مهاجرت تحصیلی سوئیس

تحصیل در دانشگاه نوشاتل سوئیس

تحصیل در دانشگاه نوشاتل سوئیس

تحصیل در دانشگاه نوشاتل سوئیس، از سوی دانشجویان در خصوص تحصیل در رشته های هنر و علوم انسانی، حقوق و اقتصاد مورد توجه بوده است. دانشگاه نوشاتل سوئیس (UniNE) یک دانشگاه فرانسوی زبان است که در نوشاتل سوئیس مستقر است. این شهر زیبا، واقع در ساحل دریاچه ای که نام خود را با آن اشتراک دارد، قرار گرفته است. این دانشگاه دارای 4 دانشکده و بیش از 10 موسسه است. تحصیل در دانشگاه نوشاتل سوئیس با میزبانی 2000 دانشجو، بزرگترین مرکز آموزشی دانشگاه نوشاتل است. بودجه سالانه این دانشگاه 144 میلیون و بودجه تحقیقاتی نیز سالانه 40 میلیون € (یورو) است.

تقریبا 4000 دانشجو، از جمله 600 دانشجوی دکترا در دانشگاه حضور دارند و هر ساله بیش از 600 مدرک یا گواهینامه دکترا به آنها اعطاء می شود. همچنین این دانشگاه بیش از 1100 کارمند دارد. مشاورین خبره ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در جهت اعزام دانشجو به کشور سوئیس راهنمایی های لازم را در اختیار شما قرار خواهند داد.

بررسی تحصیل در دانشگاه نوشاتل سوئیس

دانشگاه نوشاتل سوئیس کلاس هایی به زبان فرانسه و همچنین انگلیسی ارائه می دهد. در خصوص بررسی تحصیل در دانشگاه نوشاتل سوئیس بایستی بدانید که این برنامه ها در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد و دکترا در رشته هایی مانند امور مالی، علوم کامپیوتر، حقوق، اقتصاد، علوم و ورزش، روزنامه نگاری و ریاضیات طبقه بندی می شوند. این موسسه در همکاری با 2 دانشگاه دیگر، دانشگاه De Montfort در لستر (انگلیس) و دانشکده مدیریت SDA Bocconi در میلان قرار دارد. نوشاتل، توسط مرکز بین المللی مطالعات ورزشی(CIES) سازمان یافته و همچنین رشته های FIFA Master و حقوق ورزشی را در شاخه مدیریت ارائه می دهد. دانشکده علوم انسانی، بزرگترین دانشکده این مرکز است و حدود 2000 دانشجو دارد. زمینه های تحقیق و بررسی این دانشکده، زبان ها و تمدن های باستان و قرون وسطی، باستان شناسی، موزه شناسی و فلسفه است.

دانشکده علوم در خصوص تحصیل در دانشگاه نوشاتل سوئیس در حوزه های مختلف تحقیقاتی فعال است که از جمله آن، موضوعات زیست شناسی، هیدروژئولوژی، علوم زمین گرمایی، فناوری اطلاعات، ریاضیات، شیمی و فیزیک دورس این دانشگاه می باشند. دانشکده حقوق با 560 دانشجو، 6 گرایش حقوق تجارت، حقوق بین الملل و اروپا، حقوق عمومی، قانون بهداشت و بیوتکنولوژی، قانون ورزشی، مشاغل قضایی در مقطع کارشناسی ارشد ارائه می دهد. دانشکده اقتصاد نیز حدود 700 دانشجو دارد و بهترین دانشکده دانشگاه است. برنامه های کارشناسی ارشد در زمینه های مختلف مانند تجزیه و تحلیل مالی، توسعه تجارت بین المللی، اقتصاد عمومی، سیاست و مدیریت عمومی، روانشناسی در کار، آمار و سیستم های اطلاعاتی ارائه می شوند.

بررسی تحصیل در دانشگاه نوشاتل سوئیس

نظام آموزشی و تحصیل در دانشگاه نوشاتل سوئیس

امروزه دانشگاه نوشاتل سوئیس که در منطقه فرانسوی زبان سوئیس واقع شده است، از سیاست های آموزش عالی مشابه دانشگاه های فرانسه پیروی می کند. آنچه بیش از هر چیز دانشگاه نوشاتل را متمایز می کند، کیفیت کادر آموزشی آن است. این دانشگاه هنگام استخدام، اطمینان حاصل می کند که هر استادی دارای مهارت های پیشرفته و شهرت بین المللی در حوزه تحقیقاتی تخصص خود باشد. در نتیجه، برای تدریس در UniNE استادان باید استانداردهای عالی آموزشی را داشته باشند تا بتوانند دانش خود را به روشی الهام بخش برای دانشجویان به اشتراک بگذارند. بر خلاف دانشگاه های بزرگتر، اکثر دانشجویان یکدیگر را می شناسند و در بحث ها شرکت و تبادل نظر می کنند. دانشجویان اغلب خارج از کلاس با استادان خود روبرو می شوند و احساس همبستگی و حمایت بین دانشجویان و استادان، به ویژه بین دانشجویان پیشرفته و مبتدیان وجود دارد.

در دانشگاه نوشاتل، دانشجویان نظام آموزشی و تحصیل در دانشگاه نوشاتل سوئیس به درک مطلب بیشتر کمک می کند و کارایی موارد آموزشی را افزایش می دهد. کار گروهی، سمینارها و گشت و گذارها غالبا به طور پیوسته برگزار می شوند، بدین ترتیب برخلاف دانشگاه های بزرگتر که این امکانات تدریس برای آنها اغلب در دسترس نیست. علاوه بر این دانشجویان کارشناسی (در برخی رشته ها) و دانشجویان کارشناسی ارشد این فرصت را دارند که با دانشجویان دکترا و سایر محققان در پروژه ها شرکت کنند. درگیر کردن دانشجویان کارشناسی ارشد در تحقیقات، چشم اندازهای جذاب را برای پیشرفت در حرفه مربوطه ایجاد می کند. در خصوص تحصیل در سوئیس و کسب اطلاعات بیشتر مطالعه مقاله مذکور به شما پیشنهاد داده می شود.

اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاه نوشاتل سوئیس

دانشگاه نوشاتل سوئیس دوره ها و برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به ارائه مدارک آموزش عالی رسمی در مقاطع کاردانی، کارشناسی، مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا در چندین زمینه تحصیلی می شود. این موسسه آموزش عالی که حدود 182 سال قدمت دارد، دارای سیاست پذیرش انتخابی است، از این رو دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام اقدام کنند. دانشگاه نوشاتل شهرت بین المللی دارد و 21% از دانشجویان از خارج سوئیس تقریبا از 100 ملیت متفاوت تشکیل می شوند. تنوع فرهنگی بالا چه از نظر آموزش و چه از نظر جو در دانشگاه سرمایه بزرگی است. دانشگاه نوشاتل سوئیس تقویم سال تحصیلی خود را به 2 ترم تقسیم می کند.

هنگام ثبت نام برای پذیرش و تحصیل در دانشگاه نوشاتل سوئیس، باید تمام مدارک زیر، تهیه شود:

  • تمام اسناد دانشگاهی اخذ شده
  • فرم درخواست آنلاین
  • گواهینامه مهارت در زبان فرانسوی و انگلیسی
  • گذرنامه
  • اطلاعات هویتی
  • عکس
  • اثبات پرداخت هزینه درخواست
  • توصیه نامه ها
  • رزومه کاری (در صورت وجود)
  • بیمه درمانی
  • ویزای دانشجویی
  • اعلامیه حمایت مالی

همچنین چندین امکان و خدمات علمی و غیرآکادمیک به دانشجویان از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، کمک های مالی و یا بورسیه تحصیلی، تحصیل در موسسه های خارج از سوئیس و برنامه های تبادل دانشجو، به دانشجویان ارائه می شود. در خصوص کسب اطلاعات جامع و بررسی تحصیل در سوئیس به زبان انگلیسی مقاله مذکور را مطالعه بفرمائید. برای آگاهی از اطلاعات به روز در باب تحصیل در دانشگاه نوشاتل سوئیس با مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :