مهاجرت تحصیلی ترکیه

رشته بازیگری در ترکیه

رشته بازیگری در ترکیه

تحصیل در رشته بازیگری در ترکیه برای علاقه مندان و متقاضیان خارجی به صنعت فیلم سازی و فرهنگ ترکیه جذاب و شگفت انگیز است. در حال حاضر، کشور ترکیه در جهان شهرت خوبی، در زمینه سریال و فیلم های سینمایی کسب کرده است. بسیاری از آنها در کشورهای عرب زبان خریداری و در شبکه های ملی به نمایش در می آیند. این موضوع، موجب آشنایی بیشتر مردم با ترکیه و فیلم های آن می شود به دنبال آن، بازیگران نقش اول در کشورهای دیگر، از محبوبیت خوبی برخوردار می شوند که این مساله وجهه بین المللی به حرفه ی آنان اعطاء می کند.

بدین ترتیب، اشخاص مجذوب و علاقه مند به تحصیل در رشته بازیگری در ترکیه می شوند و درصدد مهاجرت تحصیلی به کشور ترکیه بر می آیند. در ترکیه به مشاغل هنری و بازیگران و خواننده ها بسیار توجه می شود. ایرانیان کم و بیش با این کشور همسایه آشنایی دارند و می دانند که استانبول ترکیه بیش از پایتخت آن آنکارا معروف است. دین این کشور اسلام است. جهت کسب اطلاعات لازم کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده خدمت رسانی به شما هستند.

دلایل تحصیل در رشته بازیگری در ترکیه

ترکیه دانشگاه های معتبری دارد که در خاورمیانه و در جهان رتبه های خوبی کسب می کنند. این دانشگاه ها رشته ها و دوره های خاصی را با توجه به درخواست دانشجویان بین المللی به زبان انگلیسی نیز ارائه می دهند. برخی از دانشگاه های کشور ترکیه با دیگر دانشگاه های اروپایی تعملات تحقیقاتی و آموزشی دارند که این امر موجب پیشرفت و ترقی دانشگاه و دانشجویان می شود. این امر نیز وجهه بین المللی دانشگاه را تغییر می دهد.

از دیگر مزایای تحصیل در رشته بازیگری در ترکیه بهره مند شدن از علم و دانش استادان متخصصی است که در خارج از کشور تحصیل کرده و رتبه علمی بالایی دارند. همچنین وجود بحث های بسیار و تمارین حرفه ای از نکات مثبت این رشته در این کشور است. ارائه پروژه های عملی به جای آزمون های تستی و کتبی در این رشته از دیگر مسائل مهم برای دانشجویان تلقی می شود. شرکت در تئاترهای دانشجویی و فراگیری مهارت های مرتبط با بازیگری نظیر فیلم سازی و عکاسی و تدوین نیز برای آنان فراهم می شود.

دلایل تحصیل در رشته بازیگری در ترکیه

دانشگاه های تحصیل در رشته بازیگری در ترکیه

ترکیه که در مکانی ویژه و استراتژیک در آسیا واقع شده است. این کشور با کشورهای اروپایی و آسیایی هم مرز است. مثلا با یونان و ایران و عراق و سوریه با اشکال متفاوت تعامل دارد. شهرهای این کشور نیز بنابر این موضوع فضا و امکانات متفاوتی دارند. مثلا استانبول بیشتر تفریحی ست و آنکارا بیشتر جنبه سیاسی دارد. اینکه شما به عنوان دانشجو در کدام شهر و دانشگاه قصد ادامه تحصیل دارید نیز موجب ایجاد تغییرات بر زندگی دانشجویی شما می شود. آنتالیا و ازمیر و آدانا از دیگر شهرهای مشهورند که هر کدام با دیگری شرایط زندگی و جو متفاوتی دارد.

برخی از بهترین دانشگاه های ترکیه عبارتند از:

  • دانشگاه بیلکنت
  • دانشگاه سهیر استانبول
  • دانشگاه کادیرهاس
  • دانشگاه یاسار
  • دانشگاه کوچ
  • دانشگاه آیدین استانبول
  • دانشگاه سابانجی استانبول
  • دانشگاه هنر و طراحی ازمیر
  • دانشگاه اوکان

مدارک لازم برای تحصیل در رشته بازیگری در ترکیه

هر دانشگاه در ترکیه قوانین و مقررات خاص خود را برای اعطاء اجازه تحصیل به دانشجوهای بین المللی دارد. بیشتر آنان مدارک لازم و نکات مهم خود را مانند آزمون های ورودی و یا شهریه ها و مخارج و خوابگاه و اسکان را در وب سایت خود قرار می دهند. شما بایستی پس از مطالعه و تحقیق در این خصوص مدارک اولیه خود را حاضر کنید. از مهم ترین مدارک، مدارک هویتی و شناسایی شما است. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تحصیل در ترکیه ابتدا مقاله مذکور را مطالعه بفرمائید.

ترکیه در سال های اخیر همواره تلاش می کند تا بتواند سیستم آموزش و دانشگاه های خود را مطابق با چهارچوب های بین المللی پیش ببرد و موجبات پیشرفت خود را در زمینه آموزش و پرورش بهبود ببخشد. خصوصا در مورد بازیگری که تجارب درخشانی در این حوزه دارد، نهایت سعی خود را می کند تا گام مهمی خروجی های آکادمیک قدرتمند و با پشتوانه ی استواری در جهت اثبات صنعت فیلم در جهان بردارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص با مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :