مهاجرت تحصیلی ترکیه

تحصیل در دانشگاه گالاتاسرای ترکیه

تحصیل در دانشگاه گالاتاسرای ترکیه

تحصیل در دانشگاه گالاتاسرای ترکیه به عنوان یک دانشگاه جامع، طیف گسترده ای از فرصت های آموزشی با کیفیت بالا را ارائه می دهد. دانشگاه گالاتاسارای یک دانشگاه ترکیه ای است که در سال 1992، در پی توافق نامه ای با حضور رئیس جمهور فرانسوی میتران فرانسه و تورگوت اوزال رئیس جمهور ترکیه، طی مراسمی در دبیرستان گالاتاسرای، در استانبول تأسیس شد.

این دانشگاه به عنوان دبیرستان و باشگاه ورزشی گالاتاسرای یکی از مهم ترین اعضای جامعه گالاتاسرای است و به عنوان یکی از معتبرترین و برجسته ترین دانشگاه های ترکیه شناخته می شود. گالاتاسرای تنها موسسه آموزشی در ترکیه است که شهرت، ساختار سنتی و رسالت خود را تا به امروز حفظ کرده است. کارشناسان ما در خصوص کسب اطلاعات بیشتر جهت تحصیل در دانشگاه گالاتاسرای ترکیه راهنمایی های لازم را در اختیار شما قرار خواهند داد.

جزییات تحصیل در دانشگاه گالاتاسرای ترکیه

جهت اطلاع از جزییات دانشگاه گالاتاسرای ترکیه بایستی بدانید که این دانشگاه در اورتاکوی منطقه بشیکتاش، یک منطقه مرکزی پرجمعیت، در سمت اروپایی استانبول واقع شده است. دانشگاه گالاتاسرای ترکیه اولین بار در سال 1481 توسط سلطان بیازیت دوم به عنوان مدرسه شاهنشاهی تأسیس شد و کاخ گالاتا نامیده شد. دانشگاه گالاتاسرای ترکیه در همان محل دبیرستان فعلی گالاتاسرای با ماموریت آموزش کارمندان دولت برای رده های مختلف آغاز به کار کرد. در آن روزها ، بهترین دانش آموزان مدارس متوسطه به مدرسه اندرون اعزام می شدند. کلمه کاخ، در نام کاخ گالاتا، به ایالتی اشاره دارد که با کاخ شاهنشاهی مشخص شده است. امروزه، ساختمان کاخ Feriye که دانشگاه گالاتاسرای را در خود جای داده است، یک کاخ تابستانی ساحلی در تنگه بسفر می باشد و در سال 1871 ساخته شده است.

محوطه دانشگاه گالاتاسرای ترکیه، محیطی آرام، دور از هیاهو و شلوغی شهر را برای تحصیل ارائه می دهد. این مرکز دارای 5 دانشکده علوم اقتصادی و اداری، حقوق، ارتباطات، علوم طبیعی و ادبیات، مهندسی و فناوری و 2 موسسه علوم اجتماعی، علمی و کاربردی است. این محوطه همچنین امکاناتی از قبیل کلاس ها و سالن های سخنرانی، آزمایشگاه ها، آزمایشگاه های مهندسی، کتابخانه و فضاهای مطالعاتی را در خود جای داده است. کتابخانه دانشگاه نیز شامل تعداد زیادی کتاب و نشریه مجله ای به همراه برخی از مجموعه های خاص است. این دانشگاه همچنین سالن های اقامتگاه و امکانات ورزشی را در نظر گرفته است. لازم به ذکر است، در ژانویه 2013، سقف ساختمانی که توسط اساتید و دبیران برای دفاتر استفاده می شد در آتش سوخت.

دوره های تحصیلی در دانشگاه گالاتاسرای ترکیه

برنامه ها و دوره های تحصیلی در دانشگاه گالاتاسرای ترکیه در سطح کارشناسی در رشته های زبانشناسی تطبیقی ​​و زبان های کاربردی، ریاضیات، فلسفه، جامعه شناسی، اقتصاد، مدیریت بازرگانی، روابط بین الملل، علوم سیاسی، مهندسی کامپیوتر و مهندسی صنایع ارائه می دهد. دانشگاه گالاتاسرای ترکیه برنامه های سطح کارشناسی ارشد را در زمینه روابط بین الملل، تجارت، بازاریابی و تدارکات، حقوق، استراتژی های ارتباطی، روابط عمومی، فلسفه، رسانه های جمعی و ارتباطات، اقتصاد، مطالعات جامعه شناسی و مهندسی در مقطع تحصیلات تکمیلی ارائه می دهد.

دانشگاه گالاتاسرای ترکیه نشان دهنده یک سنت سکولار آموزشی است. دوره های دانشگاه گالاتاسارای ترکیه به زبان های ترکی، فرانسوی و انگلیسی تدریس می شوند. از اینرو به جزء زبان فرانسه که زبان اصلی خارجی است، تسلط به زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی ثانویه نیز مورد نیاز است. همچنین دانشجویان باید دوره زبان سوم را در طول تحصیل خود دنبال کنند که بنا به سلیقه خود اسپانیایی است یا آلمانی را می توانند انتخاب کنند. همچنین در دانشکده مهندسی نیز دوره مقدماتی و پایه، یک سال آموزش زبان را شامل می شود. در نتیجه کار فشرده کمیسیون، به ویژه با تلاش زیاد سفیر Coşkun Kırca و پروفسور Barlas Tolan برنامه های سیستم آموزشی را در مدت زمان کوتاهی تنظیم کرده اند. شرایط اعزام دانشجو به ترکیه به طور کامل در مقاله لینک شده شرح داده شده است.

دوره های تحصیلی در دانشگاه گالاتاسرای ترکیه

اخذ پذیرش تحصیلی در دانشگاه گالاتاسرای ترکیه

روند درخواست و اخذ پذیرش تحصیلی در دانشگاه گالاتاسرای ترکیه به صورت آنلاین دنبال می باشد. تقویم سال تحصیلی این مرکز به 2 ترم تحصیلی تقسیم شده است. محوطه این دانشگاه نسبتا کوچک است و به طور متوسط به حدود 4000 دانشجو آموزش می دهد و حدود 300 متخصص در این دانشگاه استخدام می شوند. دانشجویان در طول تحصیل این فرصت را دارند که در برنامه های تبادل بین المللی شرکت کنند. لیست مدارک لازم برای ثبت نام در این موسسه ممکن است در کشورهای مختلف متفاوت باشد.

با این حال مدارک لازم و ضروری برای پذیرش پذیرش تحصیلی در دانشگاه گالاتاسرای ترکیه به شرح زیر می باشند:

  • تمام اسناد دانشگاهی اخذ شده
  • فرم درخواست آنلاین تکمیل شده
  • اخذ نامه پذیرش رسمی از دانشگاه مورد نظر
  • گواهینامه آیلتس معتبر
  • گواهینامه تافل معتبر
  • ارائه گذرنامه
  • جزئیات شخصی متقاضی
  • توصیه نامه ها
  • رزومه کاری
  • بیمه درمانی
  • ویزای دانشجویی و پرداخت هزینه های مربوطه

این دانشگاه در مقایسه با سایر دانشگاه های شهر و کشور شهریه مقرون به صرفه ای را ارائه می دهد. تحصیل در مقطع کارشناسی در این مرکز بسیار ارزان است و حدود 1000€ (یورو) در سال و یک سال تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد برای افراد 1500€ (یورو) هزینه دارد. جزییات بیشتر در باب هزینه تحصیل در ترکیه، مطالعه مقاله مذکور خالی از لطف نخواهد بود.

دستاوردهای دانشگاه گالاتاسرای ترکیه

دانشگاه گالاتاسرای ترکیه به دلیل نتایج تحقیقاتی که توسط سازمان QS انجام داده دارای رتبه بالایی است. دانشگاه گالاتاسرای ترکیه همچنین در رتبه بندی EECA 2022 که توسط QS منتشر شد، در رتبه 197 قرار گرفت. این موسسه نیز توسط شورای آموزش عالی ترکیه معتبر شناخته شده است. مراکز تحقیقاتی دانشگاه همچنین به دلیل جذب شایسته ترین استعداد ها از سراسر کشور مشهور هستند. فارغ التحصیلان برجسته ای مانند پروفسور یلدیژان یایلا، پروفسور بارلاس تولان، پروفسور اردو تیان تیزچ تحسین یوسل، پروفسور نیازی اکتم، پروفسور ایتم تولگا، پروفسور هالوک ارکوت و لونت دیلماچ اعضای کمیسیون دانشگاه بودند که ریاست مرکز را بر عهده داشتند. برای مطرح کردن سوالات خود در خصوص شرایط تحصیل در دانشگاه گالاتاسرای ترکیه با مشاوران مجرب موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :