیست ها نیاز دارند تا در آن عضو شوند. فیزیوتراپی یک موضوع میان رشته ای و یک شاخه از پزشکی و بهداشت است.

فیزیوتراپی به عنوان یک درمان مراقبت های اولیه یا همراه با سایر خدمات پزشکی ارائه می شود. پس از فارغ التحصیلی، می توان به عنوان مشاغل زیر مشغول به کار شوند:

  • فیزیوتراپیست
  • درمانگر ورزشی
  • طب سوزنی
  • متخصص عمل جراحی
  • فیزیولوژیست ورزشی

همچنین می توان پس از تحصیل در رشته فیزیوتراپی در آمریکا در اماکنی ماند بیمارستان ها، کلینیک های خصوصی، مدارس خاص، مراکز اجتماعی، خانه های سالمندان یا باشگاه های ورزشی کار کرد. برنامه های درسی برای دستیار کاردانی درمانگر فیزیکی شامل آناتومی و فیزیولوژی، فیزیولوژی ورزش، زیست شناسی انسانی، فیزیک، بیومکانیک، حرکت شناسی، علوم اعصاب، آسیب شناسی بالینی، علوم رفتاری، ارتباطات، اخلاق و پژوهش می باشد. جهت اطلاع از شرایط تحصیل دندانپزشکی در آمریکا پیشنهاد می شود مقاله لینک شده را مطالعه بفرمائید. برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران دقیق موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :