مهاجرت تحصیلی کانادا

تحصیل در دانشگاه مونترال کانادا

تحصیل در دانشگاه مونترال کانادا

تحصیل در دانشگاه مونترال کانادا به دلیل برتری نسبت به دیگر دانشگاه های کانادا و حضور در لیست بهترین دانشگاه ها، مورد توجه افراد زیادی است. دانشگاه مونترال کانادا یک موسسه عمومی است که در سال 1878 در مونترال کانادا تاسیس شد. دانشگاه مونترال کانادا از طریق وابستگی به مدارسی مانند Polytechnique Montreal (مهندسی) و HEC Montreal (تجارت)، به یکی از بزرگترین دانشگاه ها در آمریکای شمالی تبدیل شده است و یکی از مراکز اصلی پیشرو در تحقیقات و پیشرفت فن آوری در سطح جهانی می باشد. در جهت کسب راهنمایی های بیشتر در باب تحصیل در دانشگاه های کانادا پیشنهاد می شود ابتدا با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمائید. بدین ترتیب پس از کسب مشاوره از کارشناسان ما و دریافت راهنمایی های لازم می توانید انتخابی دقیق داشته باشید.

معرفی تحصیل در دانشگاه مونترال کانادا

در جهت معرفی دانشگاه مونترال (UdeM) کانادا جالب است بدانید این دانشگاه با مدارس وابسته به آن (École Polytechnique و HEC Montréal) جزء دومین دانشگاه بزرگ کانادا است. دانشگاه مونترال کانادا بیش از 60000 دانشجو دارد که تقریبا همه زمینه های دانشگاهی از جمله طیف گسترده ای از رشته های علوم بهداشتی را ارائه می دهد و یکی از بزرگترین دانشکده های هنر و علوم در کانادا به شمار می آید. این شبکه دانشگاهی یک شبکه غنی از کتابخانه ها و یک مجموعه ورزشی با امکانات کامل را ارائه می دهد. دانشگاه مونترال کانادا با داشتن بیمارستان های وابسته به خود یکی از دانشگاه های اصلی مبتنی بر تحقیقات پزشکی در کانادا است که 2600 استاد و محقق و 300 واحد تحقیقاتی را در بر می گیرد.

دانشگاه مونترال کانادا برجسته ترین دانشگاه فرانسوی زبان آمریکای شمالی و یکی از برترین دانشگاه های فرانسوی زبان در جهان است. به دلیل کیفیت و شهرت استادان و محققان خود، دانشگاه مونترال در میان بزرگترین دانشگاه های کانادا قرار دارد و برای توسعه یافتن در همه زمینه های علمی تلاش می کند. این دانشگاه با تأمین نیازهای فرهنگی و علمی دانشجویان و نفوذ خود در سراسر کشور و سراسر جهان دارای اهمیت بالایی است. دانش آموزان و جامعه به طور یکسان از دانش جدیدی که در بالاترین سطح فعالیت های پژوهشی وابسته به دانشمندان که کشف، استفاده و پرورش می یابد، استفاده می کنند.

سیستم تحصیلی در دانشگاه مونترال کانادا

پردیس اصلی دانشگاه در دامنه شمالی کوه رویال در محله های Outremon و Côte des Neiges شهر کبک واقع شده است. دانشکده راجر گادری که به نام رئیس پیشین این موسسه که تا سال 2003 به عنوان مدیر پاویلون شناخته می شد، از اطراف دانشگاه دیده می شود. این بنا عمدتا در سبک آرت دکو با به کارگیری برخی عناصر سبک معماری بین المللی ساخته شده و توسط معمار برجسته ارنست کورمیه طراحی شده است. در 14 سپتامبر 1954، یک راهرو در این دانشکده به دانش آموختگان این دانشگاه که در زمان جنگ جهانی دوم در ارتش کانادا درگذشتند، اختصاص داده شد.

دانشگاه مونترال کانادا در بین 10 دانشگاه برتر کانادا قرار دارد. این دانشگاه به دلیل قرار گرفتن در بین برترین های جهان بسیار قابل توجه و حمایت دولت است. این دانشگاه در زمینه های مختلفی مانند هنر و علوم انسانی، مهندسی و فناوری، علوم پزشکی، علوم طبیعی، علوم اجتماعی و مدیریت، علوم کامپیوتر، اقتصاد و تجارت، خدمات آموزشی در مقاطع مختلف ارائه می کند. این دانشگاه از نظر کیفیت آموزش در بین 200 دانشگاه برتر قرار دارد. فارغ التحصیلان دانشگاه به دلیل استانداردهای بالای آموزشی، در بین کارفرمایان کانادا و جهان بسیار محبوب هستند. در خصوص تحصیل در کانادا و کسب اطلاعات بیشتر مقاله لینک شده را مطالعه بفرمائید.

سیستم تحصیلی در دانشگاه مونترال کانادا

جزییات تحصیل در دانشگاه مونترال کانادا

جزییات تحصیل در دانشگاه مونترال کانادا بدین صورت است که علاوه بر پردیس اصلی مونت رویال، دارای 5 مرکز در تربن، لاوال، لونگوئیل، سن هیاسینت و موریسی است. محوطه دانشگاه در لاوال که درست در شمال مونترال قرار دارد، در سال 2006 افتتاح شد. این اولین پردیس دانشگاه مونترال است و در نزدیکی ایستگاه مترو Montmorency و مقابل کالج مونتمورنسی واقع شده است. در اکتبر 2009، دانشگاه با راه اندازی مجتمع 6 طبقه خود، گسترش پردیس های دیگر خود را اعلام کرد. برای حل مشکل کمبود فضای دانشکده اصلی خود، این دانشگاه همچنین در نظر دارد یک پردیس جدید در Outremont معروف به پردیس MILافتتاح کند.

طرح جامع دانشگاه مونترال کانادا شامل ساخت فضاهای دوستدار محیط زیست جدید در منطقه Outremont، مونترال است. محوطه دانشگاه که توسط 2 ایستگاه مترو (Outremont و Acadie) قابل دسترسی است، شامل بخش های آموزشی و پژوهشی است. اماکن این دانشگاه مطابق با گواهینامه زیست محیطی LEED ساخته شده اند. پردیس MIL که نام خود را از Milieu گرفته است در زبان فرانسوی به معنی وسط یا ما بین است. این پردیس از سال 2016 در دست ساخت است. شرایط مهاجرت و آموزش در کشور کانادا در مقاله اعزام دانشجو به کانادا به طور کامل شرح داده شده است.

هزینه ها و روند پذیرش از دانشگاه مونترال کانادا

تقویم آکادمیک دانشگاه مونترال کانادا از 3 ماه تشکیل شده است. یک سال تحصیل در مقطع کارشناسی برای دانشجویان حدود 9175CAD (دلار کانادا) هزینه در بر دارد. همچنین هزینه دوره های تحصیلی کارشناسی ارشد در UdeM پایین نیست و یک سال تحصیل برای دانشجویان 12500CAD (دلار کانادا) هزینه دارد. علاوه بر این، بورسیه های تحصیلی ارائه شده توسط دانشگاه، امکان پوشش بخشی از هزینه های تحصیل را فراهم می کند. این دانشگاه دوره های آنلاین آموزشی را نیز ارائه می دهد که این قالب در بین دانشجویان بسیار محبوب است. دانشگاه مونترال کانادا یکی از بزرگترین مجموعه های دانشجویی کانادا از نظر تخصیص بودجه در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا می باشد. جزییات هزینه تحصیل در کانادا به طور کامل در مقاله لینک شده شرح داده شده است.

دانشگاه مونترال کانادا یک موسسه آموزشی بزرگ است که بیش از 58 هزار دانشجو در آن شرکت می کنند. شهروند خارجی بودن دانشجویان بین المللی را از روند پذیرش خارج نمی کند. کادر علمی UdeM شامل بیش از 7000 استاد است. تعداد زیادی از استادان، متخصصان خارجی هستند. در طول تحصیل دانشجویان این فرصت را دارند که در برنامه های تبادل بین المللی شرکت کنند. این دانشگاه کتابخانه خاص خود را دارد و برای کسانی که خوابگاه هایی در داخل و خارج از دانشگاه را انتخاب می کنند، ارائه می شود. دانشجویان این دانشگاه به یک ماجراجویی علمی منحصر به فرد می پردازند. علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر، می توانند با مشاوران دلسوز موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :