مهاجرت تحصیلی مالتا

رشته حسابداری در مالتا

رشته حسابداری در مالتا

اگر تمایل به آموزش رشته حسابداری در مالتا دارید بایستی بدانید که زبان انگلیسی در مالتا رایج است و می توانید به زبان انگلیسی به تحصیل بپردازید. از اینرو کشور مالتا یک کشور اروپایی خوش آب و هوا و کوچک است در سال های اخیر به دلیل شرایط مناسب تحصیلی و دانشگاه های خوب و هزینه های زندگی متناسب کشور مالتا به کشوری تبدیل شده است که دانشجویان زیادی را به خود جلب می کند. رشته حسابداری برای دانشجویانی در نظر گرفته شده است که می خواهند بنیادی محکم برای دنیای تجارت ایجاد کنند که فرصت ها را در مسیرهای شغلی کارآفرینی، دولتی یا شرکتی گسترش دهد. حسابداری ابزاری رو به رشد و ضروری در دنیای تجارت است که با پیشرفت های جدید فناوری تغییر می کند.

جزایری که در کشور مالتا وجود دارند مخلوطی از فرهنگ باستانی و مدرن است. این کشور اروپایی خوش آب و هوا یکی از قدیمی ترین دانشگاه های مدیترانه را دارد، سیستم آموزشی و الگوهای تدریس در این کشور بر اساس آموزش عالی آینده نگر است و با نوآوری آمیخته شده است. اگر شرایط مورد نیاز دانشگاه های مالتا از قبیل نمرات لازم در رشته ریاضی و آمار و یا مدارک مرتبط با حسابداری مانند دیپلم یا کاردانی حسابداری و مدارکی از این قبیل و ارائه شهریه و و تسلیم مدرک زبانی معتبر می توانید امید داشته باشید که در این کشور پذیرش تحصیلی بگیرید و سپس برای اخذ ویزا نامه پذیرش خود را ارائه دهید و پس از صدور ویزای مالتا شما برای مهاجرت آماده خواهید شد. کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت بیشتر درباره رشته حسابداری در مالتا اطلاعاتی در اختیار شما قرار خواهند داد.

شرایط رشته حسابداری در مالتا

در کشور مالتا هم دانشگاه های دولتی خوب و معتبری وجود دارند و هم دانشگاه ها و کالج های خصوصی که بسیار عالی هستند. با این حال، هر 2 شهرت بین المللی خوبی دارند و سالانه حدود 600 دانشجوی بین المللی تمام وقت و حدود 500 دانشجوی مبادله ای و انتقالی از 80 کشور مختلف به مالتا می آیند. همچنین این کشور با موسسات آموزشی در سراسر جهان همکاری و ارتباط دارد. بدین ترتیب شرایط رشته حسابداری در مالتا در مقاطع مختلف برای دانشجویان وجود خواهد داشت. این دوره ها در سطح دیپلم و کاردانی و کارشناسی و کارشناسی ارشد ارائه می شود. بیشتر دوره های کارشناسی به مدت 3 سال اجرا می شوند، در حالی که بیشتر دوره های کارشناسی ارشد در 2 سال به پایان می رسند. البته که دوره های کوتاه مدت کاربردی نیز در موسسات ارائه می شود که موجب می شود شما نهایت تا 6 ماه در آنجا اقامت کنید.

آموزش های حرفه ای و نیمه حرفه ای نیز موجود است. موسسات مختلف به دانشجویان تمام وقت یا دانشجویان نیمه وقت که شغلی نیز دارند و به آموزش تخصصی نیاز دارند، آموزش می دهند. همچنین اگر شما نیاز به پیش دوره و گذراندن دورس مورد نیاز دانشگاه ها دارید مانند ریاضی و دروسی از این قبیل می توانید آنها را فشرده بخوانید و سپس در همان مالتا درخواست بدهید که این روش نیز مرسوم است زیرا که اخذ پذیرش راحت تر صورت می گیرد. مزایا دیگری که در مالتا وجود دارد زبان انگلیسی است که در اکثر دانشگاه ها وجود دارد. دانشگاه آمریکایی مالتا نیز از دانشگاه های معروف است که دانشجویان بین المللی را به خود جذب می کند. با اینکه در مالتا زبان رسمی مالتایی است اما انگلیسی بسیار رایج است. شما می توانید در مالتا در طول دوران تحصیل خود به صورت پاره وقت شاغل شوید.

شرایط رشته حسابداری در مالتا

مراحل تحصیلی رشته حسابداری در مالتا

در این بخش با مراحل تحصیلی رشته حسابداری در مالتا بیشتر آشنا خواهیم شد. برای قدم اول شما بایستی در طول دوران تحصیل در دبیرستان یا کاردانی خود هدف خود را تایید کنید تا برای آن تلاش کنید. سپس مهارت های زبانی خود را تقویت کنید و در کنار اخذ نمرات درخشان مدرک زبانی خود را کسب کنید و سپس برنامه دانشگاهی را که می خواهید مطالعه کنید پیدا کنید و دقیق تحقیق کنید و بررسی کنید آیا حداقل شرایط ورود را دارید یا خیر و سپس منابع مالی خود را حاضر و هزینه ها را مدیریت کنید. در مرحله بعد اسناد خود را ارسال کنید که به انگلیسی ترجمه شده باشد. شما همچنین می توانید پس از اتمام تحصیل در مالتا به دنبال کار باشید و سپس اقامت اخذ کنید.

رشته حسابداری شامل مدیریت مالی، بیمه، شرکت های املاک و مستغلات و موسسات عمومی می شود. در طول دوران تحصیل می توانید مهارت های برنامه ریزی و حل مسئله را توسعه دهید. شما می توانید از بورسیه های متخلفی که در مالتا وجو دارد استفاده کنید. متخصصان حسابداری توانایی کار با اعداد را دارند، به طور مداوم روند مالی فعلی را پیش بینی می کنند و می بینند که چگونه آنها به سود منجر می شوند. مهارت های آکادمیک زبان انگلیسی خود را توسعه دهید تا بتوانید شرایط زبان انگلیسی را در دانشگاه های مالتا ارائه برآورده کنید.

دانشگاه های مالتا می خواهند اثبات مهارت شما در زبان انگلیسی را ببینند تا بتوانید در دوره های آموزش انگلیسی آن ها به راحتی موفق شوید آزمون های رسمی انگلیسی مورد قبول عبارتند از:

  • PTE Academic
  • آیلتس
  • تافل
  • C1 پیشرفته

مقطع کارشناسی رشته حسابداری در مالتا

مقطع کارشناسی رشته حسابداری در مالتا یک دوره تمام وقت است. سال اول برای همه دانشجویان مشترک است. در طول سال های دوم و سوم، دانشجویان در 2 حوزه از بین رشته های حسابداری، بانکداری و دارایی، اقتصاد، بیمه، مدیریت، بازاریابی و سیاست های عمومی گرایش دارند.پس از اتمام سال سوم، دانشجویان می توانند با مدرک کارشناسی فارغ التحصیل شوند یا با تخصص در یکی از زمینه های امور مالی و بانکداری و دارایی و اقتصاد و یا حسابرسی و رشته های مشابه به شرط اینکه پیش نیازهای لازم را در این زمینه کسب کرده باشند تحصیل کنند.

دانشجویانی که در رشته های حسابداری مالی فارغ التحصیل می شوند شغل هایی مانند حسابداری شرکت و کسب و کارها تحلیل گر مالی، بانکدار تجاری یا سرمایه گذاری، کارشناس بورس و سهام، کارشناس بیمه، مشاور مالیاتی و مدیر مالی موسسات را دنبال کنند. جهت کسب اطلاعات بیشتر مطالعه مقاله اعزام دانشجو به مالتا خالی از لطف نخواهد بود. لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر در باب رشته حسابداری در مالتا با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :