مهاجرت تحصیلی اتریش

تحصیل در دانشگاه کلاگنفورت اتریش

تحصیل در دانشگاه کلاگنفورت اتریش

تحصیل در دانشگاه کلاگنفورت اتریش، از محبوبیت بسیار بالایی در میان دانشجویان برخوردار است که به عنوان نام رسمی (AAU) شناخته می شود. دانشگاه کلاگنفورت اتریش یک دانشگاه تحقیقاتی است که در شهر کلاگنفورت و منطقه کارینتیا، اتریش واقع شده است. دانشگاه کلاگنفورت اتریش در سال 1970 تاسیس شد و یک موسسه آموزش عالی عمومی غیرانتفاعی است، نام فعلی خود را در سال 1993 ثبت کرد. در حال حاضر، دانشگاه کلاگنفورت اتریش بیش از 11000 دانشجو را ثبت نام می کند که تقریبا 2000 نفر از آنها بین المللی هستند.

دانشگاه کلاگنفورت اتریش در سیستم رتبه بندی دانشگاه های برتر (سازمان QS) در بین 650 دانشگاه برتر جهان قرار دارد. همچنین دانشگاه کلاگنفورت اتریش یکی از 50 دانشگاه تازه تاسیس برتر توسط همین سازمان، رتبه بندی شده است. در خصوص کسب اطلاعات جامع در باب دانشگاه کلاگنفورت اتریش با کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت ارتباط برقرار نمایید.

جزییات تحصیل در دانشگاه کلاگنفورت اتریش

پردیس AAU در شهر کلاگنفورت واقع شده است که حدود 100000 نفر جمعیت دارد و یکی از امن ترین شهر های اتریش است. کلاگنفورت شهری جذاب، با کافه های خیابانی و رستوران های مدیترانه ای را است. دانشگاه کلاگنفورت اتریش همچنین تعدادی از موسسات تحقیقاتی مانند مرکز مطالعات زنان، مرکز تحقیقات عصر دیجیتال، کالج کارل پوپر، دانشکده مدیریت، توسعه و فناوری سازمان، دانشکده تربیت معلم و مرکز فرهنگی دانشگاه را در خود جای داده است. به طور کلی دانشگاه کلاگنفورت اتریش دارای دانشکده های علوم فنی، مدیریت و اقتصاد، علوم انسانی، مطالعات بین رشته ای، حقوق، زبان و تربیت معلم می باشد. این موسسه همچنین دارای یک شعبه در شهر وین است. پردیس دانشگاه کلاگنفورت اتریش در مساحت 27 هکتار پراکنده است و این محوطه در فاصله ای کم از شهر تاریخی کلاگنفورت قرار دارد.

دانشگاه کلاگنفورت اتریش نزدیک به کوه های آلپ اتریش واقع شده است که فعالیت های مختلفی مانند پیاده روی، کوهنوردی و اسکی را برای دانشجویان فراهم کرده است. یافتن محل اقامت مناسب در کلاگنفورت کار آسانی نیست، زیرا تقاضا برای اقامت، از طرف متقاضیان رو به رشد است و قیمت اجاره این اقامتگاه ها نیز رو به افزایش است. به دانشجویان توصیه می شود برای بالا بردن شانس خود برای اقامت در مسکن های مورد نظر خود، هنگام پذیرش در دانشگاه، درخواست اقامت خود را ارسال کنند. کتابخانه دانشگاه مرکز اطلاعات دانشگاهی AAU کتاب ها و رسانه های اطلاعاتی متعدد را برای مطالعه، تحقیق، فراهم می کند. همچنین دانشگاه کلاگنفورت خدمات گسترده ای از جمله سالن های غذا خوری، امکانات اوقات فراغت، فضاهای اختصاصی مطالعه، آزمایشگاه های عملی و رایانه ای و امکانات مشاوره ای را علاوه بر محل های اسکان و زمین های ورزشی، ارائه می دهد.

سیستم آموزشی و تحصیل در دانشگاه کلاگنفورت اتریش

سیستم آموزشی و تحصیل در دانشگاه کلاگنفورت اتریش طیف گسترده ای از برنامه ها را در قالب موضوعاتی مانند مطالعات فرهنگی انگلیسی و آمریکایی، تحلیل فرهنگی، علوم تربیتی و تحقیقات، مطالعات فرهنگی آلمانی، تاریخ، علوم رسانه و ارتباطات، مدیریت بازرگانی، ارائه می دهد. دیگر دوره های قابل ارائه در دانشگاه کلاگنفورت اتریش اقتصاد، مدیریت نوآوری و کارآفرینی، مدیریت بهداشت، جامعه شناسی، جغرافیا و مطالعات منطقه ای، می باشند. دانشگاه کلاگنفورت اتریش دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به صدور مدارک آموزش عالی رسمی در مقاطع پایه کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا می شود. برنامه های مبادله دانشجویی، دوره های آنلاین و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری آنلاین نیز برای دانشجویان فراهم شده است.

AAU، یک دانشگاه جوان و مبتکر است که در تقاطع 3 فرهنگ متنوع واقع شده است. این موسسه پیشرو، در آموزش های آکادمیک کارینتیا، به عنوان قطب مهمی برای کسب، تبادل و انتقال دانش در کل منطقه آلپ آدریاتیک، فعالیت می کند. تقریبا 1500 نفر از کارکنان این موسسه تلاش می کنند تا در زمینه های تدریس، تحقیق و مدیریت دانشگاهی، دستاوردهای برجسته ای را کسب کنند. AAU با برنامه های آینده نگرانه آموزشی و تحقیقاتی سطح بالا، پروژه های گسترده تعاملی و مکانی منحصر به فرد، برای تحصیل دانشجویان سراسر جهان می باشد. جزییات تحصیل در اتریش را به طور کامل در مقاله مطالعه بفرمائید.

سیستم آموزشی و تحصیل در دانشگاه کلاگنفورت اتریش

اخذ پذیرش تحصیلی در دانشگاه کلاگنفورت اتریش

دانشگاه کلاگنفورت اتریش، به عنوان موسسه آموزش عالی 50 ساله اتریشی، دارای سیاست پذیرش انتخابی و آزاد است. به عبارت دیگر، دانشگاه کلاگنفورت اتریش یک موسسه تقریبا گزینشی با میزان قبولی متوسط ​​است. این دانشگاه دارای سیستم محبوب در اتریش است که سال تحصیلی را به 2 ترم تقسیم می کند. روند درخواست برای پذیرش تحصیلی در دانشگاه کلانگفورت اتریش به صورت آنلاین امکان پذیر است.

مدارک لازم برای پذیرش در دانشگاه کلاگنفورت اتریش از قرار زیر است:

  • گذرنامه
  • تکمیل فرم درخواست آنلاین
  • مدارک اخذ شده تحصیلی
  • 2 مرجع معتبر همراه با اطلاعات شخصی
  • نتیجه آزمون ورودی دانشگاه (در صورت وجود)
  • اثبات مهارت در زبان انگلیسی
  • اثبات مهارت در زبان آلمانی
  • نامه انگیزشی داوطلب
  • CV یا تجربه شغلی (در صورت وجود)

AAU یا دانشگاه کلاگنفورت اتریش دارای برنامه های کارشناسی مقرون به صرفه است که هزینه آن ها کمتر از 2000€ (یورو) در سال است و همچنین هزینه دوره های کارشناسی ارشد در هر سال تحصیلی برای متقاضی حدود 600€ (یورو) می باشد. همچنین دانشجویان برای تحصیل در خارج از کشور، باید هزینه های زندگی دانشجویی، مانند مسکن، غذا و سایر را مورد بررسی قرار دهند. در کنار اطلاع از هزینه تحصیل در اتریش، مطالعه مقاله هزینه زندگی در اتریش خالی از لطف نخواهد بود.

بررسی بورسیه تحصیلی دانشگاه کلاگنفورت اتریش

دانشگاه کلاگنفورت اتریش طیف وسیعی از کمک های مالی و بورسیه های تحصیلی را به دانشجویان خود ارائه می دهد تا در تامین هزینه های زندگی و شهریه به آن ها کمک کند. دانشگاه کلاگنفورت اتریش سابقه ارائه تعدادی بورسیه تحصیلی افتخاری در مقطع دکترا را دارد که فعالیت های تحقیقاتی اتریش را پوشش داده است. همچنین دانشجویان این دانشگاه، می توانند کمک های مالی بسیاری را از سازمان ERC و سایر موسسات درخواست و دریافت کنند. به طور کلی AAU، با ارائه طیف گسترده ای از فعالیت های تبادلی، بورسیه تحصیلی برای بازدید های تحقیقاتی خارج از کشور، دوره های زبان خارجی و دعوت از استادان برجسته را به عنوان فرصت های بی نظیر، ارائه می کند.

دانشگاه کلاگنفورت اتریش از داوطلبان با استعداد دعوت می کند تا برای بورسیه های تحصیلی فناوری درخواست دهند. هدف اصلی از اعطاء این کمک ها، جذب دانشجویان با کیفیت بین المللی، برای گذراندن یک دوره کارشناسی یا کارشناسی ارشد در این دانشگاه است. از فارغ التحصیلان برجسته دانشگاه کلاگنفورت، می توان به پیتر کایزر (سیاستمدار اتریشی)، اولیور ویتوش (روانشناس اتریشی)، سیوتکا لیپوس (شاعر اتریشی) و میلان جازبک (دیپلمات اسلوونی) اشاره کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تحصیل در دانشگاه کلاگنفورت اتریش با مشاوران ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :