مهاجرت تحصیلی هلند

دانشگاه ماستریخت هلند

دانشگاه ماستریخت هلند

تحصیل در دانشگاه ماستریخت هلند، گزینه ای محبوب در بین متقاضیان بین المللی و اروپایی در خصوص آموزش عالی در این کشور می باشد. دانشگاه ماستریخت (UM) جوانترین دانشگاه هلند است که در سال 1976 تاسیس شده است. این دانشگاه در ماستریخت، هلند واقع شده است و پانزدهمین دانشگاه جوان در جهان بر اساس گزارش رتبه بندی سازمان QS و در بین 300 دانشگاه برتر جهان قرار دارد. این دانشگاه به دلیل سیستم نوآورانه یادگیری مبتنی بر حل مسئله، تحقیقات بین رشته ای و جهت گیری بین المللی بسیار شناخته شده است.

تا کنون حدود 19000 دانشجو در دانشگاه ماستریخت هلند تحصیل کردند که 54% آنها دانشجویان خارجی بودند و بیش از 4000 کارمند داشتند. کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده پاسخگویی به شما در خصوص تحصیل در دانشگاه ماستریخت هلند می باشند.

کلیات دانشگاه ماستریخت هلند

در راستای کلیات دانشگاه ماستریخت هلند جالب است بدانید این دانشگاه شامل 6 دانشکده هنر و علوم اجتماعی، بهداشت، پزشکی، علوم زندگی، حقوق، روانشناسی، علوم اعصاب، علوم و مهندسی، تجارت و اقتصاد می باشد. به طور کلی فعالیت های آموزشی و پژوهشی در بخش ها، مدارس و موسسات مختلف ارائه می شوند. این دانشگاه دارای ساختمان هایی در 2 مکان مختلف در مجوطه ماستریخت است. یک ساختمان تاریخی در مرکز شهر که ساختمان های هنری، علوم انسانی و علوم اجتماعی را در خود جای داده است. پردیس مدرن راندویک در حومه شهر، بخش های علوم پزشکی و زندگی را در خود جای داده است. به طور مثال دانشکده روانشناسی و علوم اعصاب حدود 1500 دانشجو و 250 کارمند و دانشکده حقوق حدود 2500 دانشجو و 150 کارمند دارد.

مانند اکثر دانشگاه های دیگر هلند، UM خود به طور منظم مسکن دانشجویی را تأمین نمی کند. با این حال، این دانشگاه در یک بنیاد مسکن دانشجویی شرکت می کند و خدمات واسطه ای را به دانشجویان خود ارائه می دهد. حدود 2700 اتاق و آپارتمان از طریق بنیاد مسکن دانشجویی ماستریخت توسط انجمن های محلی مسکونی Woonpunt ،Servatius و Maasvallei ارائه می شود. حدود 8000 محل اقامت دیگر توسط مالکان خصوصی فراهم می شود. بیشتر واحدها در خانه ها یا مجتمع های کوچک آپارتمانی در مرکز شهر تاریخی یا در همسایگی آن واقع شده اند. بسیاری از دانشجویان در UM Guesthouse در منطقه آنادال زندگی می کنند که مسکن کوتاه مدت را فراهم می کند. مهمانپذیر UM برای هر دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد 1000 واحد با اتاق های خواب یک نفره و 2 نفره ارائه می دهد.

کلیات دانشگاه ماستریخت هلند

سیستم آموزشی دانشگاه ماستریخت هلند

سیستم آموزشی دانشگاه ماستریخت به دلیل یادگیری مبتنی بر مسئله و جهت گیری بین المللی شناخته شده است. این دانشگاه بین المللی در مقیاس کوچک افرادی را از سراسر جهان گرد هم می آورد که زمینه ها و دیدگاه های مختلفی دارند و همین تفاوت ها باعث می شود که تجربه یادگیری UM بی نظیر باشد. ماستریخت یک دانشگاه ابتکاری، تحقیق محور و بین المللی ترین دانشگاه هلند است. این موسسه برنامه های دانشگاهی را در طیف گسترده ای از موضوعات، از جمله هنر و فرهنگ، علوم رفتاری و سیاسی، تجارت و اقتصاد، علوم بهداشتی و زیستی، حقوق و مهندسی ارائه می دهد. روش های آموزشی نیز مبتنی بر توسعه مهارت های تحقیقاتی و اعتماد به نفس و دارای نمایه بین المللی است. در جهت کسب اطلاعات بیشتر در باب تحصیل در هلند پیشنهاد ما به شما مطالعه مقاله مذکور می باشد.

علاوه بر این، این دانشگاه ویژگی های چشمگیر دیگری مانند گروه های آموزشی کوچک دارد که به دانشجویان کمک می کند تا به طور فعال در ان ها شرکت کند و حتی استادان می توانند هر دانشجو را با نام کوچک خود بشناسند. تقریبا 53% محصلان و 40٪ کارکنان از خارج از کشور هستند که باعث افزایش فعالیت های یادگیری و کسب تجارب فرهنگی می شود. این هتل در قلب اروپا واقع شده و از شهرهای بزرگ و فرودگاه ها برای اهداف حمل و نقل آسان قابل دسترسی است. حدود نیمی از برنامه های کارشناسی به طور کامل به زبان انگلیسی ارائه می شوند، در حالی که نیمی دیگر به طور کامل یا بخشی از آن ها به هلندی تدریس می شوند. بیشتر دوره های کارشناسی ارشد و دکترا نیز به زبان انگلیسی ارائه می شوند. علاوه بر برنامه های سنتی، ماستریخت همچنین دارای یک کالج عالی هنرهای لیبرال است.

اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاه ماستریخت هلند

دانشگاه ماستریخت هلند دوره های خود را در 2 ترم پاییز و بهار ارائه می دهد. ترم پاییز از 29 آگوست و ترم بهار از 30 ژانویه به بعد شروع می شود و ترم های تحصیلی این دانشگاه 3 ماهه هستند. مهلت اولیه ارسال درخواست ثبت نام در 15 ژانویه و مهلت نهایی ارسال درخواست در 15 آوریل است که به صورت آنلاین انجام می شود. متقاضی باید اسناد عملکرد تحصیلی قبلی و همچنین نتایج امتحانات ورودی دانشگاه را ارائه دهد.

مدارک لازم جهت اخذ پذیرش تحصیلی در دانشگاه ماستریخت هلند به شرح زیر است:

  • گواهینامه های تحصیلی اخذ شده
  • سوابق تحصیلی
  • ویزای دانشجویی یا اقامت هلند
  • اثبات تسلط بر زبان انگلیسی یا هلندی
  • بیمه درمانی
  • رسید پرداخت هزینه درخواست 100€ (یورو)

هزینه های تحصیل در دانشگاه ماستریخت هلند برای هر برنامه متفاوت است. این هزینه سالانه برای دانشگاه های دولتی تعیین می شود. هزینه شهریه برای دوره های کارشناسی حدود 9100€ (یورو) در سال است. افرادی که مایل به دریافت مدرک کارشناسی ارشد خود در این مرکز هستند باید حداقل 13000€ (یورو) در سال هزینه کنند.

لازم به ذکر است، داوطلبان دکترا دانشگاه ماستریخت هلند شهریه ای پرداخت نمی کنند زیرا آنها دارای درجه عضو هیئت علمی هستند. این داوطلبان در دانشگاه یا دانشکده با قراردادهای تمام وقت 4 ساله، با دستمزد منظم و سطح ابتدایی و مزایای کارمندی قابل توجه استخدام می شوند. علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره های تلفنی رایگان با کارشناسان مجرب و حرفه ای در باب دانشگاه ماستریخت هلند با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :