مهاجرت تحصیلی ایتالیا

تحصیل در دانشگاه کاسینو ایتالیا

تحصیل در دانشگاه کاسینو ایتالیا

تحصیل در دانشگاه کاسینو ایتالیا، یکی از برنامه های پر تقاضا در این کشور برای ادامه تحصیل دانشجویان بین المللی و اروپایی می باشد. دانشگاه کاسینو (UNICAS)، یک دانشگاه تحقیقاتی عمومی ایتالیایی است که در کاسینو ایتالیا واقع شده و در سال 1979 تاسیس شد. این موسسه آموزش عالی دولتی دارای محوطه دانشگاهی از نوع شهری است و در مجاورت منطقه کاسینو واقع شده است. این دانشگاه یک موسسه آموزشی معتبر است که در ایتالیا بسیار مورد احترام است و هر سال موفق می شود تا بین 80 دانشگاه برتر این کشور قرار گیرد. کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده خدمت رسانی و راهنمایی شما در خصوص تحصیل در این کشور می باشند.

موقعیت دانشگاه کاسینو ایتالیا

دانشگاه کاسینو یک منطقه بزرگ و مستقل را در بر می گیرد که کاملا به فعالیت های علمی اختصاص داده شده است. امکانات آموزشی و یادگیری و همچنین اوقات فراغت و ورزش در اینجا میزبانی می شود. پردیس دانشگاه با سرویس شاتل اتوبوس به مرکز شهر متصل می شود. روزانه بیش از 2000 نفر از منطقه این دانشگاه دیدن می کنند که مجهز به رستوران های با کیفیت نیز می باشد. دانشگاه کاسینو شامل دانشکده هایی در زمینه های اقتصاد، مهندسی، علوم انسانی (ادبیات و فلسفه)، حقوق و علوم جنبش انسانی است. همچنین این موسسه از گروه های آموزشی مانند گروه اقتصاد و حقوق، گروه مهندسی برق و اطلاعات Maurizio Scarano،گروه مهندسی عمران و مکانیک، گروه ادبیات و فلسفه، گروه علوم انسانی و اجتماعی و علوم بهداشتی تشکیل شده است.

بنابراین، ممکن است پیدا کردن محل اقامت مناسب همزمان با شروع سال تحصیلی دشوار باشد. از سال تحصیلی 2014 اقامتگاه های جدید در دسترس است و از سال 2016 نیز، 100 اتاق دیگر به این اقامتگاه ها اضافه شده است. این خدمات اقامتی برای دانشجویان بین المللی توسط سازمانLAZIODISU، موسسه عمومی لاتزیو که ساختمان اصلی آن در Viale dell’Università، واقع شده است. همچنین سیستم کتابخانه دانشگاه (SBA) کلیه کتابخانه های دانشگاه کاسینو را هماهنگ و مدیریت می کند. پورتال سیستم کتابخانه دانشگاه کاربران را قادر می سازد تا به راحتی به طیف وسیعی از منابع چاپی و دیجیتالی دسترسی داشته باشند.

شرایط تحصیل در دانشگاه کاسینو ایتالیا

هدف اصلی دپارتمان های دانشگاه کاسینو تشویق ورود موثر دانشجویان خود در زمینه تولید جهانی به طور فزاینده از طریق کیفیت خدمات آموزشی می باشد که از جمله آن، آموزش دوره های کارشناسی، دوره های تحصیلات تکمیلی و آموزش های از راه دور مداوم و آنلاین هستند. اکثر دانشکده های دانشگاه در زمینه ارائه تحصیلات با کیفیت، بسیار واجد شرایط می باشند. بخش تحقیقات این موسسه در زمینه های تدوین و مدیریت پروژه های تحقیقاتی و سنجش بودجه نسبی، در بسیاری از مناطق و بخش های علمی مورد علاقه دانشگاه، فعالیت می کند. نظارت و افزایش تحقیقات انجام شده در بخش های مختلف دانشگاه، مدیریت اداری و هماهنگی دوره های دکترا تحقیقاتی و مراقبت از تعهدات مربوط به کمک های تحقیقاتی و بورسیه های تحصیلات تکمیلی را شامل می شود. همچنین طیف گسترده ای از برنامه های کارشناسی و کارشناسی ارشد، به زبان انگلیسی ارائه می شوند.

لازم به ذکر است که برنامه های تحصیلی متعلق به حوزه مهندسی و برخی از رشته های علوم انسانی آزمون هایی را ارائه می دهند که با هدف سنجش میزان آمادگی دانشجویان و تخصیص بسته های آموزشی به کسانی که نمره پایین دریافت می کنند، انجام می شود. دانشجویانی که نمرات پایینی دارند باید با گذراندن برخی از کلاس های خاص در طول سال تحصیل خود پیش نیاز های تحصیلی خود را تنظیم کنند. برنامه های تحصیلی در رشته اقتصاد و حقوق نیز آزمون های ورودی را ارائه می دهند که اجباری هستند. دوره های این دانشگاه با روش های گوناگونی مانند پخش ویدیویی و رادیویی از پیش ضبط شده و کنفرانس های تصویری، از طریق اینترنت ارائه می شود. جهت اطلاع از شرایط تحصیل در دیگر دانشگاه های این کشور مقاله تحصیل در دانشگاه پارما ایتالیا را مطالعه بفرمائید.

شرایط تحصیل در دانشگاه کاسینو ایتالیا

اخذ پذیرش تحصیلی در دانشگاه کاسینو ایتالیا

دانشگاه کاسینو که یک دانشگاه متوسط ​​است، بیش از 14000 دانشجو را آموزش می دهد. شهروندان خارجی می توانند درخواست های خود را به همراه دانشجویان محلی ارسال کنند. به علاوه کادر آموزشی این مرکز، حدود 700 متخصص دارد. این دانشگاه دارای شرکای بین المللی است که به دانشجویان اجازه می دهند تا در برنامه های مبادله ای شرکت کنند. همچنین این دانشگاه دارای پروفایل شبکه های اجتماعی لینکدین، فیسبوک و توییتر است که در آن می توان در مورد اخبار روزمره دانشگاه اطلاعات لازم را کسب کرد.

مدارک لازم جهت ثبت نام موفقیت آمیز در دانشگاه کاسینو ایتالیا، شامل موارد زیر است:

  • کلیه مدارک دبیرستانی و دانشگاهی
  • فرم درخواست آنلاین تکمیل شده
  • گذرنامه
  • شماره تماس
  • آدرس ایمیل
  • جزئیات خانواده
  • عکس ها
  • اثبات پرداخت هزینه های دانشگاه
  • گواهی مهارت در زبان ایتالیایی
  • بیمه سلامت و زندگی
  • ویزای دانشجویی
  • اعلامیه حمایت مالی

این موسسه سیاست پذیرش انتخابی ندارد. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام در انجمن های مختلف دانشجویی اقدام کنند. UNICAS همچنین چندین امکانات و خدمات دانشگاهی و غیر دانشگاهی را در اختیار دانشجویان قرار می دهد که شامل کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های مبادله و همچنین خدمات اداری آنلاین است. علاوه بر این، تحصیل در مقطع کارشناسی حدود 1000€ (یورو) هزینه دارد. هزینه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد نیز در UNICAS سالانه حدود 1000€ (یورو) تخمین زده شده است.

دستاوردهای دانشگاه کاسینو ایتالیا

دانشگاه کاسینو توسط سازمان های معتبر ارزش گذاری، در میان بهترین دانشگاه های ایتالیا قرار دارد. این دانشگاه، یک مرکز تحسین شده بین المللی است که در بین 1500 دانشگاه برتر جهان قرار گرفته است. این امر به دلیل کیفیت تدریس ارائه شده و تحقیقات انجام شده توسط دانشجویان و دانش آموختگان، شناخته شده است. علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و بهره مندی از مشاوره های تلفنی رایگان، می توانند با کارشناسان کاردان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمایند. همچنین جهت کسب آگاهی در خصوص دانشگاه های دیگر در این کشور می توانید مقاله تحصیل در دانشگاه پلی تکنیک تورین ایتالیا را مطالعه بفرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :