مهاجرت تحصیلی اتریش

رشته رادیولوژی در اتریش

رشته رادیولوژی در اتریش

مهاجرت تحصیلی از طریق اپلای در رشته های پزشکی یکی از علایق متقاضیان است و در این نوشتار به رشته رادیولوژی در اتریش پرداخته می شود. رادیولوژی از شاخه های رشته پزشکی است که جهت تشخیص و درمان بیماری های درون بدن حیوانات و انسان ها از انواع تکنیک های تصویربرداری مانند رادیوگرافی اشعه ایکس، اولتراسوند، توموگرافی کامپیوتری، پزشکی هسته ای از جمله توموگرافی با انتشار پوزیترون برای تشخیص یا درمان بیماری ها استفاده می کند. عمل مدرن رادیولوژی شامل چندین حرفه مختلف مراقبت های بهداشتی است که به صورت تیمی کار می کنند.

این رشته در اتریش سابقه دیرینه ای دارد و بیمارستان های مختلفی آموزش عملی را در کنار دانشگاه های متعدد که آموزش نظری را بر عهده دارند، آموزش می دهند. برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه تحصیل در رشته رادیولوژی، کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت، آماده ارائه راهنمایی هستند.

اطلاعات کلی پیرامون رشته رادیولوژی در اتریش

رادیوگرافی ها با کمک تجهیزات بزرگ فناوری پزشکی از بدن انسان تصاویری می سازند. برای انجام این کار، آنها از فناوری تصویربرداری استفاده می کنند که پرتوهای یونیزان یا غیریونیزان را اجرا می کند. این روش ها از رادیولوژی اسکلتی تا تصویربرداری رزونانس مغناطیسی را شامل می شود. به این ترتیب آنها از تشخیص و درمان به موقع چندین بیماری جدی حمایت می کنند. بنابراین رادیولوژی تشخیصی، رادیوتراپی و پزشکی هسته ‌ای تمرکز برنامه درجه‌ ای است که در آن حفاظت در برابر پرتو یک موضوع کلیدی است. بنابراین رادیولوژی ترکیبی از پزشکی و فناوری است و همین موضوع متقاضی را ملزم می کند که پایه ای قوی در ریاضیات و فیزیک به دست آورده باشد. در هنگام تحصیل در رادیولوژی در اتریش، مهارت دستی هنگام کار با تجهیزات پیدا می کنید.

علیرغم تمام جنبه های فیزیکی و فنی، شما هرگز فردی را که با او همدلی زیادی نشان می دهید، از دست نمی دهید. مهارت های اجتماعی قوی نیز برای کار در تیم های بین رشته ای ضروری است. کنجکاوی شما باعث می‌شود که به سمت علم و تحقیق باز شوید تا در آینده نیز با پیشرفت‌های سریع فناوری پزشکی همراه باشید. در برنامه مدرک شما نحوه عملکرد روش های تکنولوژیکی رادیولوژیکی و مزایا و معایب خاص آنها را خواهید آموخت. هنگام انجام معاینات رادیولوژیکی، شناسایی زودهنگام سرطان، به‌ عنوان مثال به لطف ماموگرافی یا تشعشع سرطان با ذرات یونیزه یا تشعشعات الکترومغناطیسی کار خواهید کرد. در کل با کمک تمام تکنیک هایی که در برنامه مدرک با جزئیات در مورد آنها یاد می گیرید، به تشخیص و درمان زودهنگام چندین بیماری جدی کمک خواهید کرد.

پروسه پذیرش رشته رادیولوژی در اتریش

در اتریش، دوره رزیدنتی رادیولوژی 6 سال طول می کشد که 5 سال آن صرف آموزش رادیولوژی می شود. بدین ترتیب بعد از یک سال از آن را می توان در بخش پزشکی هسته ای یا رادیو انکولوژی سپری کرد. سال ششم باید به 6 ماه بین طب داخلی تقسیم شود، 3 ماه آن در جراحی و 3 ماه که دستیاران در انتخاب رشته های دیگر آزاد هستند. در پایان آموزش یک معاینه هیئت مدیره وجود دارد. از نظر پیشرفت شغلی، هر چه در سلسله مراتب بالاتر بروید، بیشتر باید وظایف عیب یابی و مدیریت را انجام دهید. اگر می خواهید در کار خود خوب باشید، باید در کلاس های مدیریت شرکت کنید. در حالی که عقل سلیم ممکن است به شما کمک کند، در دنیای امروز یادگیری ترفندها از کارشناسانی که به طور خاص در اقتصاد آموزش دیده اند بسیار مهم است.

اگر از متقاضیان تحصیل در اتریش هستید، لازم است گفته شود که هنگام درخواست پذیرش در دانشگاه پزشکی وین در اتریش، باید تمام مدارک مورد نیاز را تهیه کنید. لیستی از مدارک لازم را مستقیما از دانشگاه درخواست کنید، زیرا ممکن است برای کشورهای مختلف متفاوت باشد. اما در کل مواردی همچون کلیه مدارک تحصیلی، فرم درخواست آنلاین، مدرک تافل، شماره تماس و عکس ها نیاز است.

در شکل زیر، به سایر مدارکی که برای ثبت نام در رشته رادیولوژی در اتریش نیاز می باشد، اشاره شده است:

مدارک مورد نیاز رشته رادیولوژی در اتریش

بیمارستان های رشته رادیولوژی در اتریش

بیمارستان دانشگاهی وین اکنون به یکی از بزرگترین بیمارستان های اتریش تبدیل شده است. این یک بیمارستان دانشگاهی با 2189 تخت است. در این بیمارستان 2 بخش تصویربرداری وجود دارد، رادیولوژی و پزشکی هسته ای که سالانه حدود 10600 روش تشخیصی را انجام می دهد. یک کلینیک سرپایی تیروئید، یک بخش درمان و یک مرکز تصویربرداری پزشکی هسته ای، از جمله PET نیز ارائه می دهد. این موسسه یک نهاد عمومی است که بازپرداخت مخارجش هم توسط شهر وین و هم از بودجه فدرال تامین می شود.

در این بیمارستان یک بخش تصویربرداری زیست‌ پزشکی و درمان هدایت ‌شده با خوشه تصویربرداری پزشکی علوم اعصاب پزشکی، پزشکی قلب و عروق و تحقیقات سرطان- آنکولوژی وجود دارد. وظیفه این بخش ارائه بهترین مراقبت های تخصصی به بیماران، آموزش پزشکان و دانشمندان و رسیدگی علمی به مسائل پزشکی ناشی از عملکرد بالینی است. در میان رشته های تحصیلی در این کشور مقاله رشته ژنتیک در اتریش را مطالعه بفرمائید.

سایر دانشگاه هایی که امکان تحصیل در رشته رادیولوژی در اتریش را برای متقاضیان فراهم می آوردند، در جدول زیر اشاره شده است:

دانشگاه های ارائه دهنده تحصیل در رشته رادیولوژی در اتریش
دانشگاه پزشکی ویندانشگاه گراتس
کالج دانشگاهی آموزش اتریشدانشگاه خصوصی زیگموند فروید وین
دانشگاه پزشکی پاراسلسوسدانشگاه وین، کرمس

بیمارستان های رشته رادیولوژی در اتریش

درآمد شاغلان رشته رادیولوژی در اتریش

متوسط دستمزد ناخالص رادیولوژیست در اتریش 255465€ (یورو) یا معادل نرخ ساعتی 123€ (یورو) است. علاوه بر این، آنها میانگین پاداش 23707€ (یورو) را دریافت می کنند. تخمین حقوق بر اساس داده های نظرسنجی حقوق جمع آوری شده مستقیما از کارفرمایان و کارمندان ناشناس در اتریش. یک رادیولوژیست سطح ابتدایی (یک تا 3 سال سابقه) به طور متوسط 166753€ (یورو) حقوق دریافت می کند. از طرف دیگر، یک رادیولوژیست سطح ارشد (با 8 سال سابقه تجربه) به طور متوسط 350130€ (یورو) حقوق دریافت می کند. علاقه مندان مهاجرت به اتریش برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه تحصیل در رشته رادیولوژی در اتریش با کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت گفتگو کنند تا اطلاعات تخصصی تری را در این زمینه دریافت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :