مهاجرت تحصیلی ایتالیا

تحصیل در دانشگاه کالابریا ایتالیا

تحصیل در دانشگاه کالابریا ایتالیا

تحصیل در دانشگاه کالابریا ایتالیا، به عنوان یک دانشگاه دولتی که به اختصار UNICAL نامگذاری شده است می تواند بهترین گزینه جهت تحصیل باشد. دانشگاه کالابریا که در Arcavacata ، دهکده Rende و حومه Cosenza واقع شده است، در سال 1972 تأسیس شد. بنیانگذاران دانشگاه کالابریا Beniamino Andreatta ،Giorgio Gagliani ،Pietro Bucci و Paolo Sylos Labini وجود داشتند. در حال حاضر دانشگاه کالابریا ایتالیا حدود 35000 دانشجو، 800 کارمند آموزشی و پژوهشی و حدود 700 کارمند اداری دارد.

دانشگاه کالابریا ایتالیا در میان برترین دانشگاه های ایتالیا شناخته شده است. دانشگاه کالابریا ایتالیا یک موسسه عمومی با شخصیت حقوقی است که هدف آن ارائه تحقیقات علمی، آموزش فرهنگی و پیشرفت مدنی جامعه ای است که در آن فعالیت می کند. در پی دستیابی به این اهداف، دانشگاه کالابریا ایتالیا همچنین اشکال همکاری با سایر نهادهای دولتی و خصوصی، بین المللی و ملی و به ویژه با منطقه کالابریا و مقامات محلی آن را ارتقا می بخشد. کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در راستای تحصیل در دانشگاه کالابریا ایتالیا راهنمایی های لازم را در اختیار شما قرار خواهند داد.

موقعیت تحصیل در دانشگاه کالابریا ایتالیا

منطقه Arcavacata به دلیل زیبایی طبیعی برجسته اش قابل توجه است. کوه های نزدیک سیلا، پوللینو و آسپرومونته مسیر های پیاده روی را ارائه می دهند، در حالی که پیست های اسکی در ارتفاعات کاملیاتلو تنها 30 دقیقه با این منطقه فاصله دارند. سواحل محلی فرصتی برای یک روز آرامش بیشتر برای آفتاب گرفتن یا شنا در آب های گرم تنها در فاصله 30 دقیقه ای با دانشگاه، قرار دارند. دانشگاه کالابریا ایتالیا در 200 هکتار وسعت دارد و شامل مجموعه ای از ساختمان های مکعبی شکل و مکانی برای 14 بخش، 77 دوره تحصیلی، 2 مدرسه تخصصی و 13 مرکز بین دپارتمانی است. این دانشگاه جدا از جلوه های آکادمیک، موزه های معماری چشم نواز و باغ های گیاه شناسی گسترده، سالن های غذاخوری و یکی از بزرگترین کتابخانه ها در جنوب ایتالیا را در خود جای داده است.

در خصوص موقعیت تحصیل در دانشگاه کالابریا ایتالیا بایستی بدانید که این دانشگاه خدماتی را برای حمل و نقل آسان ارائه می دهد. همچنین کتابخانه دانشگاه یکی از بزرگترین کتابخانه ها است که شامل 4000000 جلد کتاب و 660 ایستگاه کاری است و خدمات خود را با رسانه های الکترونیکی ارتقا می بخشد. علاوه بر این، یک مکان ویژه موسیقی و سرگرمی وجود دارد که رویداد های سالانه مانند کنسرت، جشنواره های فیلم و سایر رویدادهای بین المللی را برای دانشجویان و کارکنان سازماندهی می کند. باشگاه های دانشجویی دانشگاه ها نیز رویدادهایی را برای دانشجویان در سطح ملی و بین المللی ترتیب می دهند. UNICAL اولین دانشگاه دارای پردیس مسکونی ایتالیا بود و همچنان یکی از معدود موسساتی است که تحت تسلط شهر های دانشگاهی قرار دارد.

موقعیت تحصیل در دانشگاه کالابریا ایتالیا

سیستم آموزشی و تحصیل در دانشگاه کالابریا ایتالیا

دانشگاه کالابریا ایتالیا یکی از پویاترین دانشگاه های ایتالیا است، جایی که تجربه یادگیری از نظر پیشرفت انسانی و حرفه ای به یک فرصت فوق العاده تبدیل می شود. سیستم آموزشی و تحصیل در دانشگاه کالابریا ایتالیا 6 حوزه تحصیلی عالی در موضوعات مهندسی، اقتصاد، علوم سیاسی، علوم انسانی، تحصیلات، علوم زیستی، داروسازی، علوم تغذیه و بهداشت ارائه می دهد. این موضوعات در 14 بخش که 80 دوره را شامل می شوند، تدریس می شوند. مرکز زبان دانشگاه برای هر شرکت کننده خارجی که مایل به یادگیری زبان محلی است، دوره های ایتالیایی را آموزش می دهد. همچنین این مرکز، محلی برای انتخاب یادگیری زبان جدید مانند اسپانیایی یا آلمانی است. مأموریت UNICAL پیشبرد دانش و مشارکت در جامعه از طریق تحصیل، یادگیری و تحقیق در سطوح بین المللی برتر است.

برای اثربخشی بیشتر اقدامات آموزشی، دانشگاه کالابریا ایتالیا، مطابق با قانون مصوب هیئت مدیره خود، دارای ویژگی مسکونی است و فراوانی ظرفیت آن کنترل شده است. این موسسه بیشتر بر رشد و توسعه فردی تأکید می کند، بدین منظور دانشگاه تلاش می کند روابط بین المللی ایجاد کند تا فرصت های تحصیل در خارج از کشور را برای دانشجویان خود از طریق برنامه اراسموس فراهم کند. دانشگاه کالابریا ایتالیا در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا دوره های محبوبی را در زمینه های مختلف مانند مهندسی عمران، زیست شناسی، اکولوژی، علوم زمین شناسی، شیمی، مطالعات انسانی، ریاضیات و علوم کامپیوتر ارائه می دهد. جهت اطلاع از شرایط تحصیل در دانشگاه میلان ایتالیا پیشنهاد ما به شما مطالعه مقاله مذکور می باشد.

اخذ پذیرش جهت تحصیل در دانشگاه کالابریا ایتالیا

در خصوص اخذ پذیرش جهت تحصیل در دانشگاه کالابریا ایتالیا جالب است بدانید که این دانشگاه دارای نرخ پذیرش بالایی است و هزینه تحصیل نیز در مقایسه با سایر دانشگاه ها نسبتا مقرون به صرفه است. بورسیه و کمک هزینه تحصیلی جهت تحصیل در دانشگاه کالابریا ایتالیا ارائه می شود اما به صورت انتخابی است. همچنین فرآیند درخواست به صورت آنلاین دنبال می شود و سال تحصیلی در UNICAL به 2 ترم تحصیلی تقسیم می شود. دانشگاه کالابریا ایتالیا با بیش از 29000 دانشجوی همزمان به عنوان یک دانشگاه بزرگ طبقه بندی می شود. افراد مختلف می توانند دانشگاه کالابریا ایتالیا را در توییتر، فیس بوک و Linkedin جستجو کنند که ممکن است در مورد زندگی روزمره UNICAL اطلاعات بیشتری به آنها بدهد.

مدارک لازم جهت ثبت نام موفقیت آمیز در دانشگاه کالابریا ایتالیا، شامل موارد زیر است:

  • کلیه مدارک تحصیلی اخذ شده
  • فرم درخواست آنلاین تکمیل شده
  • گذرنامه
  • اطلاعات تماس
  • اطلاعات هویتی
  • جزئیات خانوادگی شخصی
  • عکس
  • اثبات پرداخت هزینه دانشگاه
  • گواهی زبان محلی (ایتالیایی) و انگلیسی
  • بیمه سلامت و زندگی
  • ویزای دانشجویی
  • اعلامیه حمایت مالی

لازم به ذکر است که لیست مدارک لازم ممکن است در کشورهای مختلف متفاوت باشد. در خصوص تحصیل در دانشگاه کالابریا ایتالیا جهت کسب اطلاعات بیشتر، می توانید با کارشناسان دلسوز موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :