مهاجرت تحصیلی یونان

رشته حسابداری در یونان

رشته حسابداری در یونان

رشته حسابداری در یونان از مدت ها قبل به دلیل ارائه آموزش عالی و داشتن سیستم آموزشی با کیفیت بالا جهت تحصیل متقاضیان مشهور بوده است. امروزه نیز بسیاری از عقاید فلاسفه یونان باستان مورد بحث قرار می گیرد و حضور دائمی مبتکران وجود دارد. تحصیلات عالی در یونان توسط 3 نوع موسسه مختلف ارائه می شود که شامل دانشگاه ها، موسسات آموزش فناوری و آکادمی ها هستند. دانشجویان می توانند در مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا در دانشگاه های یونان تحصیل کنند.

یکی از دانشگاه های یونان در رتبه بندی سال 2022، در رتبه 500 و 6 دانشگاه در بین 1000 دانشگاه برتر جهان قرار دارد. برترین آنها دانشگاه فنی ملی آتن است که در رتبه 446 قرار دارد. رتبه بعدی، دانشگاه ارسطو تسالونیکی است که در گروه 561 الی 570 قرار دارد. مشاورین ارشد ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص انتخاب رشته حسابداری در یونان راهنمایی های لازم را در اختیار شما قرار می دهند.

درباره رشته حسابداری در یونان

مدارک حسابداری از مدارس بازرگانی در سراسر جهان به دانشجویان می آموزد که چگونه اطلاعات مالی را ثبت، مرتب سازی، طبقه بندی، حسابرسی و به طور کلی اطلاعات مالی را بررسی کنند، در حالی که آنها را به عنوان گزارش و تحلیل مالی ارائه می دهند. مطالعات حسابداری ارتباط نزدیکی با درجات مالی دارند و هر 2 دانش، علوم بازرگانی را که توسط سازمان ها برای تعیین ثبات مالی و سودآوری استفاده می شود ، ارائه می دهند.

درباره رشته حسابداری در یونان بایستی بدانید که این رشته فرآیند تهیه، ارائه و تفسیر اطلاعات مالی است. یک حسابدار مسئول جمع آوری، مرتب سازی، جمع بندی و ارائه داده های مالی و همچنین کمک به سازمان ها و افراد برای تصمیم گیری در مورد نحوه استفاده از امور مالی آنها است. مشاغل معمولا هنگام گزارش درآمد و پرداخت مالیات، با یک حسابدار کار می کنند. افراد با اصول حسابداری و همچنین نحوه استفاده از فناوری های جدیدتر برای بهینه سازی کار خود آشنا خواهند شد.

درباره رشته حسابداری در یونان

مبانی رشته حسابداری در یونان

مدرک کارشناسی، دانش پایه ای در زمینه حسابداری به افراد می دهد و آن ها وظایف یک حسابدار را آموزش می بینند و نحوه تعیین ثبات مالی، ثروت، سودآوری و نقدینگی را بررسی خواهند کرد. افراد از کار کردن به عنوان یک حسابدار، از خود اشتغالی و همچنین درک کار در یک سازمان شرکتی بهره مند خواهند شد. مدرک حسابداری دانشجویان معمولا از طریق سخنرانی ها و سمینارها آموزش داده می شود. ممکن است به آنها فرصت داده شود تا در پروژه های گروهی شرکت کنند که به آن ها درک می دهد که چگونه در یک محیط کار با مشتری یا حساب کار می کنند. برخی از دانشگاه ها ممکن است گزینه یک سال کار را به افراد پیشنهاد دهند، اما این یک تضمین نیست.

در دوره های انتخابی امکان انتخاب 4 گزینه از موضوعات مالیات، حسابرسی پیشرفته، سیستم های اطلاعات حسابداری، قیمت گذاری انتقال، ارزیابی پیشرفته شرکت، پایداری در حسابداری و گزارشگری، اخلاق مداری در محیط قانونی و بانکی، مقررات مالی، حسابداری برای مشتقات، برنامه ریزی و تجزیه و تحلیل هزینه ها برای ادغام مزایای رقابتی و خریدها، بازارهای جهانی سرمایه، کارآفرینی، وجود دارد. مبانی رشته حسابداری در یونان شامل برگزاری مجموعه سمینار های تحقیقاتی، گردآوری جامعه دانشگاهی و بازرگانی از طریق ارائه مباحث تحقیقاتی معاصر در امور مالی، بازرگانی، بازاریابی، حسابداری و اقتصاد و سایر موارد است. جهت کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با اصول اخذ ویزای تحصیلی یونان، می توانید مقاله لینک شده را مطالعه بفرمائید.

شرایط پذیرش رشته حسابداری در یونان

معیارها و شرایط پذیرش در رشته حسابداری در یونان و شرایط ورود به دانشگاه مرتبط از قرار زیر است:

  • یک مدرک دانشگاهی معتبر از یک دانشگاه شناخته شده
  • اثبات صلاحیت انگلیسی (IELTS، TOEFL یا TOEIC)

دانشگاه ها در یونان به صورت پذیرشی کار می کند. این بدان معناست که داوطلبان در تمام طول سال برای کارشناسی ارشد درخواست می کنند و در آن پذیرفته می شوند تا زمانی که تمام مکان های موجود پر شود و این برنامه ریزی در اکتبر 2015 آغاز شده است. دفتر مشاغل دانشگاه بین المللی یونان رویدادهای متمرکز، دسترسی به اطلاعات شغلی، اطلاعات مربوط به فرصت های شغلی، نمایشگاه های شغلی، فرصت های کارآموزی را برای افراد فراهم می کند.

این برنامه از دانش آموزانی که شغل خود را انتخاب می کنند پشتیبانی می کند که شامل موارد زیر است:

  • حسابداری
  • حسابرسی
  • مشاوره حسابداری، مالیات
  • مدیریت مالی
  • مامور درآمد مالیاتی
  • حسابداری شرکتی
  • ساختار برنامه

این برنامه برای دانشجویانی طراحی شده است که دارای مدرک حسابداری یا مدرک مرتبط و یا سابقه تحقیقات کمی هستند که هدف آنها حرفه ای در حسابداری، حسابرسی، امور مالی، تجارت، مدیریت و حقوق در بازار بین المللی است. همچنین، برای دانش آموزان با مهارت های انتقادی و تحلیلی و تمایل و یا علاقه به مسیرهای شغلی مرتبط طراحی شده است. به عنوان بخشی از برنامه کارشناسی ارشد، دانشجویان یک پروژه جداگانه راجع به موضوع مربوط به تحصیل و حرفه خود ارائه می دهند. در این بخش مطالعه مقاله کار در یونان می تواند اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار دهد.

هزینه زندگی و تحصیل در یونان

هزینه زندگی و تحصیل در یونان به این موضوع که افراد اهل کجا هستند و کجا تحصیل می کنند، بستگی خواهد داشت. اگر تحصیل در دانشگاه دولتی را انتخاب کنند، هزینه کمتری نسبت به دانشگاه خصوصی خواهند پرداخت. اگر اهل کشور اتحادیه اروپا باشند، در تمام دانشگاه ها و کالج های دولتی شهریه پرداخت نخواهند کرد. این مورد در مورد دانشجویانی که مقیم کشورهای اتحادیه اروپا هستند نیز صدق می کند. اگر اهل کشور دیگری هستند، ملزم به پرداخت شهریه خواهند بود. هزینه ها بسته به مکانی که برای تحصیل انتخاب می کنند و در چه سطحی باشند، متفاوت خواهد بود. به طور متوسط ​​باید انتظار داشت که بین 3000€ الی 15000€ (یورو) در سال پرداخت کرد.

هزینه های زندگی در یونان نیز مقرون به صرفه است و مبلغ پرداختی افراد، به محل زندگی آنها بستگی خواهد داشت. بدین ترتیب هزینه ها در شهرهای بزرگتر، نسبت به شهرهای کوچکتر بیشتر است. به طور متوسط ​​باید ماهانه بین 500€ الی 1000€ (یورو) بودجه در نظر گرفته شود. هزینه دیگری که دانشجویان بین المللی باید در نظر بگیرند، بیمه درمانی است. اگر افراد دارنده کارت بیمه درمانی باشند، می توانند با همان قیمت که معمولا رایگان است، به خدمات بهداشتی مشابه شهروندان یونان دسترسی داشته و اگر دارنده کارت بیمه درمانی نباشند، باید یک بیمه نامه درمانی داشته باشند که برای مدت زمان تحصیل در یونان معتبر باشد. هزینه های بیمه درمانی بین 200€ الی 600€ (یورو) در سال است.

همچنین متوسط هزینه زندگی در یونان مطابق نمودار زیر است:

توزیع هزینه زندگی در یونان

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و مطرح کردن سوالات خود درباره رشته حسابداری در یونان می توانند با کارشناسان حرفه ای و با دانش موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :