مهاجرت سرمایه گذاری در آمریکا

ثبت شرکت در آمریکا

ثبت شرکت در آمریکا

یکی از راه های مهاجرت به آمریکا و دریافت اقامت این کشور به صورت علم و خاص برای متقاضیان خارجی از راه ثبت شرکت در آمریکا است. ثروتمندان در سراسر جهان برای زندگی در آمریکا از روش سرمایه گذاری و یا ثبت شرکت در کشور آمریکا بسیار استقبال می کنند. در این نوع مهاجرت همانند دیگر راه های مهاجرتی در ذهن شخص ممکن است سوالات فراوانی شکل بگیرد، از جمله این سوالات می توان به این موارد اشاره نمود:

  • میزان سرمایه لازم برای ثبت شرکت در کشور آمریکا چه میزان است؟
  • آیا ثبت شرکت شامل همه نوع شرکت می شود؟
  • آیا با خرید شرکت در کشور آمریکا به فرد اقامت داده می شود؟
  • ارائه طرح تجاری برای ثبت شرکت در امریکا لازم است؟
  • چه نوع شرکت هایی در کشور آمریکا وجود دارد؟

شرایط عمومی برای ثبت شرکت در آمریکا

آمریکا کشوری با مساحت بیش از 9.5 میلیون کیلومتر مربع است، که در این کشور وسیع حدود 48 ایالت متفاوت موجود می باشد که افراد با ملیت های متفاوت سراسر این کشور به کار و زندگی می پردازند. پایتخت کشور آمریکا واشنگتن نام دارد، این کشور با توجه به مساحت بسیار زیادی که دارد رتبه سومین کشور وسیع جهان را از آن خود کرده است. در همسایگی این کشور در قسمت شمالی آن کشور کانادا و در قسمت جنوب آن کشور مکزیک وجود دارد. جمعیت کشور آمریکا بالغ بر 350 میلیون نفراست که جزء پرجمعیت ترین کشورهای جهان قرار می گیرد.

کشور آمریکا در زمینه واردات و صادرات جزء برترین کشورها محسوب می شود. بزرگترین صنایع آمریکا املاک، خدمات تجاری، دولت ها و امور مالی و بیمه هستند. از اینرو کشور آمریکا در دسته جهان اول قرار دارد. با توجه به اقتصاد قوی خود بیش از 30% کل ثروت جهان را در اختیار دارد. کشور آمریکا به دلیل اقتصاد قوی، استانداردها و شاخصه های اقتصادی بسیار بالایی دارد. کشور آمریکا همچنین به طور میانگین متوسط حقوق کارمندان در سطح بسیار خوب قرار دارد. همینطور به دلیل سطح زندگی بالا و نرخ بیکاری زیر 3.6% در سال 2022 افراد در سراسر دنیا در تلاش هستند که از طریق روش های گوناگون در این کشور اقامت بگیرند و به کار و زندگی در آنجا بپردازند.

شرایط عمومی برای ثبت شرکت در آمریکا

انواع شرکت ها برای ثبت در آمریکا

از آنجایی که در مبحث ثبت شرکت ها شناخت نوع شرکت از اهمیت ویژه ای برخوردار است و فرد برای آن که شرکتی را ثبت کند، بسیار مهم است که در مورد آن شرکت آگاهی و اطلاعات مناسبی داشته باشد تا در این پروسه دچار مشکل نشود. لذا ما در اینجا تلاش کارشناسان ما بر این است که در مورد انواع شرکت ها در کشور آمریکا اطلاعات کلی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم تا با شناخت بهتر انواع شرکت ها و اطلاع در مورد انواع شرکت هایی که در کشور آمریکا قابلیت ثبت دارند آشنا شوید. شرکت ها در کشور آمریکا به 3 دسته شرکت سهامی (corporation)، شرکت با مسئولیت محدود (LLC) و شرکت مشارکتی (Partnership) تقسیم می شوند.

در ادامه در مورد هر یک از این 3 شرکت توضیح مختصری در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم:

  • شرکت سهامی:

این شرکت توسط سهامداران اداره می شود و تحت مالکیت این اشخاص قرار می گیرد. این شرکت دارای 4 حالت است: C corp شخصیت حقوقی مشتقل از صاحبان سرمایه دارد، S corp قابلیت این را دارد که سودها و ضررها را بر درآمد شخصی مالکان سرمایه انتقال دهد، B corp این شرکت با هدف خدمات اجتماعی تشکیل می شود.

  • شرکت با مسئولیت محدود:

این شرکت ها بسیار شبیه به شرکت با مسئولیت محدود در داخل ایران هستند. از اینرو شخص تنها به میزان سرمایه خود در میزان سود و ضرر این شرکت سهیم است.

  • شرکت مشارکتی:

ساختار بسیار ساده ای دارد و از 3 طریق می توان آن را ثبت کرد. بدین ترتیب مشارکت عموم، مشارکت محدود و مشارکت با مسئولیت محدود جزء برنامه های این شرکت خواهد بود.

جهت اطلاع از شرایط سرمایه گذاری در آمریکا، مطالعه مقاله مذکور خالی از لطف نخواهد بود.

هزینه های مورد نیاز برای ثبت سرمایه در آمریکا

همانطور که قبلا نیز به آن اشاره شد، یکی از راه های مهاجرت به کشور آمریکا از طریق ثبت شرکت در این کشور است. حال بزرگترین سوالی که ممکن است ذهن شخص را مشغول کند بحث هزینه های ثبت شرکت در این کشور است که حداقل میزان سرمایه برای ثبت یک شرکت در کشور آمریکا به چه میزان است؟ لازم به ذکر است که هزینه ها برای ثبت شرکت سهامی نوع C corp، سهامی نوع S corp، شرکت با مسئولیت محدود و شرکت مشارکتی با یکدیکر متفاوت است. در مراحل بعدی درخواست ثبت شرکت، دریافت شماره مالیاتی، کدپستی، شماره تماس، بیمه و افتتاح حساب در کشور آمریکا را انجام دهد.

شرایط کلی در جدول زیر مورد بررسی قرار گرفته است:

نوع شرکتهزینه های ثبت شرکت به دلار آمریکاهزینه افتتاح حساب شرکت به دلار آمریکا
شرکت با مسئولیت محدود1590$4950$
شرکت سهامی C corp4950$1750$

خوب است که بدانید ثبت شرکت باعث دریافت اقامت این کشور برای شما نمی شود. اما با سرمایه گذاری و ثبت شرکت در این کشور می توانید از نیروی کار ماهر این کشور و از روش مهاجرت به آمریکا از طریق استخدام استفاده کنید. در صورت بروز هرگونه سوال در زمینه ثبت شرکت در کشور آمریکا، مشاورین و متخصصین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خدمت شما عزیزان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :