مهاجرت سرمایه گذاری در انگلستان

ثبت شرکت در انگلستان

ثبت شرکت در انگلستان

متقاضیان خارجی ثبت شرکت در انگلستان ملزم به اخذ ویزای سرمایه گذاری هستند که بسته به وضعیت متقاضی می تواند ثبت سرمایه متفاوت باشد. بریتانیا در حمایت از کارآفرینی، ترویج و حمایت از میلیون ها مشاغل کوچک، فریلنسر ها و شرکت هایی که امروزه در این کشور فعالیت می کنند، سابقه طولانی دارد. هرچند ممکن است ثبت شرکت در انگلستان برای اولین بار سخت و پیچیده به نظر برسد. در مقاله پیش رو، سعی کردیم اطلاعات مفیدی را به متقاضیان این امر ارائه دهیم. لازم به یادآوری است، که این مقاله توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تهیه و پردازش شده است.

الزامات ثبت شرکت در انگلستان

قبل از شروع پیگیری ثبت شرکت در انگلستان، به موارد زیر برای ثبت شرکت در این کشور نیاز خواهید داشت:

پارامترشرح
آدرس خدمات مدیراکثر انواع کسب و کار، مانند (شرکت های محدود خصوصی) نیاز به انتصاب یک مدیر دارند. این شخص باید آدرس خود را ارسال کند که در سابقه عمومی مشخص می شود. می تواند در هر جایی از جهان باشد و هر سند قانونی خطاب به مدیر یا مدیران به این آدرس فرستاده شود.
یک آدرس در انگلستان برای شرکتاین آدرس به عنوان آدرس ثبت شده شناخته می شود، این آدرس باید در انگلستان باشد. در ثبت عمومی مشخص می شود. اسنادی که ثبت شرکت ‌های بریتانیا و سازمان مالیاتی کشور باید ارسال کنند، به این آدرس پست می‌شوند.

شکل زیر به موارد ضروری برای ثبت شرکت در انگلستان اشاره می کند:

موارد ضروری برای ثبت شرکت در انگلستان

در موارد زیر به جزء ویزا برای اتباع خارجی موارد دیگر ضرورتی ندارند:

پارامترشرح
اقامت انگلستانداشتن یک مدیر یا سهامدار در بریتانیا برای راه اندازی یک شرکت الزامی قانونی نیست. با این حال، بسیاری از بانک ‌ها در بریتانیا می‌خواهند مدیران یا سهامداران شما قبل از افتتاح حساب تجاری برای شما مقیم انگلستان باشند.
ویزای کاربرای ثبت شرکت نیازی به ویزا ندارید. با این حال، اگر شما یک خارجی هستید که قصد دارید به بریتانیا مهاجرت کنید تا تحت تجارت خود کار کنید، باید ویزای کار دریافت کنید. حتی اگر بتوانید از راه دور کار کنید، به ویزای کار نیاز دارید. کسب درآمد بدون مالیات از تجارت شما غیرقانونی است.
حساب بانکی انگلستانشما نیازی به حساب بانکی تجاری انگلستان ندارید. با این حال، توصیه می شود که پس از تکمیل فرآیند ادغام، یک حساب بانکی باز کنید، زیرا هزینه ‌های نرخ ارز و هزینه ‌های تراکنش، پرداخت پول به حساب بانکی خارجی را بسیار ناکارآمد می‌سازد.

فرآیند ثبت شرکت در انگلستان

مراحل ثبت شرکت در انگلستان در پایین شرح داده شده است:

  1. ابتدا باید ساختار شرکت خود را انتخاب کنید زیرا این امر تعیین می کند که چه نوع فرم هایی را باید به دولت ارائه دهید. انواع بسته به سطح مسئولیت شخصی شما در قبال بدهی ها و امور مالی متفاوت است.
  2. مدارک لازم را به خانه شرکت های بریتانیا ارسال کنید. میزان مالکیت شخص، چه کسی مجاز است در مورد تصمیمات رای دهد، یا چه کسی مسئولیت بازپرداخت بدهی ها را بر عهده می گیرد. برای اینکه این قراردادهای مهم رسمی شوند و تحت حمایت قانون قرار گیرند، شرکت ها باید با ثبت در خانه شرکت ها ثبت شوند.
  3. ویزای کار در انگلستان را اخذ نمایید. داشتن یک کسب و کار در بریتانیا به طور خودکار به شما حق کار در آنجا را نمی دهد. کسب درآمد به عنوان عضوی از نیروی کار بدون حق کار امکان پذیر نیست. شهروندان بریتانیا (16 سال یا بیشتر) واجد شرایط هستند، اما افراد غیر شهروند باید برای کار در بریتانیا ویزای کار دریافت کنند.
  4. یک حساب بانکی شرکت در بریتانیا راه اندازی کنید. یک حساب بانکی می خواهید که به طور موثر و سریع پول را دریافت و انتقال دهد.

درباره کسب اطلاات بیشتر درباره ثبت شرکت می توانید مقاله سرمایه گذاری در انگلستان را مطالعه بفرمائید.

فرآیند ثبت شرکت در انگلستان

انواع ساختار برای ثبت شرکت در انگلستان

برای دسترسی به حمایت های قانونی تضمین شده و همچنین پرداخت مقدار مناسب مالیات، باید نوع ساختار برای ثبت شرکت در انگلستان مشخص شود:

نام شرکتتوضیحات
شرکت خصوصی با مسئولیت محدود (Ltd)این نوع شرکت متداول ترین نوع شرکت در انگلستان است. این شرکت یک شخصیت حقوقی است که از افرادی که آن را اداره می کنند جدا است، به شما امکان می دهد سرمایه خود را با سهام افزایش دهید و از سهامداران با مسئولیت محدود حمایت می کند.
مشارکت محدودمشارکت های تجاری نسبت به شرکت های با مسئولیت محدود به مدارک پیچیده کمتری (مانند اسناد قانون اساسی و حساب های مالیاتی) نیاز دارند. در شرکت تضامنی، یک شریک عام باید منصوب شود که تجارت را مدیریت می کند و شخصا مسئول بدهی های تجاری است.
شرکت تضامنی با مسئولیت محدود (LLP)یک شرکت با مسئولیت محدود شریک عمومی ندارد، اما حداقل 2 عضو برای ایجاد مشارکت لازم است. تعهدات همه اعضاء محدود به مبلغی است که می گذارند. قوانین حاکم بر ترتیب توسط یک توافق نامه مکتوب LLP دیکته می شود.

همچنین شما می توانید به عنوان یک شرکت خارج از کشور ثبت نام کنید تا بتوانید تجارت قانونی را در کشور شروع کنید. همچنین شرایط ثبت شرکت در آمریکا به طور کامل در مقاله مذکور شرح داده شده است.

تاجران انحصاری در انگلستان

معامله گران انحصاری از نظر فنی شرکتی نیستند. فریلنسرها در بریتانیا نیز در این دسته طبقه بندی می شوند. از آنجایی که تاجران انحصاری کسب و کار خود را به صورت انفرادی اداره می کنند و خوداشتغال هستند، نیازی به ثبت نام در خانه شرکت ها ندارند. آنها می توانند تمام سودهای تجاری پس از مالیات خود را حفظ کنند، اما شخصا مسئول هرگونه ضرر و زیان وارده هستند.

اگر شماره بیمه ملی را ندارید، نیاز دارید. اگر خارجی ها در بریتانیا زندگی می کنند و حق کار دارند، می توانند درخواست دهند. برای ثبت نام به عنوان یک تاجر انحصاری، فقط باید اظهارنامه مالیاتی خود ارزیابی را به آژانس مالیاتی کشور ارسال کنید. شما این را هر سال برای اطمینان از پرداخت مالیات بر درآمد مناسب ارسال می کنید. برای ثبت شرکت در انگلستان و سایر کشورهای اروپایی از جمله، ثبت شرکت در آلمان، می توانید از طریق موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت وارد عمل شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :