مهاجرت تحصیلی نروژ

تحصیل در دانشگاه ولدا نروژ

تحصیل در دانشگاه ولدا نروژ

تحصیل در دانشگاه ولدا نروژ، بدون شک یکی از آرزو های متقاضیان بومی و بین المللی است و بین 20 دانشگاه برتر این کشور قرار دارد. دانشگاه ولدا (HVO) یکی از موسسات دولتی بدون شهریه در سیستم آموزش عالی نروژ است. این دانشگاه در شهر ولدا، استان مور و رومسدال، واقع شده است. HVO در تاریخ یک آگوست 1994، هنگامی که کالج منطقه ای Møre og Romsdal و کالج تربیت معلم Volda ادغام شدند، تأسیس شد. از این رو ولدا، سنت طولانی در آموزش معلمان دارد که اولین بار در سال 1895 به آن پرداخت. رئیس فعلی این دانشگاه یوهان روپن است و در حال حاضر، تقریبا 4500 دانشجو و 350 کارمند دارد. مشاورین ارشد ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در جهت تحصیل در دانشگاه ولدا نروژ پاسخگوی سوالات شما خواهند بود.

جزییات تحصیل در دانشگاه ولدا نروژ

به طور دقیق، دانشگاه ولدا نروژ دارای یک نوع محوطه روستایی است، به این معنی که خارج از مرکز شهر است. این دانشگاه به 4 دانشکده علوم انسانی و آموزش، هنرهای زیبا و نمایشی، علوم اجتماعی و تاریخ و رسانه و روزنامه نگاری تقسیم می شود. این دانشکده ها در مجموع 6 برنامه کارشناسی ارشد، 30 برنامه تحصیلات کارشناسی و حدود 300 دوره تحصیلی ارائه می دهند. از سال 1997، HVO میزبان جشنواره سالانه فیلم و مستند نروژ، با نام مستعار DOKFILM، از سال 2007، میزبان جشنواره انیمیشن ولدا، یک محیط اجتماعی با مرکز بزرگ برگزاری کنسرت و کافه Rokken نیز می باشد. هر دو مجموعه Rokken در سال 2005 افتتاح شده اند. گفته می شود در فیلم بلند Trollhunter در سال 2010 شخصیت های اصلی فیلم، دانشجویان HVO هستند.

در خصوص جزییات تحصیل در دانشگاه ولدا نروژ جالب است بدانید که این دانشگاه دارای بسیاری از امکانات و تجهیزات IT کاربردی و به روز است که به راحتی در دسترس هستند. این امکانات مانند اتاق های رایانه و شبکه بی سیم در سراسر دانشگاه می باشند. کتابخانه این دانشگاه بسیار مدرن است و دسترسی به کتاب ها و نشریات دوره ای از سراسر جهان را فراهم می کند. در دانشگاه همچنین استودیوهای موسیقی و عکاسی، یک سالن تئاتر، اتاق های کار گروهی و مطالعه وجود دارد. علاوه بر این، چندین اقامتگاه دانشجویی در ولدا وجود دارند که همه در فاصله پیاده روی تا دانشگاه و امکانات خدماتی مستقر هستند. هر اقامتگاه دانشجویی اتاق های جداگانه مبله همراه با تلفن، تلویزیون کابلی و دسترسی رایگان به اینترنت را ارائه می دهد.

جزییات تحصیل در دانشگاه ولدا نروژ

سیستم آموزشی و تحصیل در دانشگاه ولدا نروژ

دانشگاه ولدا نروژ دارای سنت های طولانی و افتخارآمیز آموزش عالی است که از زمان تأسیس آن وجود دارد. این دانشگاه دوره های مختلف آموزشی را در زمینه های رسانه و ارتباطات، آموزش معلمی عمومی و پیش دبستانی، علوم اجتماعی، مراقبت از کودکان و برنامه ریزی اجتماعی و حکمرانی، ادبیات، زبان شناسی، ریاضیات و علوم مهندسی، تاریخ، هنر و صنایع دستی، ورزش و محیط زیست، موسیقی و هنرهای نمایشی ارائه می دهد. امروزه، این مرکز، برنامه ها و دوره های تحصیلی را در زمینه های مختلف دانشگاهی ارائه می دهد که فقط توسط دانشکده های علوم انسانی و آموزش، علوم اجتماعی و تاریخ، هنر و تربیت بدنی و رسانه و روزنامه نگاری اداره می شوند.

دانشگاه ولدا نروژ به دلیل ارائه بسترهای مطالعات برجسته دانشگاهی، در زمینه های انیمیشن، روزنامه نگاری و تولید فیلم مستند، بسیار مشهور است. همچنین مطالعات حرفه ای را در زمینه آموزش معلم، علوم انسانی، موضوعات رسانه ای و مطالعات اجتماعی ارائه می دهد. این رشته ها را می توان در قالب دوره های مختلف، در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و تحصیلات تکمیلی دکترا و همچنین تعدادی دوره کوتاه مدت و آموزش از راه دور، گذراند. در خصوص اطلاع از سیستم آموزشی و تحصیل در دانشگاه ولدا نروژ مطالعه مقاله اخذ پذیرش از دانشگاه های نروژ خالی از لطف نخواهد بود.

اخذ پذیرش تحصیلی در دانشگاه ولدا نروژ

دانشگاه ولدا نروژ را با ظرفیت 4000 دانشجو، می توان در رده دانشگاه های کوچک اروپا قرار داد. در HVO، کادر علمی 299 متخصص مختلف را به حساب می آورند. دانشگاه ولدا نروژ از برنامه های بین المللی تبادل دانشجو را پشتیبانی می کند که توسط شبکه گسترده ای از موسسات آموزشی و شرکت های همکار، امکان پذیر شده است. روند پذیرش در HVO، شامل ارزیابی عملکرد قبلی تحصیل متقاضی است. سال تحصیلی دانشگاه شامل 2 ترم می شود. هنگام اقدام برای پذیرش در کالج دانشگاه ولدا در نروژ باید تمام مدارک مورد نیاز تهیه شود.

مدارک لازم جهت پذیرش تحصیلی در دانشگاه ولدا نروژ شامل موارد زیر است:

  • تمام اسناد دانشگاهی
  • فرم درخواست آنلاین تکمیل شده
  • گواهینامه زبان انگلیسی
  • گذرنامه
  • اطلاعات هویتی
  • اثبات پرداخت هزین درخواست
  • رزومه کاری (برای متقاضیان مقطع کارشناسی ارشد)

به طور معمول، تحصیلات کارشناسی و کارشناسی ارشد در ولدا، حدود 1000€ (یورو) به صورت سالانه هزینه دارد. مقدار دقیق این هزینه بسته به نوع برنامه انتخابی، متفاوت است. دانشگاه ولدا هیچگونه کمک مالی در قالب بورسیه تحصیلی ارائه نمی دهد. با این حال، از همه بورسیه های در نظر گرفته شده معتبر در جهان پشتیبانی می کند. همچنین متقاضیان می توانند برای بهره مند شدن از بورسیه تحصیلی در نروژ درخواست دهند. داوطلبان می توانند برای کسب اطلاعات دقیق تر، با مشاوران برجسته و مجرب موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرموده و از امکان مشاوره رایگان بهره مند گردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :