مهاجرت تحصیلی انگلستان

تحصیل در دانشگاه لستر انگلستان

تحصیل در دانشگاه لستر انگلستان

تحصیل در دانشگاه لستر انگلستان، به عنوان یک برنامه با کیفیت دانشگاهی در بین دانشگاه های اروپایی برای متقاضیان بین المللی شناخته می شود. دانشگاه لستر در سال 1921 تاسیس شده است و یکی از برترین دانشگاه های انگلیس است. دانشگاه لستر انگلستان برنامه های مختلفی را در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد ارائه می دهد. دانشگاه لستر انگلستان با زیرساخت های کلاس جهانی و هیئت علمی باتجربه، مرکزی برای یادگیری در سطح پیشرفته است.

دانشگاه لستر انگلستان بر آموزش مبتنی بر تحقیق تمرکز دارد و با ارگان های دولتی، موسسات و سازمان های تحقیقاتی همکاری کرده است. مراکز تحقیقاتی تخصصی دانشگاه شامل موسسه اقتصاد فرهنگی و رسانه ای، موسسه پزشکی، موسسه مطالعات پیشرفته، موسسه مشاهدات فضا و زمین و موسسه زیست شناسی ساختاری و شیمیایی است. در خصوص کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمائید.

جزییات تحصیل در دانشگاه لستر انگلستان

در خصوص جزییات دانشگاه لستر انگلستان جالب است بدانید که این دانشگاه در شهر زیبای لستر واقع شده است، از آزمایشگاه های پیشرفته، کتابخانه ها، استودیوهای هنری، مراکز محاسبات و سایر امکانات پشتیبانی و بهترین سیستم های یادگیری در کلاس برخوردار است. پردیس اصلی دانشگاه در مجاورت پارک ویکتوریا و ویگجستون و کالج ملکه الیزابت اول، در حدود یک مایلی جنوب مرکز شهر قرار دارد. دانشگاه لستر از نظر رتبه بندی برترین دانشگاه های جهان (UI GreenMetric) در زمینه تعهد، فعالیت و زیرساخت ها، رتبه 35 جهان و 9 انگلیس را دارد. برخی از امکانات پیشرفته در دانشگاه شامل امکانات تصویربرداری پیشرفته (AIF)، تسهیلات میکروسکوپ الکترونی، مرکز هسته ژنومیک، فناوری های تصویربرداری لستر(LITE) و سایر است. در حال حاضر این مدرسه در حال گذراندن یک دوره بازسازی برای پردیس خود با بودجه 300 میلیون £ (پوند انگلیس) می باشد.

دانشگاه لستر انگلستان در صورت ارسال درخواست قبل از ماه سپتامبر، محل اقامت کلیه دانشجویان سال اول و دانشجویان تحصیلات تکمیلی جدید را تضمین می کند. به دانشجویان مقطع کارشناسی 8 اقامتگاه در روستا و 5 اقامتگاه در شهر ارائه می شود که هر یک، ویژگی های متمایز را شامل می شوند. هزینه اسکان در این اقامتگاه، حدودا بین 09£ الی 190£ (پوند انگلیس) در هفته است و شامل تمام قبض های آب و برق، Wi-Fi پرسرعت و دسترسی به خدمات پشتیبانی 24 ساعته است. دانشجویان همچنین می توانند با استفاده از خدمات SULETS گزینه های اقامتی اجاره ای خصوصی نزدیک به دانشگاه را انتخاب کنند.

شرایط تحصیل در دانشگاه لستر انگلستان

دانشگاه لستر انگلستان دانشگاهی است با نگاه بین المللی که دانشجویان سراسر جهان را برای دنبال کردن رویاهای خود ثبت نام می کنند. تیم اعضای هیئت علمی و کارکنان نیز متشکل از افراد با ملیت ها و قومیت های مختلف هستند. اساتید برجسته دانشگاه های معتبر جهان معمولا برای ارائه سخنرانی های ویژه از دانشگاه بازدید می کنند. شبکه عظیم فارغ التحصیلان این دانشگاه در سراسر جهان پخش شده است. آنها همچنین برای به اشتراک گذاشتن داستان های موفقیت خود و تشویق دانشجویان از دانشگاه بازدید می کنند. دانشگاه لستر انگلستان به همراه دانشجویان، استادان، کارمندان و دانش آموختگان خود یک دهکده جهانی ایجاد می کند.

شرایط تحصیل در دانشگاه لستر انگلستان به پیشرفت جامع دانشجویان معتقد است و به سلامت جسمی و روحی دانشجویان خود اهمیت می دهد. این پردیس پر جنب و جوش دارای میادین ورزشی، مراکز تناسب اندام، کافه تریا، سالن های شنا و پارک است. باشگاه های ورزشی و باشگاه های فرهنگی مشارکت بین رشته ای دانشجویان را در رویدادهای ورزشی، جشن ها، کنسرت ها، نمایشگاه ها و نمایشگاه ها تضمین می کنند. این روحیه تیمی را در بین دانشجویان ایجاد می کند و این دانشگاه را به مقصدی برای یادگیری کیفی همراه با نوآوری تبدیل کرده است. در خصوص کسب اطلاعات بیشتر در باب دیگر دانشگاه های این کشور مقاله تحصیل در دانشگاه وارویک انگلستان را مطالعه بفرمائید.

شرایط تحصیل در دانشگاه لستر انگلستان

اخذ پذیرش تحصیلی در دانشگاه لستر انگلستان

دانشگاه لستر انگلستان بیش از 200 دوره تحصیلات عالی را ارائه می دهد. رشته های ارائه شده در این موسسه شامل پرستاری، MBA ، پزشکی، مهندسی، حقوق، آموزش، علوم زیستی و سایر است. این دانشگاه به دلیل تحقیقات خود در زمینه اثر انگشت ژنتیکی بسیار مشهور است. دانشجویان بین المللی که شرایط زبان انگلیسی را ندارند، می توانند در بخش آموزش زبان انگلیسی (ELTU) لستر ثبت نام کنند تا مهارت های زبان خود را بهبود بخشند.

دانشگاه لستر انگلستان از دانشجویان اتحادیه اروپا و دانشجویان خارج از اتحادیه اروپا استقبال می کند. ممکن است شرایط متفاوت برای پذیرش دانشجویان بین المللی وجود داشته باشد. همچنین دوره های خاص شرایط مخصوص به خود را دارند. هزینه های درخواست ثبت نام در دانشگاه لستر 25£ (پوند انگلیس) می باشد. برنامه تحصیلات تکمیلی تقریبا برای همه دوره ها رایگان است. برخی از دوره های تحصیلات تکمیلی نیاز به هزینه درخواست دارند.

اسناد لازم در خصوص اخذ پذیرش تحصیلی در دانشگاه لستر انگلستان بدین شرح می باشد:

  • مدارک رسمی رسمی دبیرستان، کالج یا دانشگاه
  • گواهینامه های اخذ شده
  • بیانیه شخصی
  • الزامات خاص برنامه
  • اثبات مهارت در زبان انگلیسی
  • سوابق تحصیلی ( ریز نمرات)
  • ویزای اقامت

در خصوص تحصیل پزشکی در انگلستان و کسب اطلاعات بیشتر مقاله مذکور خالی از لطف نخواهد بود.

بورسیه های تحصیلی دانشگاه لستر انگلستان

دانشجویان تحصیلات تکمیلی که در دوره های فنی مانند مهندسی، علوم کامپیوتر، ریاضیات و جغرافیا ثبت نام کرده اند، می توانند با گذراندن دوره های کار 3 تا 12 ماهه پس از اتمام دوره های تدریس شده، تجربه حرفه ای خود را غنی کنند. این برنامه بسته به قدرت دانش آموزان به طور معمول در تابستان یا دسامبر آغاز می شود. همچنین بورسیه های تحصیلی با ارزش های مختلف توسط دانشگاه ارائه می شوند.

بورسیه های تحصیلی دانشگاه لستر انگلستان به شرح زیر می باشند:

  • Chevening
  • Aviva
  • فولبرایت
  • بنیاد سعد

شبکه فارغ التحصیلان دانشگاه لستر انگلستان بیش از 185000 عضو از 200 کشور را شامل می شود. اعضاء فارغ التحصیل از مزایای دسترسی به 1300 مجله و ژورنال تجاری، شهریه های تخفیف داده شده برای ادامه تحصیل، عضویت رایگان در مراکز ورزشی و غیره بهره مند می شوند. برخی از فارغ التحصیلان برجسته دانشگاه لستر، مالکوم بردبری (داستان نویس)، آدل پارکس (نویسنده چندین رمان پرفروش)، ویل تودور (بازیگر) می باشند. خدمات توسعه شغلی این موسسه اطمینان حاصل می کند که فارغ التحصیلان از همه حمایت های لازم برای اشتغال برخوردار می شوند. متوسط ​​حقوق فارغ التحصیلان دانشگاه لستر 79000 پوند گزارش شده است. علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در باب تحصیل در دانشگاه لستر انگلستان می توانند با کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :