مهاجرت سرمایه گذاری در آفریقای جنوبی

خرید ملک در آفریقای جنوبی

خرید ملک در آفریقای جنوبی

خرید ملک در آفریقای جنوبی، یکی از راه های سرمایه گذاری است و اگر قصد اقامت در ملک خود را دارید مقاله پیشرو را مطالعه بفرمائید. با توجه به کشور مبدا، هدف از بازدید و مدت زمانی که قصد اقامت دارید، ملزم به اخذ مجوز اقامت می باشید. اگر مقیم این کشور نباشید ملزم به پرداخت مالیات آفریقای جنوبی نیستید. اما در صورت فروش ملک خریداری شده باید طبق قوانین آفریقای جنوبی عمل کنید.

اگر برای امضای اسناد انتقال یا اوراق قرضه در این کشور نباشید، می توانید آنها را در دفتر اسناد رسمی یا بعدا در سفارت آفریقای جنوبی امضا کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره خرید ملک در آفریقای جنوبی، می توانید مقاله زیر را که تحت نظر موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت ارائه می گردد، مطالعه نمایید.

بررسی خرید ملک در آفریقای جنوبی

قیمت خانه ها در آفریقای جنوبی نسبتا ثابت بوده است و سطح مالکیت خانه حدود %60 از جمعیت است. متوسط ​​قیمت ملی برای یک خانه در سطح پایه (80 تا 140 متر مربع) حدود ZAR937000 (راند) است، یک خانه متوسط ​​​​در حال حاضر حدود ZAR1255000 (راند) هزینه دارد. علیرغم افزایش مداوم در سال گذشته، قیمت ملک در آفریقای جنوبی نسبتا پایین است. سرمایه داران خارجی می توانند آزادانه به خرید ملک در آفریقای جنوبی بپردازند. با این حال، گزینه های وام مسکن برای خریداران غیرمقیم تنها با %50 قیمت خرید ملک بالاتر است. هزینه های معامله خرید خانه در آفریقای جنوبی نیز باید در نظر گرفته شود. آنها می توانند از 5 تا 15 یا بیشتر از قیمت ملک شما متغیر باشند. مالیات به محدوده قیمت ملک شما بستگی دارد.

در موارد خاص، خانه‌ های فروشی در آفریقای جنوبی می‌تواند منطقی باشد. هزینه های اجاره به خصوص در شهرهای بزرگ می تواند گران باشد. ارز یکی دیگر از عوامل موثر است. با کاهش ارزش رند (ZAR) در سال‌ های اخیر، اکنون خرید ملک در آفریقای جنوبی برای خریداران ارز خارجی بسیار ارزان ‌تر است. اگرچه می توانید ارزان خرید کنید، اما کسانی که قصد اقامت کوتاه تری در آفریقای جنوبی دارند باید مالیات بر عایدی سرمایه را در نظر بگیرند. این مالیات در آفریقای جنوبی نسبتا بالا است و می تواند منجر به سود سرمایه گذاری های کوتاه مدت شود.

تصویر زیر به مزایای خرید ملک در آفریقای جنوبی اشاره دارد:

مزایای خرید ملک در آفریقای جنوبی

روند خرید ملک در آفریقای جنوبی

به منظور خرید ملک در آفریقای جنوبی، هنگامی که ملک ایده آل خود را در این کشور پیدا کردید، باید یک پیشنهاد ارائه دهید که معمولا از طریق مشاور املاک صورت می گیرد. نماینده املاک و مستغلات نامه ای رسمی درخواست می کند که جزئیات پیشنهاد شما را تأیید کند. سپس برای تایید نزد فروشنده می رود. اگر فروشنده با پیشنهاد موافقت کند، هر 2 طرف سند را امضا می کنند. این به طور موثر به عنوان یک قرارداد فروش عمل می کند.

اکنون فروشنده برای رسیدگی به جنبه های حقوقی معامله، یک انتقال دهنده تعیین می کند. خریدار هزینه های آنها را می پردازد. سپس باید مدارک شناسایی را به اداره ثبت اسناد ارسال کنید تا بتوانید به عنوان مالک جدید به طور رسمی ثبت نام کنید. مانند سایر کشورها، روند قانونی می تواند زمان بر باشد و اغلب به 6 تا 8 هفته ادامه می یابد. هنگامی که به طور رسمی مالک جدید شدید، باید باقی مانده مبلغ را بپردازید. سپس حامل سند مالکیت را تحویل می دهد. در خصوص کسب آگاهی درباره اقامت آفریقای جنوبی، مقاله مذکور را مطالعه بفرمائید.

روند خرید ملک در آفریقای جنوبی

سپرده و وام مسکن برای خرید ملک در آفریقای جنوبی

برای خرید ملک در آفریقای جنوبی به عنوان یک خریدار خارجی، اگر غیر مقیم هستید، معمولاً به سپرده حداقل %50 از قیمت خرید ملک نیاز دارید. اتباع خارجی ساکن آفریقای جنوبی یا سرمایه گذاران ممکن است بتوانند بنا به صلاحدید بانک وام بیشتری بگیرند. همه وام ‌های اتباع خارجی معمولا منوط به تأیید بانک رزرو آفریقای جنوبی است.

برخی از بانک ها از شما می خواهند که یک حساب بانکی در آفریقای جنوبی ایجاد کنید تا بتوان پرداخت های وام مسکن شما را بدهکار کرد، اگرچه این همیشه ضروری نیست زیرا در برخی موارد می توان پرداخت ها را از یک بانک بین المللی ترتیب داد. مانند وام ‌های مسکن در کشورهای دیگر، وام ‌دهنده قبل از اینکه پول را به شما قرض دهد، یک ارزیابی ملک انجام می‌دهد. آنها گاهی اوقات به جای قیمت خرید، مبلغی را که وام می دهند، بر اساس ارزش گذاری خود قرار می دهند.

وام دهندگان تمایل دارند هر 2 وام مسکن با نرخ ثابت و متغیر ارائه دهند، اگرچه معاملات با نرخ ثابت در حال حاضر از محبوبیت کمتری برخوردار هستند، زیرا بانک ها نرخ های غیررقابتی ارائه می دهند. در حالی که وام مسکن تا 30 سال در دسترس است، گرفتن وام مسکن 20 ساله رایج تر است. در نتیجه، وام شما معمولا تا سن 70 سالگی پرداخت می شود. بیشتر محصولات وام مسکن در آفریقای جنوبی با جریمه بازخرید زودهنگام همراه نیستند. شرایط سرمایه گذاری در آفریقای جنوبی به طور کامل در مقاله مذکور شرح داده شده است.

شرایط وام خرید ملک در آفریقای جنوبی

مقررات کنترل مبادله در آفریقای جنوبی تعیین می کند که خریداران خارجی تا چه حد می توانند پول وام بگیرند تا سرمایه خرید را تامین کنند. به خریداران خارجی که در آفریقای جنوبی کار نمی کنند معمولا بیش از نیمی از قیمت خرید برای تأمین مالی خرید تعلق نمی گیرد. پس از آن، موجودی باید به صورت نقدی پرداخت شود و این ممکن است پول نقد در آفریقای جنوبی یا سرمایه خارج از کشور باشد.

به خارجی هایی که مجوز کار موقت دارند ممکن است بیش از نیمی از قیمت خرید اعطا شود، اما مبلغ وام همچنان به معیارهای بانک بستگی دارد. شرط وام این است که خریدار باید قبل از ترک آفریقای جنوبی و بازگشت به خارج، اوراق قرضه را به کمتر از نیمی از مبلغ ثبت شده کاهش دهد. برخی از موسسات احتمالا قبل از در نظر گرفتن اوراق قرضه برای بیش از نیمی از قیمت خرید، به مجوز کار حداقل 4 سال نیاز دارند. جهت ثبت ایده و نوآوری در این کشور مقاله استارت آپ آفریقای جنوبی را مطالعه بفرمائید.

هزینه های خرید ملک در آفریقای جنوبی

هنگام خرید ملک در آفریقای جنوبی، خریدار وظیفه انتقال، هزینه ثبت نام و هزینه حمل و نقل را می پردازد. عوارض نقل و انتقال در همه فروش املاک اعمال نمی شود، زیرا بستگی به قیمت ملک دارد:

  • %0: تا ZAR750000 (راند)
  • %3: ZAR750000 تا ZAR1250000 (راند)
  • %5: ZAR1250000 تا ZAR1750000 (راند)
  • %8: ZAR1750000 تا ZAR2250000 (راند)
  • %11: بیشتر از ZAR2250000 (راند)

وظیفه انتقال اغلب از طریق انتقال دهنده شما در محل خرید پرداخت می شود، در غیر این صورت باید ظرف 6 ماه پس از توافق برای خرید خانه شما (نه تاریخ فروش کامل) پرداخت شود. اگر به موقع پرداخت نکنید، هر ماه مشمول بهره %10 در سال خواهید شد. به منظور خرید ملک در آفریقای جنوبی و سرمایه گذاری در کشورهای اروپایی می توانید از طریق موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت اقدام نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :