مهاجرت تحصیلی پرتغال

رشته تربیت بدنی در پرتغال

رشته تربیت بدنی در پرتغال

رشته تربیت بدنی در پرتغال مستلزم دانش زبان انگلیسی یا زبان پرتغالی است و حتی اگر شما به زبان انگلیسی تحصیل کنید بایستی مقدماتی از زبان پرتغالی بدانید. زبان پرتغال زبان پرکاربردی است که در چندین کشور دیگر هم صحبت می شود لذا یادگیری آن برای شما و در رزومه شما یک امتیاز محسوب خواهد شد. رشته تربیت بدنی نیز در کشور پرتغال با سیستم آموزشی فوق العاده معتبر تدریس می شود و امکانات و وسایل و دستگاه و فضاهای ورزشی حرفه ای و تخصصی در دانشگاه های پرتغال برای دانشجویان ارائه می شود. آگاهی از اینکه ورزش بدنی با سلامتی همراه است و فقط زیبایی نیست به پرتغالی کمک کرده است تا زندگی سالم تری را تجربه کنند. این کشور اروپایی در سال های اخیر از نظر مناطق ورزشی رشد چشمگیری داشته است.

بدین ترتیب می توانید سالن های ورزشی، استودیوهای شخصی، پیلاتس، یوگا را در سراسر کشور پرتغال ببینید که مملو از مربیان و علاقمندان به ورزش است. سالیانه بیش از 1500 دانشجو و ورزشکار با هدف آموزش حرفه ای در بالاترین سطح در رشته تربیت بدنی، ورزش، ورزش و سلامتی، در دوره های کارشناسی و ارشد شرکت می کنند. تربیت نیروهای زبده و آموزش موربیان ورزش برای مدارس از اهداف دانشگاه ها می باشد. آموزش ها در دانشگاه های پرتغال در عین انسجام متنوع هستند و با جزییات متفاوتی دروس لازم را ارائه می دهند. آنها سعی دارند تا تمامی موارد را به صورت حرفه ای آموزش دهند تا در آینده از این نیوری جوان و متخصص برای حفظ سلامت مردم پرتغال استفاده کنند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این خصوص اطلاعات جامعی را در اختیار شما قرار خواهند داد.

کلیات رشته تربیت بدنی در پرتغال

کلیات رشته تربیت بدنی در پرتغال فرآیند آموزشی است که بر رشد جسمی، بهبود عملکرد ارگانیسم، آموزش مهارت های اصلی حرکتی متمرکز است. یک مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد در تربیت بدنی شامل دوره های استراتژی مربیگری، آناتومی و فیزیولوژی، همراه با بیومکانیک، تجزیه و تحلیل و آموزش در تربیت بدنی، مسائل تخصصی تربیت بدنی، همراه با آموزش تربیت بدنی متوسطه است. تحصیلات تکمیلی با مدرک کارشناسی ارشد در تربیت بدنی برنامه های آموزشی و تغذیه ای، حرکات مطالعه بدن انسان، آموزش دانشجویان، ورزشکاران و تیم ها و همچنین عملکرد ورزشکاران را توسعه می دهد. علاوه بر این، مربیان اطمینان از ایمنی روند آموزش، تشویق و الهام بخشیدن به ورزشکاران و ارتباطات و نحوه انجام کارهایی مشابه با با فیزیوتراپیست ها و سایر متخصصان نیز صحبت می کنند.

دوره های آموزشی با برنامه های تحصیلی کافی و کادر آموزشی تخصصی و معتبر ارکان اساسی دانشگاه های پرتغال را تشکیل می دهند. همکاری با نهادهای مربوطه در زمینه های حرفه ای، در ورزش، تربیت بدنی و ورزش مدارس و در ورزش و رفاه، باشگاه های ورزشی و بیش از همه سازمان و محوریت یادگیری موجب بسط و توسعه دانش و کارایی دانشجویان می شود. یکی از مجلاتی که شما می توانید از طریق آن اطلاعاتی در خصوص ورزش در پرتغال به دست آورید GYMNASIUM مجله تربیت بدنی، ورزش و بهداشت می باشد. در کشور پرتغال دروس از دانش جدید، با نوآوری ناشی از روندهای جدید و نوظهور در دنیای تربیت بدنی ارائه می شوند. اکثر دانشکده های تربیت بدنی به سالن ها ورزشی و باشگاه های تخصصی رشته های ورزشی و اتاق های خاص و استودیوها دسترسی دارند.

دانشگاه های رشته تربیت بدنی در پرتغال

دانشگاه کویمبرا در یک مارس 1290 توسط پادشاه D. Dinis تاسیس شد. این اولین دانشگاه پرتغال بود و سنت های دانشگاهی را بسیار زنده نگه می دارد. این دانشگاه یکی از 8 دانشگاه های رشته تربیت بدنی در پرتغال تشکیل شده است:

  • علوم انسانی
  • پزشکی
  • اقتصاد
  • حقوق
  • علوم و فناوری
  • داروسازی
  • روانشناسی
  • علوم آموزش و پرورش
  • علوم ورزشی و تربیت بدنی

با حدود 21000 دانشجو، این دانشگاه در شهر کویمبرا بنا شده است. بسیاری از فعالیت ها را به عنوان جشنواره های موسیقی روزانه، برنامه های ورزشی با رویدادهای فرهنگی ادغام می کند. دانشکده علوم ورزشی و تربیت بدنی در سال 1992، تاسیس شده است که جدیدترین دانشکده دانشگاه کویمبرا است.این دانشگاه، با روحیه همکاری بین المللی در حال رشد و توسعه در زمینه های آموزش عالی در سراسر اروپا، برزیل، موزامبیک می باشد. در این دانشگاه دانشجویان بین المللی بیشتری وجود دارند.

دانشکده ورزش (FADEUP) که از سایر موسسات آموزش تربیت بدنی و ورزش است که از سال 1964 در شهر پورتو فعالیت می کنند، ایجاد شده است. بهترین گزینه برای هر کسی است که مایل به کسب آموزش های پیشرفته در زمینه ورزش و مناطق مرتبط است. تدریس FADEUP با ارائه طیف گسترده ای از کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا مرتبط با تحقیق در مورد مسائل اساسی جامعه معاصر، مانند رابطه بین فعالیت بدنی و سلامتی و کیفیت زندگی است. این دانشگاه با الگوبرداری از بهترین مدارس تربیت بدنی و ورزش در جهان مجتمع ساختمانی واقع در پورتو در سال 1997 افتتاح کرد. آگاهی از شرایط تحصیل در پرتغال موضوعی پرطرفدار برای متقاضیان می باشد که در مقاله لینک شده به بررسی آن خواهیم پرداخت.

دانشگاه های رشته تربیت بدنی در پرتغال

گرایش های رشته تربیت بدنی در پرتغال

در این فضاها کلاس های نظری و عملی و برنامه درسی و برنامه تحصیلات تکمیلی در این فضا تدریس و اراده می شود. گرایش های رشته تربیت بدنی در پرتغال عبارتند از:

  • فعالیت بدنی و سلامتی
  • نیازهای ویژه آموزشی
  • فعالیت بدنی سازگار
  • مدیریت ورزشی
  • آموزش ورزشی

دانشجویان ورودی خارج از اتحادیه اروپا باید بیمه درمانی داشته باشند. دانشگاه کویمبرا پرتغال خدمات پزشکی را برای همه دانشجویان به صورت رایگان امکان پذیر می کند. دانشگاه کویمبرا از تحرک دانشجویان پشتیبانی می کنند. دانشجویان این فرصت را دارند که در دوره های زبان پرتغالی شرکت کنند. دوره های فشرده و کاربردی و مکالمه و دوره های تابستانه بهترین آنها هستند. جهت اطلاع از هزینه های دانشجویی در این کشور مقاله هزینه زندگی در پرتغال را مطالعه بفرمائید.

این دانشکده در حال حاضر دوره های کارشناسی ارشد زیر را ارائه می دهد:

  • بیوکینتیک
  • فعالیت بدنی و سلامتی
  • تربیت معلم تربیت بدنی
  • ورزش و سلامت برای جمعیت های خاص
  • آموزش ورزش جوانان

اگر می خواهید به عنوان یک متخصص تربیت بدنی در پرتغال فعالیت کنید، اولین قدمی که باید بردارید این است که تمام اسناد خود را توسط آپوستیل لاهه تأیید کنید. این فرآیند توسط دفاتر اسناد رسمی مجاز انجام می شود و هزینه مخصوصی دارد. پس از اینکه اسناد خود را به درستی رسیدگی کردید، برای کار در سالن های ورزشی یا هر زمین ورزشی، به یک شناسه حرفه ای نیاز دارید. دومین قدم برای اینکه بتوانید به عنوان یک متخصص تربیت بدنی در پرتغال فعالیت کنید این است که ثابت کنید شما آموزشی دارید که شما را قادر می سازد یک مربی باشید. در صورت تمایل به کسب آگاهی بیشتر در باب رشته تربیت بدنی در پرتغال با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :