شرایط آلمان, شرایط برزیل

تفاوت زندگی در برزیل و آلمان

تفاوت زندگی در برزیل و آلمان

تفاوت زندگی در برزیل و آلمان به دلایل مختلفی مثل فرهنگی و اقتصادی، برای افراد علاقه مند به مهاجرت به این کشورها بسیار محسوس و قابل توجه است. با توجه به اینکه آلمان در بین کشورهای اروپایی ممکن است تقاضای بسیار بالایی برای مهاجرت داشته باشد، ولی برزیل نیز از کشورهای پرطرفدار است. کشورهای اروپایی معمولا به دلیل نزدیکی به ایران و همچنین شهرت بسیار زیادی که در توسعه و پیشرفت در زمینه های مختلف دارند، معمولا انتخاب اول افراد برای مهاجرت هستند. برزیل نیز به عنوان یک کشور پرجمعیت و پیشرفته آمریکای جنوبی جذابیت های خاص خود را برای قرار گرفتن به عنوان یک گزینه برای مقصد مهاجرت دارد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله اطلاعات مفیدی در مورد تفاوت زندگی در برزیل و آلمان ارائه داده است.

اطلاعاتی پیرامون زندگی در برزیل و آلمان

برزیل از کشورهای آمریکای لاتین است که با جمعیتی بالاتر از 211 میلیون نفر، رتبه 6 را در بین پرجمعیت ترین کشورهای جهان به خود اختصاص داده است. به دلیل مهاجرت های زیاد مردم از فرهنگ های مختلف و با توجه به جمعیت بالای این کشور، می توان دریافت که فرهنگ های متفاوتی در این کشور وجود دارد. آشنایی با آن ها برای بسیاری از توریست ها جذاب است. به دلیل وسعت این کشور، در هر ناحیه از آن آب و هواهای متفاوتی برقرار است. به طور مثال، هم آب و هوای گرمسیری و هم نیمه خشک و استوایی را شامل می شود. این کشور بخاطر اقتصاد بسیار قوی و پررونق در بین کشورهای جهان رتبه 9 را دارد. به همین دلیل نرخ بیکاری مردم این کشور کمتر از 6.5% است.

آلمان کشوری عضو اتحادیه اروپا است که در همسایگی دانمارک، فرانسه، سوئیس، اتریش، لهستان و چک قرار دارد. جمعیت آلمان نسبت به برزیل بسیار کمتر است. این کشور حدود 83 میلیون نفر جمعیت دارد که نزدیک به 90% از آن ها را آلمان های اصیل با ملیت آلمانی تشکیل می دهد. مردم این کشور فرهنگ بالایی داشته و به جزء درصد پایینی از مردم آلمان، بقیه آن ها در برخورد با اتباع دیگر کشورها رفتار خوبی دارند. قانون در زندگی مردم آلمان از اهمیت بالایی برخوردار است. مهاجرت به آلمان بخاطر تعدد مناطق گردشگری و تفریحی در این کشور بسیار زیاد است. گردشگری در آلمان نقش بسیار مهمی در اقتصاد این کشور دارد و رتبه 7 جهان را در جذب بازدیدکنندگان کسب کرده است.

مقایسه امید به زندگی در آلمان و برزیل در نمودار زیر قابل مقایسه است:

مقایسه امید به زندگی در آلمان و برزیل

تفاوت هزینه زندگی در برزیل و آلمان

واحدهای پولی در این 2 کشور اروپایی و آمریکایی با یکدیگر متفاوت است. واحد پول آلمان € (یورو) و در برزیل BRL (رئال برزیل) است. برای مقایسه هزینه زندگی در آلمان و برزیل بهتر است هزینه های اصلی متوسط را برای یک خانواده و یک شخص تنها بررسی کنیم. در برزیل متوسط هزینه های یک خانواده 4 نفره حدود 858302BRL (رئال برزیل) است که این مقدار برای هر شخص بدون هزینه اجاره خانه چیزی حدود 242691BRL (رئال برزیل) است. این هزینه ها در مقایسه با ایران حدود 15% کمتر هستند.

در مقایسه با برزیل، هزینه یک خانواده 4 نفره در آلمان 266629€ (یورو) و برای یک فرد تنها حدود 77755€ (یورو) است. در مقایسه با ایران، آلمان یک کشور بسیار گران محسوب می شود که حدود 72% گران تر از ایران است. پس هزینه زندگی در آلمان نسبت به برزیل نیز با محاسبه پول ایران بالاتر است. اما درآمد کافی در آلمان نشان دهنده کفایت این درآمد برای مخارج زندگی است.

برخی هزینه های زندگی در آلمان و برزیل در جدول زیر با هم مقایسه شده اند:

لیست مخارج زندگیهزینه به یورو آلمانهزینه به رئال برزیل
BRL2510€یک وعده غذایی در رستوران ارزان قیمت
BRL6.031.9€یک کیلوگرم برنج سفید
BRL16.226.99€یک کیلوگرم فیله مرغ
BRL39.3410.59€یک کیلوگرم گوشت قرمز
BRL1398.79734.15€اجاره آپارتمان یک خوابه در مرکز شهر
BRL7616.965417.54€خرید هر مترمربع آپارتمان در مرکز شهر
BRL1961.532569.51€میانگین حقوق ماهانه خالص

تفاوت هزینه زندگی در برزیل و آلمان

تفاوت امنیت زندگی در برزیل و آلمان

آمار جرم و جنایت و حتی دزدی در برزیل نسبتا بالاست. افرادی که تصمیم به مهاجرت به برزیل می گیرند باید با شرایط زندگی در این کشور به خوبی آشنا باشند. چرا که زندگی در برخی محله های بریل اصلا برای زندگی مهاجران پیشنهاد نمی شود. اگر تلفن های ضروری این کشور را به خاطر سپره باشید می توانید در مواقع ضروری از آن ها کمک بگیرید. مردم این کشور، طیف گسترده ای از شخصیت ها هستند که به هیچ عنوان نباید سریعا به کسی اعتماد کرد. این موارد حقایقی در مورد کشور برزیل هستند که در تصمیم گیری مهاجران و نوع زندگی آنها در برزیل کمک کننده هستند.

اگر از علاقه مندان به مطالعه در مورد تفاوت کشورهای دنیا باشید، قطعا دانستن تفاوت زندگی در برزیل و آلمان برای شما جالب خواهد بود. این 2 کشور بخاطر واقع شدن در 2 قاره اروپا و آمریکا تفاوت های زیادی در نوع فرهنگ و اقتصاد با یکدیگر دارند اما به طور کلی آلمان و برزیل از کشورهای قطب اقتصاد اروپا و آمریکا محسوب می شوند. کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت، درصورت تمایل اطلاعات دقیقی از نحوه اخذ اقامت در این کشورها به شما ارائه خواهند کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :