مهاجرت تحصیلی پرتغال

تحصیل دندانپزشکی در پرتغال

تحصیل دندانپزشکی در پرتغال

برای کسانی که قصد تحصیل در رشته دندانپزشکی را دارند، آگاهی از شرایط تحصیل دندانپزشکی در پرتغال می تواند در انتخاب آنها کمک اساسی کند. کشور پرتغال یک ششم شبه جزیره ایبری را که در محیط جنوب غربی اروپا را در بر می گیرد. در شمال و شرق این کشور، اسپانیا واقع شده است و بقیه شبه جزیره را تشکیل می دهد. در جنوب و غرب کشور پرتغال، اقیانوس اطلس قرار دارد. آزور و جزایر مادیرا، در غرب و جنوب غربی پرتغال واقع شده اند که بخشی از کلانشهرهای پرتغال می باشند. کشور پرتغال بزرگ نمی باشد اما از جغرافیای فیزیکی بسیار متنوعی برخوردار است. که می توان به سواحل کم ارتفاع و دشت ها و کوه های استرلا، اشاره کرد.

همچنین، جنوب کشور پرتغال شامل مناطق وسیعی می باشد که از سنگ آهک و سایر لایه های رسوبی، عمدتا فلات و دشت ها تشکیل شده است. از سایر ویژگی های فیزیکی کشور پرتغال که با اسپانیا یوند خورده است می توان به رودخانه های بزرگ آن یعنی دورو، تاگوس و گوادیانا اشاره کرد که در مستا مرکزی افزایش می یابند آب و هوا را تحت تأثیر قرار می دهد و باعث افزایش بارندگی در مناطق داخلی شمال پرتغال می شود و به پوشش گیاهی سرسبز آن منطقه کمک می کند. کشور پرتغال جنوبی از نظر پوشش گیاهی و از نظر آب و هوایی غالبا مدیترانه ای می باشد.

سوالاتی که در این مقاله در رابطه با تحصیل دندانپزشکی در پرتغال توسط کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت پاسخ داده خواهد شد:

  • تحصیل دندانپزشکی در مقطع کارشنای ارشد در پرتغال چگونه است؟
  • بهترین دانشگاه های پرتغال جهت تحصیل در رشته دندانپزشکی کدام است؟

تحصیل دندانپزشکی در مقطع کارشناسی ارشد پرتغال

هدف از کارشناسی ارشد در رشته دندانپزشکی توسعه توانایی های علمی و فنی موردنیاز برای پیشگیری و درمان بیماری های دهان و توان بخشی می باشد. فارغ التحضیلان رشته دندانپزشکی در دوره کارشناسی ارشد تحت یک دوره عمومی آموزش می بیند. یکی از عوامل موفقیت در دوره کارشناسی ارشد در دانشگاه های کشور پرتغال، توانایی انطباق با تغییر و توسعه آموزش جدید بوده است. اثبات این موضوع را می توان در اشتغال زایی بالای فارغ التحصیلان کارشناسی ارشد است که در پرتغال در زمینه دندانپزشکی می باشد.

دندانپزشکی مدرن علمی پیشرفته است که روش های درمان و پیشگیری از بیماری های حفره دهان را بهبود می بخشد. دوره کارشناسی ارشد در رشته دندانپزشکی تخصصی است که به طور کلی آسیب ها و بیماری های دندان، فک و یک ناحیه فک و صورت را درمان می کند. عملکرد دندانپزشک می تواند به طور قابل توجهی متفاوت باشد. تخصص ها شامل کار دندان، مشاهده و جلوگیری از پوسیدگی دندان است. از وظایف اصلی دندانپزشک می توان به درمان بیماران، انجام معاینات پیشگیرانه و بهداشت حفره دهان، انجام سوابق پزشکی اشاره کرد. برای دندانپزشکان با تخصص های خاص، وظایف مشخصی وجود دارد. به عنوان مثال، یک دندانپزشک ارتوپدی با تکنیک های اپتیک، میکروتهاجمی و پروتز کار می کند.

دانشگاه لیسبون یکی از بهترین دانشگاه ها در پرتغال می باشد که برای علاقه مندان به تحصیل دندانپزشکی در پرتغال مناسب است. این دانشگاه واقع در پایتخت پرتغال یعنی شهر لیسبون می باشد. آکادمی دندانپزشکی لیسبون با هدف ارتقا آموزش و همکاری با کیفیت بین متخصصان برتر پزشکی دندان، در پرتغال و در سراسر جهان در سال 2014 تاسیس شد. این دانشگاه علاوه بر علم و فن آوری پیشرفته، به دنبال تکامل مواد، تکنینک ها و پیشرفته ترین مطالعات می باشد و آنها را به مناطق مختلف متخصصان مرتبط با دندانپزشکی منتقل می کند.

تحصیل دندانپزشکی در مقطع کارشناسی ارشد پرتغال

تحصیل دندانپزشکی در دانشگاه های پرتغال

اگر قصد تحصیل دندانپزشکی در پرتغال را دارید، باید در انتخاب دانشگاه دقت کنید. رتبه بندی برترین موسسات در جهان و عملکرد آن ها را در تمام اهداف اصلی که آموزش، تحقیق، انتقال دانش و چشم انداز بین المللی است، مشاهده کرد. 12 دانشگاه کشور پرتغال در رتبه بندی جهانی می باشند. متقاضی انتخاب محل تحصیل برای گرفتن مدرک در کشور پرتغال یکی از بزرگترین تصمیماتی است که می گیرد. منابع دانشجویی می تواند در انتخاب درست به ویژه اگر قصد تحصیل در پرتغال را داشته باشند، به متقاضیان کمک کند. برای ثبت نام در یکی از دانشگاه های کشور پرتغال نیاز به اثبات مهارت زبان انگلیسی دارید. چندین آزمون مهارت زبان در سراسر دنیا وجود دارد که توسط این دانشگاه ها تایید می شود.

این آزمون ها در لیست زیر آمده است:

  • PTE
  • TOEFL
  • CAE
  • IELTS

آزمون مهارت زبان آیلتس یکی از محبوب ترین آزمون ها در سراسر جهان می باشد که بیش از 500 مکان، این آزمون را ارائه می دهد و بیش از 9000 سازمان در سراسر جهان پذیرفته می شود.

تحصیل دندانپزشکی در مقطع دکترا در پرتغال

مقطع دکترای دندانپزشکی، مقعطی است که دانشجو مشتاق کسب دانش در بخش مهمی از مطالعات پزشکی و پرداختن به موضوعاتی مانند دندانپزشکی عمومی، ایمپلیمنت، همراه با جراحی دندان می باشد. درجه دکترا امکانات برجسته ای را برای کمک به تحقیقات پیشگامانه و همچنین اجازه دادن به داوطلبان دکترا برای دستیابی به سابقه تدریس و درک روش های به روز آزمون فراهم می کند. طول دوره دکترا بین یک تا 3 سال می باشد. این دوره شامل یک ترم مطالعه اضافی و 2 سال و نیم کار پایان نامه و تحقیق می باشد. همچنین جهت اطلاع از هزینه تحصیل در پرتغال می توانید مقاله لینک شده را مطالعه بفرمائید.

دانشجو با تحصیلات در دوره دکترا نگهداری سوابق دندانپزشکی مشتری، مراقبت های پزشکی به موقع، انجام تحقیقات و آموزش کارکنان مدیریت را می آموزند. دندانپزشکان باید توانایی نوشتن نسخه های دارویی، استفاده از تجهیزات مناسب و همچنین رفع نیازهای مختلف دندانپزشکی را داشته باشد. تنها دانشگاهی که در کشور پرتغال مقطع دکترا را برای رشته دندانپزشکی ارائه می دهد، دانشگاه لیسبون می باشد. اگر قصد تحصیل دندانپزشکی در پرتغال را دارید می توانید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس گرفته و از مشاوران و وکلای خبره ما در این زمینه راهنمایی بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :