مهاجرت تحصیلی آذربایجان

تحصیل پزشکی در آذربایجان

تحصیل پزشکی در آذربایجان

از میان حوزه های مختلف تحصیلی، تحصیل پزشکی در آذربایجان از جمله انتخاب های پر استقبال در سال های اخیر میان دانشجویان ایرانی است. در خصوص تحصیل پزشکی در آذربایجان تمرکز ویژه پزشکی بر سیستم آموزشی MBBS از شهرت بالایی برخوردار است. دانشگاه پزشکی آذربایجان شهریه های کم هزینه برای MBBS را به شما ارائه می دهد. این دانشگاه هیچ نوع آزمون ورودی برای پذیرش برگزار نمی کند. از سوی دیگر با تحصیل پزشکی در این کشور امکان کار در خود آذربایجان را دارید و می توان گفت این کشور می تواند نقش سکوی پرشی را برای آینده شما ایفا کند. حال اگر شما یکی از متقاضیان اقدام به تحصیل پزشکی در آذربایجان هستید، می توانید از طریق گفتگو با همکاران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت از جزئیات اخذ پذیرش پزشکی آگاه شوید و همچنین اطلاعات مرتبط با زندگی در این کشور را کسب نمایید.

توضیحاتی پیرامون تحصیل پزشکی در آذربایجان

آذربایجان کشوری است که به دریای خزر و رشته کوه ‌های قفقاز محدود می ‌شود. پایتخت آن، باکو، به خاطر شهر داخلی قرون وسطایی محصور شده اش تحسین شده است. در داخل شهر، کاخ شیروانشاهان قرار دارد. نام واحد پول آذربایجان منات است. زبان رسمی این ملت آذربایجانی می باشد. هزاران دانشجو در حال گذراندن دوره های مختلف پزشکی، به ویژه در دانشگاه پزشکی آذربایجان، هستند و این کشور طی دوره های 6 ساله، برنامه MD می دهد که معادل MBBS است. تحصیل MBBS در آذربایجان برای دانشجویانی که می خواهند در کالج پزشکی ایالات متحده و روسیه تحصیل کنند بسیار سودمند است، زیرا این کشورها دانشجویان پزشکی آذربایجان را برای دوره های PG یا تمرین به عنوان پزشک ترجیح می دهند.

علاوه بر این دانشکده پزشکی دانشگاه دولتی آذربایجان (باکو) که در 19 ژوئن 1930 تأسیس شده است از شهرت جهانی برخوردار می باشد. این دانشگاه دارای سیستم آموزشی برتر می باشد و همچنین در ارائه دانشمندان برجسته به علم پزشکی در سراسر جهان نقش مهمی داشته است. این دانشگاه بیش از 63000 پزشک و داروساز کاملا واجد شرایط را هم برای جمهوری آذربایجان و هم برای بسیاری از کشورهای جهان آماده کرده است. این دانشگاه معروف برای MBBS در آذربایجان 85 سال قدمت دارد و برند خود را دارد. اگر MBBS را در آذربایجان تحصیل کنید، بهترین امکانات را خواهید داشت که 74 بخش مختلف برای آموزش تخصصی به دانش آموزان راه اندازی شده است.

توضیحاتی پیرامون تحصیل پزشکی در آذربایجان

دلایل تحصیل پزشکی در آذربایجان

تحصیل MBBS یا پزشکی در آذربایجان عاقلانه ترین تصمیم برای آن دسته از دانشجویانی است که مایل به تحصیل در آب و هوای خوب و زندگی آرام هستند. از سوی دیگر آذربایجان با سازمان های معتبر پزشکی مانند WHO، MCI، یونسکو و سایر همکاری می کند. دانشجویان Passout MBBS خیلی سریع در سراسر جهان شغل پیدا می کنند و همچنین می توانند به عنوان پزشک در استان آذربایجان کار کنند. دلیل دیگر ارزشمندی تحصیل پزشکی در آذربایجان به رسمیت شناخته شدن دانشگه پزشکی این کشور توسط MCI است. علاوه بر این خود دانشگاه پزشکی دولتی آذربایجان با تعدادی از موسسات آموزشی، علمی و پزشکی بین‌ المللی، سازمان‌ های بین ‌المللی، جوامع و انجمن ‌ها، بنیاد آمریکایی اتریش، سرویس تبادل علمی آلمان، آژانس همکاری و هماهنگی ترکیه همکاری می ‌کند.

در کنار این موارد، این دانشگاه 4 کلینیک، 6 ساختمان دانشگاهی، یک ساختمان اداری و 6 خوابگاه دانشجویی با 1700 صندلی و یک کتابخانه منحصر به فرد با موجودی حدود یک میلیون جلد کتاب و انتشارات طبیب وجود دارد. هاستل ها مجهز به اتاق مطالعه، کتابخانه، تلویزیون هستند که امکان تماشای کانال های جهانی را از طریق آنتن های ماهواره ای فراهم می کند. در هر طبقه از هاستل اتاق های استراحت و همچنین اتاقی برای مهمانان دانشجویان وجود دارد. اتاق ها مجهز به آشپزخانه مشترک در هر طبقه، مبلمان مدرن خواب، کمد لباس و میز کامپیوتر برای هر دانش آموز هستند. خطوط گرمایش، گاز، برق، تلفن و اینترنت در هاستل ها متصل است. درباره آگاهی از شرایط مهاجرت به آذباریجان پیشنهاد ما به شما مطالعه مقاله لینک شده می باشد.

سایر دلایل جذابیت تحصیل پزشکی در آذربایجان در شکل زیر اشاره شده است:

دلایل جذاب تحصیل پزشکی در آذربایجان

درآمد شاغلان پزشکی در آذربایجان

یک فرد شاغل در حوزه پزشکی در آذربایجان معمولا حدود 6930AZN (منات آذربایجان) در ماه درآمد دارد. اگرچه دستمزد پزشکان در آذربایجان از 2550AZN (منات آذربایجان) در ماه (حداقل حقوق متوسط) تا 11700AZN (منات آذربایجان) در ماه (حداکثر میانگین حقوق، حداکثر واقعی بیشتر است) متغیر است. با این حال متوسط ​​حقوق 7070AZN (منات آذربایجان) در ماه است، به این معنی که نیمی از افرادی که در پزشکی کار می کنند کمتر از 7070AZN (منات آذربایجان) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از 7070AZN (منات آذربایجان) درآمد دارند. از سوی دیگر 25% از افراد شاغل در پزشکی کمتر از 4330AZN (منات آذربایجان) درآمد دارند در حالی که 75% از آنها بیش از 4330AZN (منات آذربایجان) درآمد دارند. همچنین 75% از افراد شاغل در پزشکی کمتر از 9580AZN (منات آذربایجان) درآمد دارند در حالی که 25% بیش از 9580AZN (منات آذربایجان) درآمد دارند.

یکی از معیارهای اثرگذار بر میزان حقوق پزشکان، سطح تجربه کاری آنان است که بر این اساس پزشکانی که بین 2 تا 5 سال تجربه دارند، به طور متوسط ​​32% بیشتر از تازه واردها و جوانان در همه صنایع و رشته ها درآمد دارند. افراد حرفه ای با تجربه بیش از 5 سال به طور متوسط ​​36% بیشتر از افراد با تجربه کاری 5 سال یا کمتر درآمد دارند. با رسیدن به مرز 10 سال، حقوق 21% افزایش می یابد و برای افرادی که از مرز 15 سال گذشته اند 14% افزایش می یابد. ارتباط با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می تواند به شما در جهت انتخاب بهترین دانشگاه برای تحصیل پزشکی و از سوی دیگر انجام سریع روند اداری پذیرش کمک کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :