ویزای مسافرتی آلمان

جاذبه های گردشگری آلمان

جاذبه های گردشگری آلمان

زیبایی های طبیعی شاید بهترین توصیف جاذبه های گردشگری آلمان باشد که بازدیدکنندگان این کشور را به عنوان مقصد تعطیلات خود انتخاب می کنند. در نظر گرفتن مکان های دیدنی هر کشوری برای سفر به آن کشور اولین نکته انتخاب مقصد و برای راه های مهاجرتی مانند مهاجرت به آلمان از طریق تحصیل و کار و سرمایه گذاری جزء گزینه های آخر است. به عنوان مثال مکان های دیدنی آلمان برای سفر توریستی و تفریحی باید بسیار مدنظر قرار گیرد، پیشنهاد موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت برای اطلاع از این موضوعات ارتباط با مقالات سایت می باشد.

کسانی که مایل به گشت و گذار هستند باید به سمت کلان شهرهایی مانند مونیخ، فرانکفورت یا هامبورگ حرکت کنند، در حالی که افرادی که به دنبال فعالیت های تفریحی هستند باید از جاهایی مانند آلپ باواریا ، جنگل سیاه یا دره راین بازدید کنند. کلیساهای قدیمی و کاخ های بزرگ زیبا در همه جای شهرهای آلمان وجود دارند. از این رو برخی از شهرهای قدیمی قرون وسطایی هنوز دست نخورده هستند.

معروف ترین مکان های دیدنی آلمان

کشور آلمان نه تنها مرکز اقتصادی اتحادیه اروپا، بلکه یکی از بهترین مقاصد گردشگری برای کسانی است که به دنبال یک تعطیلات معتبر و هیجان انگیز در اروپا هستند. بسیاری از شهرهای بزرگ آلمان دارای تاریخی افتخارآمیز به عنوان ایالت مستقل یا به عنوان پایتخت پادشاهی در نوع خود هستند. اما جاذبه های توریستی آلمان به هیچ وجه محدود به شهرها نیستند. از این رو بسیاری از جاذبه های دیدنی را می توان در هر نقطه از این کشور یافت. علاوه بر مکان های تاریخی و باستانی با نما و ساختمان های زیبا که از جمله بهترین و معروف ترین مکان های دیدنی آلمان هستند.

دروازه براندنبورگ برلین یکی از جاذبه های گردشگری در آلمان

این دروازه بر اساس آکروپولیس در آتن مدل سازی شده و برای پادشاه فردریک ویلیام در سال 1791 ساخته شد. سنگ این دروازه از اولین ساختارهای نئوکلاسیک شهر می باشد. ارتفاع این ساختمان 26 متر و در بالای آن ارابه شگفت انگیز با 4 اسب حامل الهه پیروزی قرار دارد. از این رو 6 ستون در پایین این مجسمه ها 5 گذرگاه چشمگیر این کشور را تشکیل می دهد. این بنا در جنگ جهانی دوم به دلیل سوراخ های گلوله ها و انفجار های اطراف به شدت آسیب دید اما بعدها بازسازی شد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مهاجرت به آلمان مقاله مذکور را مطالعه بفرمائید.

جاذبه کلیسای جامع کلن در آلمان

این کلیسای معروف در شهر کلن در سواحل رود راین واقع شده که به کلیسای سنت پیتر و سنت مری نیز معروف می باشد. از این رو به عنوان یکی از مکان های چشمگیر و شاهکار معماری آلمان شناخته شده است. ساخت این کلیسای بزرگ در سال 1248 آغاز شد. از این رو با 56 ستون عظیم مساحت 6166 متر مربع را پوشش داده است. در برج جنوبی این کلیسا چشم اندازی عالی از شهر و رودخانه را خواهید داشت که علاوه بر بالا رفتن از 533 پله آن، باید هزینه ورودی نیز بپردازید. همچنین جهت اطلاع از بهترین شهرهای آلمان برای زندگی ابتدا مقاله مذکور را مطالعه بفرمائید.

جنگل سیاه جاذبه های گردشگری آلمان

جنگل سیاه زیبا با تپه های تیره ای که دارد یکی از پر بازدیدترین مناطق مرتفع در سراسر اروپا است. در گوشه جنوب غربی آلمان واقع شده که با 160 كیلومتر طول در سمت جنوبی رودخانه راین امتداد دارد و به بهشت پیاده روی معروف است. از مکان های معروف این جنگل می توان به قدیمی ترین منطقه اسکی آلمان در تودنا، امکانات باشکوه آبگرم بادن و استراحتگاه تفریحی Bad Liebenzell را نیز مثال زد. جهت اخذ ویزای این کشور به صورت قانونی ابتدا مقاله مراحل اخذ ویزای آلمان برای ایرانیان را مطالعه بفرمائید.

جنگل سیاه جاذبه های گردشگری آلمان

کوه های هارز در آلمان

یکی از مرتفع ترین و شمالی ترین کوه های آلمان، محدوده هرز، منطقه ای که مملو از خانه های زیبا، خانه های سنتی، قله های پوشیده از برف و رودخانه های آرام است. در محدوده کوه های هارز تعداد زیادی غار و معدن، شهرهای کوچک و روستا، قلعه و کلیساهای تاریخی فراوان نیز وجود دارد. کوه های هارز با داشتن فاصله کمی از شهر یکی از جاذبه های گردشگری طبیعی این کشور می باشد که حتی قطار شهری نیز از مسیر آن رد می شود.

قلعه پری نهایی و خانه و موزه گوته در آلمان

شهر عجیبFüssen ، واقع در بین Alpet Amu و Algäu Alps و یک مرکز تفریحی کوهستانی Alpine و مرکز ورزش های زمستانی، پایگاه خوبی برای کاوش در نزدیکی قلعه نیوشوانشتاین، یکی از معروف ترین و زیبا ترین قلعه های سلطنتی اروپا است. پادشاه لودویگ دوم از باواریا این قلعه فانتزی را از سال 1869-1886 که الهام بخش قلعه های معروف پارک والت دیسنی می باشد ساخت.

یوهان ولفگانگ فون گوته در سال 1749 در یک خانه قرون وسطایی متولد شد که اکنون به موزه ای تبدیل شده است. در زمانی که او در این خانه زندگی می کرد کتاب Sorrows of Young Werther را نوشت. با ساختاری مانند آنچه که او جوانی خود را گذراند تزئین شده است. ساعات کاری این موزه هر روزه از 10 صبح تا 6 عصر به جزء ایام کریسمس می باشد و هزینه ورودی آن 5€ (یورو) است. در خصوص تحصیل در این کشور ابتدا مقاله هزینه تحصیل در آلمان را مطالعه بفرمائید.

میدان مارینپلاتز مونیخ و کلیسای جامع فرانکفورت آلمان

مشهورترین میدان شهر مونیخ که به میدان سنت ماری نیز معروف استدر قلب آلستاد (شهر قدیمی) واقع شده است. یکی از بهترین دیدنی های آلمان در شهر مونیخ می باشد. از جاذبه های توریستی این میدان سالن جدید 300 متری Neues Rathaus از قرن 19، تالار قدیمی شهر مونیخ Altes Rathaus از قرن 14 و موزه اسباب بازی مونیخ Spielzeugmuseum هستند.

هنگامی که آلمان در قرن نوزدهم متحد شد، کلیسای جامع فرانکفورت به دلیل اهمیت تاریخی که در روزهای امپراتوری مقدس روم داشت از اهمیت ویژه ای برخوردار شد. کلیسای جامع در دهه 1300 و 1400 به سبک گوتیک ساخته شد. همچنین 2 بار بازسازی شده است: یک بار پس از آتش سوزی در سال 1867 و سپس در دهه 50 پس از جنگ بوده است. 10 پادشاه در این مکان از سال 1562 تا 1792 تاج گذاری کردند که این مراسم تاج گذاری قبل از آن انتخابات امپراطوری از سال 1356 در این کلیسا برگزار شد.

جزیره موزه برلین در کشور آلمان

جزیره موزه محبوب برلین با نام Museumsinsel در بین 2 رودخانه قرار گرفته است. شامل بسیاری از قدیمی ترین و مهمترین موزه های شهر است. قلب این جزیره در سال 1830 به عنوان محلی برای نمایش گنجینه های سلطنتی شکل گرفت و بین سال های 1842 تا 1855 موزه جدید ساخته شد. یکی از برجسته ترین نقاط این مکان پرگامون Pergamon با ساختمان های برگرفته از خاورمیانه می باشد.

همانطور که در قسمت بالای این نوشتار مطالعه کردین کشور آلمان به علت مساحت زیاد در هر شهر و ایالت دارای مکان های دیدنی بسیاری از جمله موزه، جنگل و ساحل می باشد. در این مقاله سعی شد تا پر مخاطب ترین مناطق این کشور به شما عزیزان معرفی شود، همواره پیشنهاد می شود برای اطلاعات بیشتر و نحوه اخذ ویزای توریستی آلمان با کارشناسان ارشد موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :