مهاجرت تحصیلی اسپانیا

رشته خلبانی در اسپانیا

رشته خلبانی در اسپانیا

تحصیل در رشته خلبانی در اسپانیا رویایی است که هر ساله ذهن دانشجویان زیادی را به سمت خود سوق می دهد که در این مقاله مفتخر به بررسی آن می باشیم. اسپانیا در زمینه های مختلف هوانوردی از جمله حمل و نقل نظامی و هواپیماهای مأموریت ویژه، توربین های کم فشار، فعالیت های نگهداری، تعمیر و بهره برداری، هواپیماهای سوخت رسان هوا و مدیریت ترافیک هوایی سرآمد است. توسعه هوانوردی غیرنظامی و نظامی اروپا نیز مورد توجه است. این کشور به عنوان عضوی از آژانس فضایی اروپا (ESA) به برنامه های فضایی مانند گالیله و کوپرنیکوس کمک می کند.

صنعت حمل و نقل هوایی تجاری و صنعت گردشگری اسپانیا با گشودن مسیرهای جدید به این کشور، افزایش چشمگیری داشته است. صنعت هواپیمایی و هوانوردی اسپانیا 65% افزایش داشته است. همچنین نوآوری ها و فناوری های نوظهور زمینه های جدید و فرصت های شغلی را برای کارگران و متخصصان هواپیمایی، هوانوردی و هوافضا را فراهم می کند. کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت اطلاعات جامعی در باب رشته خلبانی در اسپانیا را در اختیار شما قرار خواهند داد.

درباره رشته خلبانی در اسپانیا

با توجه به اینکه مدرک تحصیلی یک تعهد مالی است و تکمیل آن ممکن است 4 سال طول بکشد، انتخاب بهترین موسسه آموزشی برای تحصیلات فوق العاده مهم است. دانشگاه سالامانکا (USAL) یک کارشناسی علوم در خلبانی هواپیمایی تجاری و عملیات هوایی همراه با کالج هوانوردی اروپا Adventia ارائه می دهد. این مدرک 4 ساله به دانش آموزان آموزش هوانوردی قوی مبتنی بر مبانی علمی و ریاضیاتی را می دهد. در مراحل بعدی مطالعات علوم اجتماعی و حقوقی نیز به آن افزوده می شود. فارغ التحصیلان مجوز حرفه ای صادر شده توسط وزارت توسعه را کسب می کنند و می توانند در صنعت حمل و نقل هوایی موقعیت های حرفه ای را بدست آورند.

USAL دارای تعدادی آزمایشگاه تخصصی مناسب برای تحقیقات است. ساختمان آزمایشگاه های آموزشی در پردیس میگوئل دو اونامونو به دانشجویان، اعضای هیئت علمی و فارغ التحصیلان این فرصت را می دهد تا شیوه های تحقیق را بیاموزند و در پروژه های مختلف در 9 آزمایشگاه مجهز و کارآمد شرکت کنند. سابقه این دانشگاه به سال 1218 برمی گردد، زمانی که برای اولین بار توسط آلفونسو نهم از لئون به عنوان “Salamanticae Scholas” تاسیس شد. امروز، این دانشگاه حدود 30000 دانشجو را از سراسر جهان به 9 دانشگاه خود در سالامانکا، آویلا، زامورا، بجار و ویلامایور جذب می کند. ACS همچنین بورس تحصیلی هواپیمایی و پرواز را برای بسیاری از بهترین دانشگاه های هواپیمایی اسپانیا و سراسر جهان فراهم می کند.

دوره های آموزشی رشته خلبانی در اسپانیا

چندین عامل اساسی وجود دارد که حداقل تا دهه آینده بر صنعت هواپیمایی اسپانیا تأثیر می گذارد که به برخی از آنها اشاره شده است.اسپانیا احتمالا وضعیت رهبر خود را در زمینه های ساختارهای هوایی مرکب، موتورهای توربین فشار ضعیف، سیستم های مدیریت ترافیک هوایی (3 پرواز از هر 5 پرواز در جهان برای فرود از نرم افزار اسپانیایی استفاده می کند) و هواپیماهای حمل و نقل نظامی حفظ خواهد کرد. این کشور همچنین قرار است به عنوان یک بازیگر قدرت در برنامه فضایی اروپا و جهانی ادامه یابد. دوره خلبانی شرکت هواپیمایی EAS بارسلونا نیز آموزش موقعیت خلبانی در هواپیما را ارائه می دهد. خدمه پرواز یک هواپیما حداقل از یک کاپیتان و خلبان دوم یا افسر اول تشکیل شده است.

دوره های آموزشی EAS بارسلونا با کسب صلاحیت لازم برای ورود مانند خدمه پرواز در هواپیماهای تجاری به پایان می رسد. اسپانیا یک اقتصاد کاملا مدرن و دارای کلیه امکانات رفاهی است که انتظار می رود زندگی به راحتی ادامه یابد. سطح زبان انگلیسی در داخل کشور بسیار بالا است و تمام دستورالعمل های خلبانی به زبان انگلیسی تدریس می شود. اسپانیا مکانی بسیار مطلوب برای زندگی و مسافرت است. سواحل بارسلون، کوه های پیرنه و موارد بسیار دیگری وجود دارد. بنابراین جای تعجب نیست که مردم از سراسر جهان می خواهند آموزش پرواز خود را در اینجا انجام دهند. در جهت تحصیل در اسپانیا و کسب اطلاعات بیشتر مقاله لینک شده را مطالعه بفرمائید.

دوره های آموزشی رشته خلبانی در اسپانیا

کلیات رشته خلبانی در اسپانیا

برنامه ریزی شغلی خلبانی، آینده کاری طاقت فرسایی است که می تواند ساعت های زیادی به تحقیق و پژوهش بپردازد. انتخاب یک مدرسه خلبانی مناسب ممکن است دشوار باشد و بسیاری در شرایطی قرار می گیرند که احساس می کنند قادر به انتخاب صحیح نیستند، فقط به این دلیل که اطلاعات زیادی وجود دارد یا کافی نیست. نیازی به گفتن نیست که، آموزش صحیح خلبانی یک سرمایه گذاری در طول زندگی است. این می تواند برای دستیابی به یک حرفه جذاب تر با پتانسیل درآمد بیشتر در آینده آماده کند. بنابراین انتخاب صحیح مکان آموزش، یک جنبه اساسی در آینده خلبانی است.

فاکتورهای زیادی وجود دارد که باید در خصوص کلیات رشته خلبانی در اسپانیا در نظر گرفته شوند، این موارد عبارتند از:

  • شهریه دوره خلبانی
  • شهرت دانشکده پرواز و کیفیت آموزش
  • ناوگان
  • آب و هوا
  • نسبت هواپیما به دانشجو یا نسبت مربی به دانشجو و تاخیرهای احتمالی ناشی از کمبود منابع
  • محل مدرسه و فرودگاه در عمل می کند
  • کیفیت و هزینه محل اقامت در این نزدیکی هست
  • همچنین باید در نظر گرفت که مدرسه پرواز در چه مدت معامله کرده است.
  • چه پیوندهایی با خطوط هوایی دارند؟
  • آیا آنها سابقه ای از مشکلات مالی دارند؟

جهت اطلاع از شرایط و هزینه زندگی در اسپانیا پیشنهاد می شود مقاله لینک شده را مطالعه بفرمائید.

قدیمی ترین مدرسه رشته خلبانی اسپانیا

مدرسه خلبانی Aerotec قدیمی ترین سازمان آموزش مجاز هوانوردی اسپانیا (ATO) است. بدین ترتیب بیش از 2000 خلبان حمل و نقل هواپیمایی در سال 1993 در مادرید تاسیس شده اند و یاد گرفته اند که چگونه در پایگاه های واقع در کواترو وینتوس و سویا پرواز کنند. با بیش از 25 سال تخصص، بهترین مربیان پرواز، ناوگان هواپیمایی مدرن و آخرین فناوری های شبیه ساز پرواز از دیگر خدمات این آموزش است. بنابراین می توان هر مجوز خلبانی تجاری EASA را با بالاترین استانداردهای علمی دریافت کرد. برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره رشته خلبانی در اسپانیا و همچنین برای دریافت اطلاعات تکمیلی جهت اقدام به مهاجرت می توانید از مشاوره رایگان با تیم مجرب مشاوران در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :