مهاجرت به کشور یونان

جشن های سالیانه کشور یونان

جشن های سالیانه کشور یونان

جشن های سالیانه کشور یونان برای گردشگران بسیار جذاب می باشد و هر ساله تعداد بسیاری از مردم از سراسر دنیا برای بازدید به این کشور می آیند. جشنواره های مختلفی در کشور یونان وجود دارد که بیشتر در تابستان، در سرزمین اصلی و جزایر یونان برگزار می شود. می توان گفت که جشنواره ها پایه مذهبی دارند و از تقویم ارتدکس پیروی می کنند. این تقویم به جزء اوقات عید پاک شبیه به تقویم کاتولیک می باشد. به طور کلی، جشن های کشور یونان بخشی از فرهنگ این کشور را تشکیل می دهند. جشنواره های دیگری نیز در کشور یونان وجود دارد که ماهیتی فرهنگی دارند و در آن ها کنسرت ها و جشنواره های موسیقی در کشور یونان برگزار می شود.

یکی از این جشنواره ها که در دنیا شناخته می شود، جشنواره اپیدوروس می باشد که بسیاری از نمایش ها در شهر آتن و تئاترهای باستانی و مدرن این کشور مانند تئاتر اپیدوروس اجرا می شوند. جشنواره دیگری که وجود دارد، جشنواره فیلم تسالونیکی می باشد که هرساله جشنواره ای در سالونیک برگزار می شود و سینما کاملا نمایش داده می شود. به علاوه، کشور یونان به ویژه در تابستان دارای صحنه موسیقی جالبی می باشد که بسیاری از گروه های ملی و بین المللی در آن حضور دارند. مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت راهنمایی های لازم را در جهت مهاجرت به یونان در اختیار شما قرار خواهند داد.

جشن های سالیانه عید پاک ارتدکس یونان

می توان گفت عید پاک یکی از بزرگترین رویداد سال می باشد که در همه جا با موکب های خیابان با شمع، آتش بازی نیمه شب و بره سوخاری جشن گرفته می شود. برخی از جزایر یونان به دلیل جشن های بی نظیر عید پاک معروف می باشند. هفته عید پاک یا هفته مقدس، هر روز با یک رویداد جدید مشخص می شود. این جشن از روز شنبه لازاروس آغاز می شود، در این روز کودکان خانه به خانه می روند و سرود می خوانند و پول و تخم مرغ جمع می کنند. این روحیه در طول هفته ادامه داشته و در روستاها، شهرها در حالی که مردم محلی کلیساها و مناجات خود را تزئین می کنند، خدمات روزانه برگزار می شود. مردم روزه می گیرند و آداب و رسوم خاصی را دنبال می کنند.

هفته آخر عید پاک، جمعه خوب است که با یک روز عزاداری برای به رسمیت شناختن مرگ مسیح، به اوج خود می رساند و در یکی تز خارق العاده ترین شب های هفته عید پاک به اوج خود می رسد. مراسم در شب و با موکب هایی که با شمع در خیابان ها، حمل حماسه های تزیین شده با گل و نشان دهنده تشییع جنازه مسیح دنبال می شود. گروه های موسیقی، روحانیون، پسران محراب با طرفداران مراسم مذهبی و اهالی شهر که سرودهایی می خوانند، همگی به این گزوه رسمی می پیوندند. در طول مسیر، افرادی که شمع در دست دارند، گل ها و عطرها را روی اپیتافیوس پخش می کنند. یکی از چشمگیرترین این موکب ها، از تپه لیکاویتوس در آتن صعود می کند. اگر قصد شرکت در عید پاک در یونان را دارید تاریخ عید پاک ارتدکس یونان با تقویم جولیان گره خورده است. بنابراین، لزوما با عید پاک کاتولیک مطابقت ندارد.

جشن های سالیانه عید پاک ارتدکس یونان

کارناوال و جشن های سالیانه کشور یونان

برخی از مردم می گویند که کارناوال و جشن های سالیانه کشور یونان در سراسر جهان ریشه در پرستش یونان باستان نسبت به دیونیسوس، شگفت انگیز و باروری تئاتر دارد. امروزه، فصل کارناوال کشور یونان به آیین ارتدکس یونان مربوط می شود و 3 هفته قبل از روزه گرفتن که از اواسظ ژانویه تا اواخر فوریه یا مارس ادامه دارد، آغاز می شود. انبوهی از رویدادهای کوچکتر به آخر هفته کارنوال منجر می شود که در یونان با نام Apokreas شناخته می شود. در این جشن موکب های لباس، شناورهای رنگارنگ، ضیافت و رقص های سنتی بسیار باشکوهی برگزار می شود. در آپوکرائاس حتی روستاهای کوچک به خوردن و آشامیدن پرداخته و با لباس هایی که گاهی اوقات رنگی نمی باشند، در خیابان ها رژه می روند.

این جشن با دوشنبه عید پاک که اولین روز بزرگ است، به پایان می رسد و خانواده ها به پیکنیک رفته و بادبادک به هوا می فرستند. می توان گفت که هر منطقه در کشور یونان برداشت خاص خود را از Apokreas دارد. توصیه می شود برای بزرگترین جشن ها به پاترا در پلوپونس بروید. Skyros در اسپوراد کل شهرها را که لباس های بز، زنگ های مسی و همه را پوشیده اند را می بیند. رتیمنو در شهر کرت با کمی استعداد ونیزی جشن می گیرد. اگر قصد سفر و مهاجرت به یونان را دارید و می خواهید از این کارنوال بازدید کنید باید تقویم را نگاه کنید چرا که هر سال تاریخ متفاوتی دارد.

جشن های تابستانی سالیانه کشور یونان

کشور یونان در فصل تابستان آسمانی باز و تاریک دارد که در بالای سر مانند طبقات مرمر یک تئاتر یونان باستان می باشد به طوری که تماشاگران با شور و شوق تماشای هنر در حال ساخت می باشند. یکی از برجسته ترین جشنواره های تابستانی کشور یونان، جشنواره یونانی (Hellenic) می باشد که مجموعه ای برتر از موسیقی، رقص و نمایش محلی و بین المللی را برای بازدید کنندگان ارائه می دهد. در این جشنواره به طرز شگفت انگیزی، بسیاری از وقایع خیمه شب بازی در یکی از مکان های مهم تاریخی برگزار می شود که می توان به اودئون باستانی هیرودس آتیکوس در شهر آتن اشاره کرد که با آکروپلیس پرآوازه به عنوان یک زمینه می باشد.

مکان اصلی دیگر که در فهرست یونسکو قرار دارد تئاتر اپیداوروس نام دارد که حدود 2 ساعت در غرب آتن نزدیکی ناپلیو در پلوپونز می باشد. به طرز حیرت انگیزی این تئاتر به خوبی حفظ شده و اولین اجرا در این تئاتر حدود 2000 سال پیش برگزار شده است. سایر رویدادها نیز در مکان های مدرن اطراف شهر آتن برگزار می شود. این جشنواره از ژوئن تا آگوست برگزار می شود. اگر قصد مهاجرت و تحصیل در سایر کشورها از جمله تحصیل در ایتالیا را دارید یا می خواهید از این کشور بازدید کنید برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس گرفته و با وکلا و مشاوران ما مشورت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :