مهاجرت تحصیلی اتریش

رشته روانشناسی در اتریش

رشته روانشناسی در اتریش

یکی از علایق اصلی مهاجران، مهاجرت از طریق تحصیل است، از همین رو در این نوشتار به رشته روانشناسی در اتریش پرداخته می شود. مدارک روانشناسی به دانشجویان در مورد تمام جنبه های نحوه عملکرد ذهن و روان انسان آموزش می دهد. مدارک روانشناسی ارائه شده توسط دانشگاه ها و کالج های برتر به درک افراد و رفتار آنها در جامعه با در نظر گرفتن مراحل رشد انسانی می پردازد.

فارغ التحصیلان رشته روانشناسی در اتریش، مشاغلی در زمینه مشاوره، روان درمانی، روانشناسی سازمانی، آموزش ویژه، تبلیغات و سایر پیدا می کنند. علاوه بر این در روانشناسی، همه چیز در مورد هر جنبه ای که به روان انسان مربوط می شود و اینکه چگونه مردم تحت تأثیر جامعه، فرهنگ قرار می گیرند، آموزش داده می شود. برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه تحصیل در رشته روانشناسی، کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت، آماده ارائه راهنمایی هستند.

اطلاعات کلی پیرامون رشته روانشناسی در اتریش

اگر از متقاضیان تحصیل در اتریش هستید، رشته روانشناسی می تواند به علاقه مندان خود در درک طیف گسترده ای از رفتارهای انسانی و همچنین اشکال بسیاری که مسائل مربوط به سلامت روان به خود می گیرند، کمک کند. دانشجویان روانشناسی در اتریش، کلاس های نظری را با تجربه کار عملی و مطالعات موردی در مورد موضوعاتی مانند تروما، اختلالات روانی، اعتیاد، رشد کودک و روش های درمانی فعلی و غیره ترکیب می کنند.

البته باید به این نکته توجه داشت که روانشناسی در اتریش دارای زیرشاخه ‌های متعددی است، مانند:

  • روانشناسی بالینی
  • روانشناسی شناختی و ادراکی
  • روانشناسی رفتاری
  • روانشناسی عصبی
  • اشکال روان‌شناسی عمق (با تمرکز بر فرآیندهای ناخودآگاه)

در شکل زیر، سایر بسترهای شغلی که بواسطه تحصیل در رشته روانشناسی برای فارغ التحصیلان این رشته فراهم می شود، اشاره شده است:

سایر بسترهای شغلی رشته روانشناسی اتریش

مزایای تحصیل در رشته روانشناسی در اتریش

اگر در خیابان ‌های هر شهر اتریش پرسه بزنید، احساس می‌ کنید که به گذشته بازگشته ‌اید و آب و هوای اتریش افسانه‌ای را تجربه می‌ کنید. اتریش جذابیت منحصر به فردی دارد که هر بیننده ای را از زیبایی آن شگفت زده می کند. به عنوان یک دانشجو در اتریش، شما فقط از زیبایی های متعدد این کشور لذت نخواهید برد. شما همچنین در یکی از دانشگاه هایی که گزینه های عالی تحصیلی را ارائه می دهد، تحصیل خواهید کرد. یکی از مزایای بی شمار تحصیل و زندگی در اتریش، بودن در یکی از امن ترین کشورهای جهان و برخورداری از کیفیت زندگی بالا است. اگر یک بار در رویدادهای اجتماعی متنوعی که در هر یک از شهرهای بزرگ آن برگزار می شود شرکت کنید، می توانید فرهنگ و تاریخ باورنکردنی اتریش را کشف کنید.

از سوی دیگر و در زمینه تحصیلی، تعداد زیاد موسسات آموزشی با کیفیت بالا، سنت طولانی آکادمیک و فضای یادگیری با ذهن باز، اتریش را به انتخابی آسان برای دانشجویانی که به دنبال تحصیل بین المللی هستند، تبدیل کرده است. دانشگاه های اتریش و همچنین شهرهای اتریش دارای محیط چندفرهنگی بالایی هستند. بنابراین برای دانشجویان خارجی آسان است که خود را با فرهنگ اتریش تطبیق دهند. مدارک تحصیلی یا پژوهش محور هستند یا شامل تمرین های عملی به منظور توسعه مهارت های یادگیری مبتنی بر مشکل متقاضی هستند.

مزایای تحصیل در رشته روانشناسی در اتریش

سیستم آموزشی برای رشته روانشناسی در اتریش

مدرک کارشناسی روانشناسی برای دانشجویانی است که علاقه مند به مطالعه رفتار فردی و اجتماعی هستند که شامل ذهن، شناخت، نظریه شخصیت، ادراک و عملکرد مغز می شود. این مدرک تخصص های مختلفی در روانشناسی مانند روانشناسی ورزشی، روانشناسی بالینی، روانشناسی اصلاحی و غیره ارائه می دهد. در زمینه مقطع کارشناسی ارشد، موضوعات مورد مطالعه توسط یک دانشجوی کارشناسی ارشد روانشناسی به شدت به حرفه انتخاب شده بستگی دارد. زمینه های ممکن مطالعه تحت پوشش در درجه روانشناس شامل مشاوره، مطالعه انگیزه ها، ادراک، کمک به حل تعارضات، اصلاح اختلالات رفتاری است. در این زمینه، 5 برامه مطالعاتی در 5 دانشگاه مختلف اتریش در مقطع کارشناسی وجود دارد و به همین میزان برنامه مطالعاتی در مقطع ارشد وجود دارد و 3 برنامه دکترا در روانشناسی در 3 دانشگاه ارائه می شود.

به عنوان مثال دانشگاه خصوصی وبستر وین، استاندارد بالایی از تحصیلات دانشگاهی را در اتریش ارائه می دهد و به دانشجویان از سراسر جهان این فرصت را می دهد تا مزایای تحصیل در اتریش را تجربه کنند. بدنه دانشجویی این دانشگاه متشکل از دانشجویانی از بیش از 70 کشور مختلف و اساتید از 20 کشور است. دانشگاه وبستر، یک موسسه در سراسر جهان، تجارب یادگیری با کیفیت بالا را تضمین می کند که دانش آموزان را برای شهروندی جهانی و تعالی فردی متحول می کند. دانشگاه وبستر دارای یک شبکه بین المللی منحصر به فرد از پردیس ها است که به دانشجویان این فرصت را می دهد تا بخش هایی از مطالعات خود را تقریبا در هر نقطه از جهان در یک سیستم دانشگاهی واحد انجام دهند.

دانشگاه های آموزش رشته روانشناسی در اتریش

دانشگاه دانوب کرمس، دانشگاه دولتی پیشرو برای ادامه تحصیل در اروپا است. نقطه قوت این دانشگاه، ارائه دوره های دانشگاهی است که همگام با زمانه و جهت گیری به سمت چالش های اجتماعی فعلی و آینده است. بیش از 8000 دانشجو در حال حاضر در دانشگاه دانوب کرمس ثبت نام کرده اند، بیش از 24500 در حال حاضر تحصیلات خود را با موفقیت به پایان رسانده اند. این دانشگاه، نوآوری مداوم در تحقیق و آموزش را با بالاترین استانداردها ترکیب می کند و مهر کیفیت آژانس تضمین کیفیت و اعتبار اتریش (AQ Austria) را در اختیار دارد.

دانشگاه دانوب کرمس برنامه‌های کارشناسی ارشد و دوره‌ های کوتاه‌ تری را در زمینه‌ های زیر ارائه می‌دهد که روان‌ درمانی و خدمات اجتماعی مجموعه ای از علوم روانشناسی در آن قرار می گیرد. علاقه مندان مهاجرت به اتریش برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه تحصیل در رشته روانشناسی در اتریش با کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت گفتگو کنند تا اطلاعات تخصصی تری را در این زمینه دریافت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :