ویزای مسافرتی سوئد

جاذبه های گردشگری سوئد

جاذبه های گردشگری سوئد

سوئد فقط یک کشور کوچک در مناطق شمالی اروپا نیست بلکه از نظر جغرافیایی بسیار بزرگ است و جاذبه های گردشگری سوئد بسیار زیاد و متنوع می باشد. در توصیف بزرگی سوئد باید بگوییم که فاصله بین نوک جنوبی سوئد و شمال لاپلند از فاصله بین لندن و روم بیشتر است. با توجه به وسعت بسیار زیاد کشور سوئد مناظر این کشور وحشی و متنوع هستند.

همه چیز را از قدم زدن تا در حومه سبز گرفته تا جنگل های متراکم، دره های پراکنده و یخچال های یخ زده می توانید تجربه کنید. با وجود این، اکثر گردشگران و در واقع بیشتر سوئدی ها وقت خود را در جنوب کشور سوئد می گذرانند که محل 3 شهر بزرگ این کشور و از نظر آب و هوایی گرم تر است. در ادامه این نگارش مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت جاذبه های گردشگری سوئد را معرفی می کنند.

شهرهای سوئد از جاذبه های گردشگری سوئد

استکهلم (Stockholm) به عنوان زیباترین پایتخت اروپا در بین جزایر کم ارتفاع و با موقعیتی قابل ملاحظه در بین دریای بالتیک و دریاچه مولارن شناخته می شود. گوتنبرگ (Gothenburg)، واقع در ساحل غربی با یک صحنه فرهنگی مهیج و برخی از تازه ترین غذاهای دریایی که تا به حال آنها را نچشیده اید قابل توجه است. هر 2 این شهرهای بزرگ در اطراف خود دارای مجمع الجزایر غافلگیر کننده و دارای جزایر افسون کننده به دور از ماشین آلات و سر و صدای شهری هستند. مالمو (Malmo) سومین شهر بزرگ سوئد با داشتن جذاب ترین پارک ها در جهان، مغازه ها و موزه های بسیار جالب، یکی از بهترین مکان های سوئد است.

شهرهای دیگری که ارزش بازدید در جنوب سوئد را دارد شهر اوپسالا (Uppsala) است که یک شهر با کلیسای جامع با باغ های گیاه شناسی و تپه های باستانی بوده و قدیمی ترین شهر سوئد است. مرکز قرون وسطی آن مکانی جذاب برای خرید و خوردن قهوه است. فراتر از مناطق شهری مناطق روستای سوئد نیز جذاب می باشد، مناطق جنوبی مانند اسکانه محل مزارع گل و گیاهان است در حالی که در مناطق مرکزی کشور دریاچه های بسیار وجود دارد.

معرفی جاذبه های گردشگری سوئد

سوئد در اسکاندیناوی در همسایگی کشورهای فنلاند، نروژ و دانمارک قرار دارد و در شمال اروپا نزدیک به قطب شمال واقع شده است. این کشور دارای تاریخی کهن و سرزمین وایکینگ هاست. یکی از کشورهای محبوب اسکاندیناوی برای مهاجرت و یا سفر، مهاجرت به سوئد می باشد. هر سال علاوه بر گردشگران فراوان تعداد زیادی ازافراد متقاضی زندگی در سوئد هستند.

سوئد چه از نظر طبیعی چه از نظر آثار باستانی و یا شهری دارای جاذبه های فراوانی است که در اینجا برخی از مهم ترین جاذبه های گردشگری سوئد را معرفی کرده ایم:

  • مجمع الجزایر استکهلم
  • لاپلند سوئد (Lapland)
  • پارک ملی کوسترهیوت (Kosterhavet)
  • لوند (Lund)
  • گوتلند (Gotland)
  • مارستراند (Marstrand)
  • لولئا (Lulea)
  • اوسترلن (Osterlen)
  • هتل یخی سوئد (Icehotel)
  • یستاد (Ystad)
  • قلعه کالمار (Kalmar)
  • گاملستاد (Gammelstad)
  • دارلانا (Darlana)

لاپلند از جاذبه های گردشگری سوئد

لاپلند که در سراسر سوئد و همچنین نروژ و فنلاند گسترش یافته از نظر بسیاری آخرین منطقه بیابانی واقعی در اروپاست. این منطقه یکی از بهترین مکان ها برای ماجراجویی است. کیرونا (Kiruna) یکی از مقاصد مشهور آن است که بازدیدکنندگان می توانند سامی ها و گله های گوزن شمالی را ملاقات کنند و همچنین به کاوش در بیابان های دورافتاده و خیره کننده پر از دریاچه های بی شماری بپردازند.

در واقع لیست بسیاری در این منطقه برای گشت و گذار وجود دارد. در زمستان رودخانه ها و آبشارهای بزرگ یخ می زنند و جنگل های وسیع زیر وزن بیش از حد برف خم می شوند. طبیعت شگفت انگیز این منطقه یکی از مکان های رویایی برای عکاسان و عاشقان طبیعت است. در مقاله شهرهای مهم سوئد با خصوصیات شهرهای مختلف این کشور آشنا شوید.

مجمع الجزایر استکهلم از جاذبه های گردشگری سوئد

مجمع الجزایر استکهلم یکی از برجسته ترین جاذبه های توریستی سوئد می باشد. این مجمع الجزایر از بیش از 30000 جزیره، جزایر و اسکله های متعدد ساخته شده که از این تعداد تنها حدود 1000 نفر در آن ساکن هستند. مکانی بی نظیر را در تابستان و زمستان ارائه می دهند. بازدیدکنندگان می توانند در طول سال از طریق استکهلم مرکزی از طریق قایق های سفید تاریخی که قدمت برخی از آنها به بیش از یک قرن بر می گردد. از این رو فقط در چند ساعت از استکهلم به مناطق مختلف و بی نظیر این جزایر بروند.

زندگی در شهر استکهلم همچنین ترکیبی ایده آل از تاریخ و سنت باستان، مناظر زیبا، پیشرفته و امکانات مدرن را به همراه جذابیت های فراوان ارائه می دهد. دسترسی به سفرهای جذاب روزانه در اطراف بسیار جذاب است. در واقع هیچ شهری به بزرگی استکهلم وجود ندارد که فضای سبز بیشتری داشته باشد.

مجمع الجزایر استکهلم از جاذبه های گردشگری سوئد

پارک ملی کوسترهیوت در کشور سوئد

اولین پارک ملی دریایی کشور سوئد را می توان در جزایر کوستر در مناظری زیبا و بدون وسیله نقلیه یافت. فقط با رانندگی 2 ساعته از شهر گوتنبرگ می توانید به این پارک برسید و از کایاک سواری و یا حتی غواصی در این پارک لذت ببرید. همچنین می توانید در این پارک دوچرخه کرایه کنید و تمامی مناظر زیبای آن را با دوچرخه یا با یک قایق تفریحی در این سرزمین شگفت انگیز دریایی خارق العاده دیدن کنید.

جذابیت این جزایر نیز شامل “Koster Light” است که باعث الهام بخش بسیاری از هنرمندان شده است. دوستداران خرچنگ همچنین می توانند خرچنگ را صید کنند و یا با شکارچیان حرفه ای همراه شوند و پس از صید از خوردن آن لذت ببرند.

گوتلند سوئد از جاذبه های گردشگری سوئد

تابستان برای بسیاری از مردم سوئد به معنای سفر به گوتلند، بزرگترین جزیره این کشور است. گوتلند بزرگترین جزیره سوئد واقع در بالتیک، یک تفرجگاه محبوب تابستانی برای سوئدی ها است. این بهشت ​​خلوت به خاطر تجربه بهترین آب و هوای سوئد و همچنین داشتن سواحل شنی زیبا و جنگل های متراکم که ایده آل برای دوچرخه سواری و پیاده روی مشهور است.

همچنین تعداد زیادی دریاچه های درخشان، سازندهای عجیب سنگی، غارهای دیدنی و باغ های زیبا وجود دارد. شهر قرون وسطایی ویسبی شهرک اصلی است و به خاطر حلقه های شهر قرون وسطایی، کلیسای جامع و ویرانه های متعدد کلیسای قرون وسطایی مشهور می باشد. یک سایت قبلی وایکینگ از عصر وایکینگ ها به طور مرتب در این مکان وجود دارد. اگر در ماه آگوست از گوتلند بازدید کنید می توانید در جشن یک هفته ای قرون وسطایی شرکت کنید.

اوسترلن سوئد از جاذبه های گردشگری سوئد

اوسترلن زیبا در منطقه جنوب شرقی سوئد واقع شده است. یکی دیگر از مکان های مورد علاقه در تعطیلات سوئد برای مردم است. اگرچه به نظر می رسد تعداد کمی از بازدیدکنندگان بین المللی آن را کشف کرده اند. این گوهر پنهان مکان بسیار خوبی برای لذت بردن از شنا یا آفتاب گرفتن در تابستان در امتداد ساحل بالتیک در یکی از سواحل شنی بسیار زیبای سوئد است.

در فصل تابستان بسیاری از مغازه های کوچک کنار جاده و گالری های هنری مستقل که توسط مجسمه سازان محلی، نقاشان اداره می شوند درهای خود را برای بازدید کنندگان باز می کنند. در طول سال جذابیت های آشپزی بسیار عالی با بسیاری از غذاهای خوشمزه و غذاهای محلی به همراه ماهی قزل آلا دریایی خوشمزه که در بسیاری از منوها یافت می شود سرو می شود.

لولئا سوئد از جاذبه های گردشگری سوئد

لولئا مرکز منطقه ای در نوربوتن (Norrbotten) شمال سوئد است. این جاذبه به سرعت در حال تبدیل شدن به قطب فناوری می باشد. زیرا شرکت معروف فیس بوک با داشتن تعداد زیادی از گالری ها و فروشگاه های طراحی و فناوری ،یک مرکز داده را در این شهر ایجاد کرده است. شما می توانید در مورد زندگی در شمال سوئد را در موزه نوربوتن بیاموزید و از نمایشگاه های رایگان در Kulturens Hus لذت ببرید که دارای آثار هنرمندان و طراحان سوئدی می باشد. همچنین مکانی مناسب برای اقامت در یکی از هتل های دنج شمال اروپا و گشت و گذار در مناطق بکر شمالی است.

در این مقاله سعی شد برخی از جاذبه های گردشگری سوئد برای دوستداران و علاقه مندان به این کشور معرفی شود. چنانچه به فکر مهاجرت به سوئد و یا دیگر کشورهای اروپایی هستید می توانید از مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این جهت راهنمایی بگیرید و مراتب کار را جویا شوید. برای برقراری ارتباط می توانید از طریق تلفنی و یا حضوری اقدام نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :