مهاجرت تحصیلی کانادا

رشته تربیت بدنی در کانادا

رشته تربیت بدنی در کانادا

علاقه مندان به رشته تربیت بدنی، می توانند تحصیل در رشته تربیت بدنی در کانادا را در لیست انتخابی خود جهت مهاجرت تحصیلی قرار دهند. سیستم آموزشی کانادا مانند نقاط دیگر جهان از مدارس ابتدایی، متوسطه و تحصیلات عالیه تشکیل شده است. حضور در مدرسه تا سن 16 سالگی در همه استان ها به جزء مانیتوبا، انتاریو و نیوبرانزویک كه سن لازم 18 سال است. تحصیلات بعد از دبیرستان در دانشگاه در دوره های کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا ممکن است.

در سطح ملی، كانادا در تمام ارقام فارغ التحصیلی بهتر از میانگین سازمان همکاری اقتصادی و توسعه (OECD) عمل می كند. در سال 2018، سهم بزرگسالان در کانادا با حداقل تحصیلات متوسطه حدود 92% بود. همچنین در سال 2016 جمعیت بزرگسال (25 تا 34) که تحصیلات عالی کارشناسی یا بالاتر داشتند حدود 62% بودند. در سطح استانی و سرزمینی، بریتیش کلمبیا بالاترین درصد از جمعیت را با حداقل تحصیلات متوسطه با %93 به دست آورد، در حالی که نوناووت آخرین استان بود. تجربه تحصیل در کشور کانادا را از طریق مشاوره با کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به تحقق برسانید.

بررسی شرایط تحصیل در کانادا

کشور کانادا به مکانی ایده آل برای دانشجویان بین المللی تبدیل شده است. از این رو بیشتر دانشگاه های این کشور در سطح جهانی دارای رتبه جهانی بالایی می باشند. بدین ترتیب استراتژی آموزشی اخیر وزارت آموزش و پرورش کانادا بر افزایش تعداد دانشجویان خارجی تأکید دارد. بسیاری از دانشگاه های کانادا در رتبه بندی معتبر بین المللی می باشند. بنابراین دانشجویان بین المللی که از سرتاسر جهان به این کشور می آیند، در کانادا مورد استقبال قرار می گیرند.

همین امر باعث می شود که دانشجویان بین المللی را تشویق به تحصیل در دوره های کارشناسی و کارشناسی ارشد کند. از این رو پس از فارغ التحصیلی برای کار و فرصت های شغلی در این کشور بمانند. تورنتو، مونترال، ونکوور، اتاوا و کبک بیشترین جمعیت دانشجویان خارجی را پوشش می دهند. همه آنها یک فضای پر جنب و جوش و سرزنده را فراهم می کنند. در کانادا، دانشجویان می توانند زندگی غنی آکادمیک را با فعالیت های اوقات فراغت متنوع و سرگرم کننده ترکیب کنند.

تحصیل در رشته تربیت بدنی مقطع کارشناسی در کانادا

تحصیل در کانادا در رشته تربیت بدنی فراتر از سلامت و فعالیت بدنی جامعه می باشد. از این رو برنامه متمایز 4 ساله رشته تربیت بدنی در مقطع کارشناسی بر رویکرد جامع سلامت و تربیت بدنی تأکید می کند. در عین حال فرصت های عملی تجربی تجربی را در داخل و خارج از کلاس به دانشجویان می دهد. برنامه های تحصیلات تکمیلی تربیت بدنی روش هایی را برای افزایش سلامت جسمی دانشجویان آموزش می دهد که می تواند شامل گذراندن دوره هایی در روانشناسی ورزشی، فیزیولوژی و پیشگیری از آسیب باشد.

علاوه بر این، برخی از دوره ها ممکن است مباحث مربوط به تغذیه، مربیگری و سایر زمینه های مرتبط با سلامتی را بیان کنند. بسته به انتخاب درجه خود، ممکن است این شانس را داشته باشید که روش های جدید تربیت بدنی را براساس تحقیقات خود توسعه دهید. علاوه بر این، برخی از دوره ها تکنیک های مربیگری و همچنین نحوه آموزش دیگران را در مورد تمرینات بدنی پوشش می دهند.

تحصیل در رشته تربیت بدنی مقطع کارشناسی در کانادا

دانشگاه های رشته تربیت بدنی در کانادا

دانشگاه هایی که رشته تربیت بدنی در مقطع کارشناسی ارائه می دهند، در لیست زیر آمده است:

  • دانشگاه مموریال نیوفاندلند
  • دانشگاه وینیپگ
  • کالج هامبر
  • دانشگاه لتبریج
  • دانشگاه وسترن
  • دانشگاه براندون
  • دانشگاه مانیتوبا

هر کدام از دانشگاه های کانادا در لیست بالا شامل دوره های مبانی تربیت بدنی، برنامه ریزی درسی، روش های تدریس و آموزش مربوط به برنامه های درسی تربیت بدنی در مقاطع تحصیلی مختلف می باشد. گزینه عمومی برای تهیه آمادگی اولیه حرفه ای طراحی شده، این گزینه برنامه ای شامل دوره های مشترک با گزینه تدریس به علاوه انتخاب انعطاف پذیر دوره های تحصیلات تکمیلی است.

هزینه تحصیل در رشته تربیت بدنی در کانادا

هزینه تحصیل در کانادا برای دانشجویان خارجی در استان ها و رشته های مختلف متفاوت می باشد. با توجه به شهری که زندگی می کنید، می توانید در محوطه دانشگاه پیاده روی یا دوچرخه سواری کنید و از دوچرخه برای حمل و نقل استفاده کنید. اما وسایل حمل و نقل در شهرهای بزرگ می توان به اتوبوس، مترو، قطار مسافرتی و کشتی استفاده کرد، کرایه های حمل و نقل عمومی چند دلار هزینه دارد که ماهانه بین 80$ الی 150$ (دلار) می باشد. شهریه دانشگاه با توجه به اینکه در کدام دانشگاه درس می خوانید متفاوت می باشد.

به طور کلی، تحصیل در رشته تربیت بدنی در کانادا، برای کسانی که علاقه مند به رشته تربیت بدنی می باشند یک انتخاب مناسب می باشد. شما با داشتن مدرک از دانشگاه های این کشور نه تنها در کشور کانادا بلکه در سراسر جهان می توانید کار کنید. اگر قصد تحصیل در رشته تربیت بدنی و مهاجرت تحصیلی به کانادا را دارید، می توانید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس گرفته و از وکلای خبره ما راهنمایی بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :