مهاجرت تحصیلی هلند

تحصیل در دانشگاه ویتنبورگ هلند

تحصیل در دانشگاه ویتنبورگ هلند

آگاهی از شرایط تحصیل در دانشگاه ویتنبورگ هلند که یکی از برترین موسسات آموزشی در هلند است، بسیار محبوب و مورد توجه دانشجویان بوده است. دانشگاه ویتنبورگ هلند در سال 1987 در شهر آپلدورن توسط یک تاجر محلی به نام نایکمپ تاسیس شد. امروزه پردیس اصلی دانشگاه ویتنبورگ هلند در آپلدورن هلند واقع شده است و در اصل در زبان هلندی همواره به Hogeschool Wittenborg معروف بوده است. در ماه فوریه 2013 رسما نام خود را به دانشگاه علمی کاربردی ویتنبورگ تغییر داد. ویتنبورگ با ارائه کلیه برنامه های خود به زبان انگلیسی، خود را به عنوان یک مدرسه مدیریت و تجارت بین الملل معرفی می کند.

دانشگاه ویتنبورگ هلند به عنوان نهادی برای آموزش عالی شناخته می شود و برنامه های تحصیلی معتبر آن در سازمان مرکزی آموزش عالی هلند (CROHO) ثبت شده است. دانشگاه ویتنبورگ هلند معمولا در بین 5 دانشگاه برتر کشور برای تحصیل قرار گرفته است و این نتیجه چشمگیر در کمتر از 35 سال به دست آمده است. در خصوص کسب اطلاعات بیشتر از راهنمایی های مشاورین خبره ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت بهره مند گردید.

کلیات تحصیل در دانشگاه ویتنبورگ هلند

در خصوص کلیات تحصیل در دانشگاه ویتنبورگ هلند بایستی بدانید که این دانشگاه علمی کاربردی توسط سازمان اعتباربخشی هلند (NVAO) و بنیاد اعتبار بین المللی مدیریت تجارت بین المللی (FIBAA – یک سازمان معتبر در آلمان، اتریش و سوئیس) معتبر شناخته شده است. پردیس مدرن این دانشگاه با ایستگاه مرکزی قطار حدود 10 به صورت پیاده فاصله دارد. دانشجویان در قلب شهر آمستردام قرار دارند و می توانند با مشاغل محلی ارتباط برقرار کنند. در سال 2010، ویتنبورگ از Deventer به ساختمان Aventus در آپلدورن، در کمتر از 15 کیلومتری غرب شهر آمستردام نقل مکان کرد.

در سال 2015، ویتنبورگ 2 مکان دیگر را نیز افتتاح کرد که یکی از آنها در آپلدورن (در Spoorstraat 23)  و یک مکان در ساختمان دالی در آمستردام می باشند. ویتنبورگ انواع مختلفی از محل اقامت دانشجویی مبله و دانشجویی را در تعدادی از نقاط مختلف در آپلدورن ارائه می دهد. این مرکز به دانشجویان یک اتاق در یک آپارتمان یا مجموعه دانشگاه اختصاص داده می شود که یک مکان مجهز به کلیه امکانات را با دانشجویان دیگر، اعم از زن و مرد به اشتراک می گذارد.

کلیات تحصیل در دانشگاه ویتنبورگ هلند

دوره های تحصیلی دانشگاه ویتنبورگ هلند

دوره های تحصیلی دانشگاه ویتنبورگ هلند مقطع کارشناسی را در شاخه مدیریت بازرگانی بین المللی با تخصص درخشان در اقتصاد و مدیریت ارائه می دهد. مدیریت مهمان داری، ارتباطات بازاریابی، مدیریت خدمات مالی، مدیریت اطلاعات، مدیریت املاک و مستغلات لجستیک و تجارت بین الملل، کارآفرینی و مدیریت SME، از جمله این دوره ها می باشند. همچنین دوره های کارشناسی ارشد در شاخه مدیریت و مهمان داری بین المللی ارائه می دهد که این دوره ها شامل رشته های مدیریت رویداد های بین المللی، مدیریت بین المللی گردشگری و مدیریت بازرگانی (MBA) می شوند. این دانشگاه برنامه های کارشناسی ارشد را با مشارکت دانشگاه برایتون ارائه می دهد. ماموریت دانشگاه ویتنبورگ ارتقا مهارت تعالی در امور تجاری و مدیریت بین المللی و همچنین ایجاد بهترین محیط برای دانشجویان و کارکنان می باشد.

مقامات این مرکز، خود را به عنوان مکانی با تنوع فرهنگ بالا و اخلاق محور برای تدریس در سطح جهانی، همراه با تحقیق و پژوهش معرفی می کنند. این دانشگاه، دانشجویان خود را به سازمان های مستقر در منطقه های محلی معرفی می کند که این امر اقتصاد، جو فرهنگی و اجتماعی منطقه را نیز تقویت می کند. موقعیت این دانشگاه در آمستردام باعث جذب کارآفرینان بین المللی می شود. در این موسسه دانشجویان بیش از 100 ملیت مختلف با هم تحصیل و معاشرت می کنند. ویتنبورگ به افراد این امکان را می دهد تا اهداف و آرزوهای خود را توسعه دهند و پشتیبانی مداوم از روند مطالعات آن ها را برای دستیابی به اهداف متعدد، فراهم می کند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در باب تحصیل در هلند مقاله لینک شده را مطالعه بفرمائید.

اخذ پذیرش تحصیلی دانشگاه ویتنبورگ هلند

روش های درخواست برای ثبت نام همه دانشجویان یکسان است، اما اگر متقاضی به ویزای تحصیلی نیاز داشته باشد، روند پذیرش کمی متفاوت است. روش کار این است که اطمینان حاصل شود که همه متقاضیان در روند انتخاب رشته تصمیم صحیح گرفته اند و واجد شرایط عضویت در این دوره هستند. همچنین اطمینان حاصل شود که ویتنبورگ به راحتی و به صورت قانونی می تواند ویزای ورود دانشجویان غیر اتحادیه اروپا (EEA) را در صورت لزوم به هلند و شینگن درخواست و ترتیب دهد تا دانشجویان بتوانند تحصیلات خود را آغاز کنند.

همانطور که ذکر شد این دانشگاه دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به صدور مدارک آموزش عالی رسمی شناخته شده مانند درجه کارشناسی، کارشناسی ارشد در چندین زمینه تحصیلی می شود. این مرکز دانشگاهی 32 ساله دارای سیاست پذیرش انتخابی بر اساس نتایج آزمون های ورودی و سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. دامنه میزان پذیرش در این موسسه 40% الی 50% است که این سازمان آموزش عالی هلند را به یک موسسه تقریبا ​​رقابتی تبدیل می کند. در خصوص اطلاع از هزینه تحصیل در هلند پیشنهاد ما به شما مطالعه مقاله لینک شده می باشد.

مدارک لازم برای اخذ پذیرش تحصیلی دانشگاه ویتنبورگ هلند شامل موارد زیر می باشد:

  • فرم درخواست تکمیل شده
  • مدارک اخذ شده دانشگاهی
  • مدرک کارشناسی یا معادل HND
  • رزومه کاری (در صورت وجود)
  • انگیزه نامه
  • 2 توصیه نامه
  • نتایج آزمون مهارت زبان انگلیسی
  • اثبات حداقل 3 سال تجربه حرفه ای برای متقاضیان MBA
  • ویزای دانشجویی

دانشگاه ویتنبورگ هلند برای دانشجویان بین المللی که در خارج از اروپا زندگی می کنند، درخواست ویزای دانشجویی را پردازش می کند. تنها کاری که افراد باید انجام دهند، دریافت ویزا از نزدیکترین سفارت هلند است. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تحصیل در دانشگاه ویتنبورگ هلند، با کارشناسان ماهر موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :