مهاجرت به کشور یونان

تعطیلات رسمی کشور یونان

تعطیلات رسمی کشور یونان

اطلاع از تعطیلات رسمی کشور یونان، برای کسانی که قصد کار، مهاجرت و گردشگری در این کشور را دارند، از اهمیت بسیاری بالایی برخوردار است. کشور یونان یک جمهوری پارلمانی واحد و کشوری پیشرفته می باشد که دارای اقتصادی پیشرفته با درآمد بالا می باشد. کیفیت زندگی در این کشور بالا و به طور همزمان در شاخص توسعه انسانی بسیار بالا می باشد. اقتصاد این کشور بزرگترین اقتصاد در بالکان می باشد، این منطقه یک سرمایه گذار مهم می باشد. کشور یونان عضو بنیانگذار سازمان ملل و دهمین عضو انجمن های اروپایی بود و از سال 2001 بخشی از منطقه یورو بوده است. علاوه بر این، کشور یونان عضو بسیاری از نهادهای بین المللی دیگر، مانند شورای اتحادیه اروپا، سازمان پیمان آتلانتیک شمالی، سازمان همکاری اقتصادی و توسعه، سازمان تجارت جهانی، سازمان امنیت و همکاری در اروپا و سازمان بین المللی می باشد.

از میراث فرهنگی بی نظیر کشور یونان می توان به صنعت بزرگ گردشگری، بخش برجسته حمل و نقل و اهمیت زمین استراتژیک آن را به عنوان یک قدرت متوسط اشاره کرد. پس از دوره جنگ جهانی دوم اقتصاد کشور یونان با رشد سریعی رو برو شد، اما همچنان یکی از کمترین پیشرفت ها در اتحادیه اروپا می باشد. منابع طبیعی این کشور محدود می باشد، روند صنعتی شدن آن کند بوده و با تراز پرداخت ها دست و پنجه نرم می کند. حمل و نقل، گردشگری و حواله های کارگران خارج از کشور (آخرین آن ها به طور مداوم در حال کاهش است) اصلی ترین محورهای اقتصاد هستند. مقاله پیشرو به نگارش مقاله نویسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می باشد.

بررسی تعطیلات رسمی کشور یونان

تعطیلات رسمی کشور یونان در سال 2022 می توانند بهترین زمان را به شما بدهند تا بتوانید از رویدادهای ویژه ای که وجود دارد بازدید کنید و در طول روز تعطیل در این مراسم ها شرکت نمایید. در جدول زیر لیستی از تعطیلات رسمی کشور یونان را مشاهده می کنید:

تاریخ تعطیلینام تعطیلی
1 ژانویهسال نو
6 ژانویهظهور و تجلی عیسی
2 مارسدوشنبه تمیز
25 مارسروز استقلال یونان
17 آپریلجمعه خوب
17 آپریلجمعه مقدس و بزرگ
19 آپریلعید پاک ارتدکس
20 آپریلدوشنبه عید پاک ارتدکس
1 میروز کارگر
6 ژوئناعتقاد به مقدسات
7 ژوئنپنطیکاست (شرقی)
8 ژوئنجمعه سفید
15 آگوستخوابگاه مادر خدا
28 اکتبرروز اوهی
25 دسامبرروز کریسمس
26 دسامبرروز دوم کریسمس

تعطیلات ملی به عنوان تعطیلات اجباری شناخته می شود و در سراسر کشور یونان جشن گرفته می شود. علاوه بر تعطیلات ملی تعیین شده، تعطیلات رسمی مختلفی در جوامع محلی مشاهده می شود. قانون کشور یونان دستور می دهد که هر یکشنبه در طول سال به عنوان تعطیل عمومی تعیین شود. برای مثال، در یک کشور مذهبی، کارمندان یونان مجاز به تعطیلات کاتولیک و ارتدکس می باشند. بسیاری از شهرداری های یونان به احترام مقدس حامی تعیین شده در یک منطقه، آنچه را که به عنوان «روز آزادی» شناخته می شود، مشاهده می کنند. کارمندان یونانی حق دارند در بسیاری از اعیاد مذهبی کاتولیک ها و ارتدکس ها شرکت کنند. اگرچه به طور رسمی به عنوان تعطیلات ملی تعیین نشده است، اما بیشتر کارمندان مجاز به مرخصی برای این مراسم هستند.

بررسی تعطیلات رسمی کشور یونان

تعطیلات رسمی مذهبی کشور یونان

اعتقادات به مقدسات یکی از جشن مسیحیان می باشد که در ششم ژانویه جشن گرفته می شود. این روز در بسیاری از کشورها تعطیل عمومی می باشد و طبق کتاب مقدس مسیحی 2 واقعه مهم در زندگی عیسی مسیح می باشد. اولین رویداد زمانی بود که 3 انسان عاقل از عیسی ملاقات کردند و رویداد دوم هنگامی که سنت جان باپتیست عیسی را تعمید داد. اگرچه این جشن در سراسر جهان برگزار می شود اما در کشور یونان با آداب و رسوم خاصی می باشد. این آداب و رسوم حول «برکت بزرگ آب ها» می چرخد که به معنای پایان ممنوعیت سنتی قایق رانی می باشد. زیرا دریاهای زمستانی پاک می شوند. در هنگام برکت بزرگ آب ها، صلیبی به داخل آب پرتاب شده و مردان به امید بازیابی آن برای موفقیت، پس از آن شیرجه می روند. یکی دیگر از جشن های مذهبی کشور یونان عید پاک می باشد.

این جشن مذهبی مهم ترین جشنواره مذهبی این کشور می باشد و از همه تعطیلات کشور یونا مقدرس تر می باشد. این عید بسیاری از سنت های روز نسل های مختلف را به هم پیوند می دهد. دوشنبه عید پاک، روز بعد از یکشنبه عید پاک می باشد. در فرهنگ های مسیحی، به ویژه فرهنگ های کاتولیک روم و ارتدکس شرقی، از جمله در کشور یونان به عنوان یک روز تعطیل جشن گرفته می شود. جشن کریسمس، به طور معمول یک دوره تعطیلات 12 روزه در کشور یونان می باشد. چند روز قبل از کریسمس، مردم کشور یونان خانه های خود را تزیین می کنند. حتی مردم در روز سال نو هدیه رد و بدل می کنند. در جهت مهاجرت به یونان پیشنهاد ما به شما مطالعه مقاله لینک شده می باشد.

روز استقلال و تعطیلات رسمی کشور یونان

برای کشور یونان روز 25 مارس سال 1821 یک تاریخ بسیار مهم می باشد. اسقف ژرمنوس پاترا پرچم کشور یونان را در صومعه آگیا لاورا در پلوپونز برافراشت و باز هم انقلابی دیگر علیه ترکان آغاز شد. روز استقلال کشور یونان برای مردم این کشور بسیار مهم می باشد و آنها این روز را به طور کامل جشن می گیرند. در پایتخت یعنی آتن، با رژه نظامی بزرگ در خیابان اصلی روبروی ساختمان پارلمان جشن گرفته می شود و سایر رویدادهای جشن در همان روز یا شب برگزار می شود. نه تنها در کشور یونان، بلکه در کشور قبرس این روز تعطیل رسمی محسوب می شود.

می توان گفت که بزرگترین رویداد رژه نظامی در شهر آتن در 25 مارس می باشد، در حالی که در روز قبل، در سراسر کشور جشن ها برگزار می شود. در سایر شهرها رژه های لشکر نظامی، دانشجویان، باشگاه ها و سایر و همچنین مراسم کلیسا برگزار می شود. اگر قصد مهاجرت، تحصیل و کار در کشور یونان را دارید می توانید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس گرفته و در این رابطه با مشاوران ما مشورت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :