مهاجرت تحصیلی ایتالیا

تحصیل در دانشگاه پلی تکنیک باری ایتالیا

تحصیل در دانشگاه پلی تکنیک باری ایتالیا

تحصیل در دانشگاه پلی تکنیک باری ایتالیا، یکی از آرزوهای متقاضیان بومی و بین المللی در خصوص آموزش در یکی از دانشگاه های عالی رتبه است. دانشگاه پلی تکنیک باری دانشگاهی است که در شهر باری ایتالیا واقع شده است. این دانشگاه در سال 1990 تأسیس شد و در 3 دانشکده سازماندهی شده است. این دانشگاه، جوان ترین دانشگاه بین پلی تکنیک ایتالیا است که 2 دانشگاه دیگر Politecnico di Milano و Politecnico di Torino هستند. این موسسه از بخش های مهندسی و معماری سابق در دانشگاه باری ایجاد شد.

در نتیجه، این دانشگاه عمدتا بر موضوعات مهندسی و معماری تمرکز می کند. اگرچه سایر دانشگاه های ایتالیا نیز دارای دانشکده های مهندسی و علوم معماری هستند، اما دانشگاه های پلی تکنیک ایتالیا بر دانشکده ها و موضوعات فناوری تمرکز ویژه ای کرده اند. در خصوص کسب اطلاعات بیشتر درباره شرایط تحصیل در این دانشگاه با کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمائید.

موقعیت دانشگاه پلی تکنیک باری ایتالیا

دانشگاه پلی تکنیک باری ساختار خود را به طور برجسته بر اساس 5 بخش بزرگ سازماندهی کرده است که اکثر آنها به شاخه های گروه مهندسی برق و مهندسی کامپیوتر، گروه مهندسی مکانیک، ریاضیات و مدیریت، گروه مهندسی عمران، مهندسی محیط زیست، مهندسی ساختمان، گروه معماری، گروه فیزیک (به نام میکل آنژ مرلین) و گروه شیمی تقسیم شده اند. بلوک ها و ساختارهای سازمانی و سایر امکانات، همه در در محوطه اصلی دانشگاه قرار دارند، یعنی بیشتر سازه ها، کلاس های درس، سالن ها و بخش ها در داخل پردیس Ernesto Quagliariello در باری واقع شده اند این دانشگاه در 2 پردیس جداگانه وابسته در Foggia و Taranto نیز حضور دارد. این مرکز در نزدیکی منطقه اورابونا واقع شده است.

در محله جاپگیا باری، بیشتر دفاتر و آزمایشگاه های گروه های مهندسی مکانیک، ریاضیات و مدیریت واقع شده است. این موسسه پلی تکنیک، پردیس اصلی خود را با دانشگاه باری در جنوب مرکز شهر، در خیابان و یا اورابونا به اشتراک می گذارد. در آغاز قرن نوزدهم، مدارس دانشگاه جدید توسط در منطقه آپولیا فعال شد. برخی از این مدارس در سال 1861 تعطیل شدند و پس از ایجاد کشور ایتالیا، مدارس دیگر نیز به ناپل منتقل شدند. در همان زمان، برای ادامه فعالیت دانشگاه، تصمیم به ساخت بنای Atheneum در باری گرفته شد. این ساخت و ساز در 14 مارس 1868 آغاز شد و در 28 دسامبر 1889 به بهره برداری رسید. همچنین مکان های اختصاصی برای اقامت، استراحت و فراغت از مطالعه وجود دارد.

شرایط تحصیل در دانشگاه پلی تکنیک باری ایتالیا

دانشگاه پلی تکنیک باری ایتالیا یک دانشگاه دولتی ایتالیایی است که برنامه های علمی و فناوری ارائه می دهد. همانطور که گفته شد، این دانشگاه بر آموزش معماری، مهندسی و طراحی صنعتی تمرکز دارد و کلیه سطوح تحصیلی را شامل می شود. دوره های کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکترا و همچنین دوره های کارشناسی ارشد سطح یک و 2، از جمله این مقاطع می باشند. دانشگاه پلی تکنیک باری دوره های 2، 3 و 5 ساله را به دانشجویان ارائه می دهد. این موسسه با چندین شریک خارجی همکاری می کند تا دانشجویان بتوانند گواهینامه تحصیلی خود و همچنین کارشناسی ارشد علوم را از دانشگاه محل تحصیل خود کسب کنند. سیستم دانشگاهی ایتالیا بر اساس ساختار بولونیا در 3 چرخه سازماندهی شده است که Laurea (چرخه اول)، Laurea Magistrale (چرخه دوم) و Dottorato di Ricerca (چرخه سوم) نام دارند.

این دانشگاه شامل 5 گروه اصلی به نام های گروه مهندسی برق و مهندسی کامپیوتر، گروه مهندسی مکانیک، ریاضیات و مدیریت، گروه مهندسی عمران، مهندسی محیط زیست، مهندسی ساختمان، گروه معماری، گروه فیزیک و گروه شیمی می باشد. فعالیت های تحقیقاتی، اعم از اساسی و کاربردی، در بخش ها و مراکز تحقیقاتی دانشگاه سازماندهی شده است. این موسسه توجه ویژه ای را به تحقیقات اساسی اختصاص داده است که این امر نه تنها برای تکامل اندیشه علمی، بلکه برای تأثیرگذاری عمیق بر واقعیت جامعه، ضروری است. همچنین با انجام تحقیقات کاربردی که به مطالعه موضوعاتی با ارزش عملیاتی بیشتر امکان پذیر شده است، می پردازد. به طور کلی جهت اطلاع از شرایط مهاجرت به اروپا پیشنهاد ما به شما مطالعه مقاله لینک شده از طریق سایت مرجع ما می باشد.

شرایط تحصیل در دانشگاه پلی تکنیک باری ایتالیا

اخذ پذیرش تحصیلی دانشگاه پلی تکنیک باری ایتالیا

دانشگاه پلی تکنیک باری یک موسسه آموزشی بزرگ است که بیش از 51000 دانشجو را آموزش و پرورش می دهد. متقاضیان خارجی از روند پذیرش مستثنی نیستند. تدریس در این مرکز توسط بیش از 1800 معلم و استاد متخصص ارائه می شود. این دانشگاه دارای پروفایل شبکه های اجتماعی Linkedin است که به کمک آن می توان، اطلاعات بیشتری در مورد زندگی دانشجویی کسب کرد.

مدارک لازم و قابل ارائه جهت اخذ پذیرش در این دانشگاه، شامل موارد زیر می شود:

  • کلیه اسناد دانشگاهی
  • فرم درخواست آنلاین
  • گذرنامه
  • شماره تماس
  • آدرس ایمیل
  • جزئیات خانوادگی
  • عکس
  • اثبات پرداخت هزینه دانشگاه
  • گواهی زبان ایتالیایی
  • بیمه سلامت و زندگی
  • ویزای دانشجویی
  • اعلامیه حمایت مالی

همچنین در نمودار زیر برآورد هزینه های سالانه مرتبط با دانشگاه پلی تکنیک باری ایتالیا به یورو بدین شرح می باشد:

هزینه های سالانه مرتبط با دانشگاه پلی تکنیک باری ایتالیا به یورو

دانشگاه پلی تکنیک باری دارای برنامه های کارشناسی مقرون به صرفه ای است که هزینه آنها کمتر از 1000€ (یورو) در سال است. جهت اطلاع از شرایط تحصیل در دانشگاه پادوا ایتالیا، یکی دیگر از دانشگاه های این کشور می توانید مقاله مشخص شده را مطالعه بفرمائید.

دانش آموخته های دانشگاه پلی تکنیک باری ایتالیا

دانش آموختگان دانشگاه پلی تکنیک باری همواره به خدمات حرفه ای و مدرن دسترسی کامل دارند. اعضای این شبکه فارغ التحصیلی، این فرصت را دارند تا از طریق حضور یافتن در رویدادها و همایش های محتلف، مهارت های خود را افزایش دهند. فارغ التحصیلان برجسته دانشگاه پلی تکنیک باری، آنتونیو دکارو (سیاستمدار ایتالیایی) و جانلوکا یاکارینو (استاد دانشگاه) می باشند. داوطلبان می توانند برای کسب اطلاعات دقیق تر، با مشاوران برجسته و مجرب موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرموده و از امکان مشاوره رایگان بهره مند گردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :