مهاجرت تحصیلی آفریقای جنوبی

تحصیل پرستاری در آفریقای جنوبی

تحصیل پرستاری در آفریقای جنوبی

دانشکده های زیادی برای تحصیل پرستاری در آفریقای جنوبی وجود دارد و طی دوره های مختلفی دانشجویان می توانند در این رشته تحصیل کنند. علاوه بر مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد، دانشجویان می توانند با گذراندن دوره 3 ساله دیپلم پرستاری، به عنوان پرستار عمومی در مکان های مختلف مشغول به کار شوند. دانشجویان بین المللی تحصیل پرستاری در آفریقای جنوبی بعد از اتمام دوره های پرستاری، بسیار راحت تر می توانند نسبت به رشته های تحصیلی دیگر کار پیدا کنند.

به طور کلی پرستاران چند دسته هستند و علاوه بر بیمارستان گزینه های زیادی برای کار پرستاران وجود دارد که در مقاله زیر به آن ها اشاره شده است. متقاضیان تحصیل پرستاری در آفریقای جنوبی می توانند با مطالعه مقاله زیر که تحت نظر موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده شده، اطلاعات کافی را به دست آورند.

بررسی تحصیل پرستاری در آفریقای جنوبی

تحصیل پرستاری در آفریقای جنوبی درست مانند تحصیل رشته پزشکی، یک حرفه اصیل است و پرستاران در سراسر جهان مورد احترام هستند. این رشته تحصیلی علاوه بر احترام، نیازمند سعی و تلاش زیاد پرستاران علاقه مند نیز هست. براساس آمار شورای پرستاری آفریقای جنوبی، صنعت پرستاری در آفریقای جنوبی به سرعت در حال رشد است. در 10 سال گذشته 35% افزایش در پرستاران ثبت نام شده (در هر 3 دسته) وجود داشته است که بیش از 74000 پرستار جدید در آفریقای جنوبی از سال 2008 ثبت نام کرده اند. پرستاران ثبت نام شده از آن زمان تا کنون 31% افزایش یافته اند. پرستاران و پرستاران کمکی ثبت نام شده به ترتیب 71% و 15% افزایش داشته اند.

بهتر است بدانید که در آفریقای جنوبی همیشه شغلی برای پرستاران وجود دارد. بر اساس بررسی سلامت و تحصیل در آفریقای جنوبی در سال 2017، پرستاران در این کشور بیشترین تعداد متخصصان مراقبت های بهداشتی را تشکیل می دهند. علاوه بر کار در بیمارستان، گزینه های زیادی برای کار پرستاران وجود دارد. به عنوان یک پرستار، می توانید در مدارس، دانشگاه ها، کلینیک ها و داروخانه ها، موسسات دولتی، خانه های سالمندان، آزمایشگاه های تحقیقاتی و بسیاری از محیط های دیگر کار کنید.

3 نوع پرستار در آفریقای جنوبی وجود دارد:

نوع پرستارشرح وظیفه کاری
پرستاران ناظرآنها نظارت بر پرستاران کمکی ثبت نام شده را بر عهده دارند.
پرستاران مراقبآنها مراقبت های پرستاری محدودی را انجام می دهند.
پرستاران کمکیآنها مسئولیت انجام عملیات اساسی و ارائه مراقبت های عمومی را دارند.

شکل زیر انواع پرستاران را نمایش می دهد:

انواع پرستاران در آفریقای جنوبی

پذیرش تحصیل پرستاری در آفریقای جنوبی

برای اینکه یک پرستار بتواند یک پرستار معتبر شود، باید این 2 فرآیند را جهت پذیرش تحصیلی در آفریقای جنوبی طی کند:

  1. شما باید مدرک تحصیلی از یک موسسه معتبر دریافت کنید. این دانشکده می تواند یک کالج پرستاری خصوصی یا هر دانشگاه دولتی باشد. بنابراین مهم نیست که به کدام دانشگاه می روید، آنها همان مدارک و دیپلم را ارائه می دهند.
  2. نام نویسی در شورای پرستاری آفریقای جنوبی ضروری است.

برای ثبت نام در SANC، باید مدارکی را ارائه دهید که قبل از پذیرش در شورای پرستاری آفریقای جنوبی تأیید می شود. این اسناد عبارتند از:

  • اثبات هویت
  • گواهی حسن خلق و مقام
  • مدرکی برای اثبات صلاحیت شما
  • رسید هزینه ثبت نام

در نهایت، دانشجو باید در آزمون پرستاری که توسط SANC اداره می شود، شرکت کند که با شرایط خاصی که شما دارید مناسب است. یک آزمون هایی برای دسته های مختلف حرفه های پرستاری وجود دارد. شرایط کار پس از اعزام دانشجو به آفریقای جنوبی در مقاله مذکور شرح داده شده است.

پذیرش تحصیل پرستاری در آفریقای جنوبی

دوره کارشناسی تحصیل پرستاری در آفریقای جنوبی

دوره کارشناسی تحصیل پرستاری در آفریقای جنوبی برای کسانی طراحی شده است که می خواهند به عنوان یک پرستار در برخی از ظرفیت های مراقبت های بهداشتی کار کنند. بسیاری از برنامه ها کلاس های علمی را با دوره های مدیریت و مرتبط با بالینی ترکیب می کنند. کلاس های علوم ممکن است شامل پاتوفیزیولوژی، فارماکولوژی، آناتومی، شیمی، فرنولوژی و میکروبیولوژی باشد. کلاس های دیگر ممکن است شامل مدیریت مراقبت های بهداشتی، ملاحظات اخلاقی و قانونی، فناوری های مراقبت از بیمار، سلامت جامعه و جمعیت، و ارزیابی بیمار باشد. بسیاری از برنامه ها شامل فرصت های عملی متعددی هستند، مانند محیط های آزمایشگاهی یا مراقبت های بالینی.

در بخش عملی، پرستار مشتاق یاد خواهد گرفت که چگونه کار عملی مورد نیاز برای انجام به عنوان یک پرستار را انجام دهد. در حالی که در مولفه نظری، دانشجو جنبه تئوری پرستار بودن را می آموزد و علوم پزشکی، بیولوژیکی و طبیعی، روانشناسی و علوم اجتماعی و فارماکولوژی را مطالعه می کند تا آموزش های لازم برای تبدیل شدن به یک متخصص مراقبت بهداشتی لایق و موفق را داشته باشد. هزینه کسب این مدرک، می تواند در دانشگاه های محلی، دانشگاه های بین المللی متفاوت باشد. همچنین ممکن است کمک مالی برای کمک به هزینه ها در دسترس باشد.

نمودار زیر میانگین درآمد پرستاران در آفریقای جنوبی را نشان می دهد:

میانگین درآمد پرستاران در آفریقای جنوبی

واجدین شرایط برای دوره کارشناسی پرستاری در آفریقای جنوبی

برای واجد شرایط بودن برای مدرک کارشناسی پرستاری در آفریقای جنوبی باید موضوعات زیر را با معدل (59% -59%) بگذرانید. این موضوعات عبارتنداز:

  • ریاضیات
  • فیزیک
  • علوم زیست
  • انگلیسی
  • یادگیری زبان اصلی

علاوه بر اینها، نیاز به گواهینامه ملی ارشد (NSC) یا هر مدرک معادل آن در سطح خروجی 4 وجود دارد. فارغ التحصیلان با مدرک کارشناسی پرستاری عنوان شغلی پرستار را دارند و این می تواند به تعدادی از گزینه های شغلی مختلف منجر شود. کار به عنوان یک پرستار ثبت نام شده در یک کلینیک، بیمارستان یا محیط خانه یک انتخاب محبوب است. با این حال، با تجربه و تحصیلات بیشتر، ممکن است فرصت های دیگری در دسترس باشد. اینها عبارتند از مربی پرستار، ماما پرستار، پرستار بیهوشی، متخصص پرستار بالینی، محقق پرستار، پرستار بهداشت حرفه ای، پزشک پرستار و پرستار بهداشت عمومی.

دوره دیپلم تحصیل پرستاری در آفریقای جنوبی

دوره دیپلم تحصیل پرستاری در آفریقای جنوبی به مدت 3 سال طول می کشد و به عنوان برنامه کارشناسی، دارای هر 2 جزء عملی و نظری است. همچنین در طول این دوره، دانشجو کارهای مشابهی را که در مدرک کارشناسی پوشش داده می شود، پوشش می دهد. با پایان یافتن دوره یا کوتاه تر شدن دوره، دانشجو کمتر با کار در این مقطع عمیق تر می شود.

دانشجو یاد می گیرد که چگونه مراقبت های پرستاری را ارائه دهد، دانش به دست آمده در عمل پرستاری را به کار گیرد، بیماری های جزئی را تشخیص داده و درمان کند و مراقبت های بهداشت باروری را عرضه کند. پس از کسب این مدرک، دانشجو واجد شرایط کار به عنوان پرستار خواهد بود. برای تحصیل پرستاری در آفریقای جنوبی و سایر قاره ها از جمله تحصیل پرستاری در کانادا، می توانید با مراجعه به موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت و استفاده از راهنمایی های مشاورین و کارشناسان، اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :