مهاجرت تحصیلی مجارستان

تحصیل در دانشگاه سملوایز مجارستان

تحصیل در دانشگاه سملوایز مجارستان

تحصیل در دانشگاه سملوایز مجارستان، به عنوان یکی از دانشگاه های قدیمی، بسیار مورد توجه متقاضیان قرار گرفت است. دانشگاه سملوایز مجارستان در سال 1769 تاسیس شد و یک مدرسه تحقیقاتی و پزشکی است که در بوداپست مجارستان واقع شده است. این دانشگاه بر اساس رتبه بندی ملی در بین 5 دانشگاه برتر مجارستان قرار دارد و یکی از قدیمی ترین و مشهور ترین دانشگاه های این کشور است. 250 سال سابقه سنتی و تمرکز بی نظیر آن بر مراقبت های بهداشتی، دانشگاه سملوایز را به یکی از موسسه های برجسته پزشکی و علوم بهداشتی در منطقه اروپای مرکزی تبدیل کرده است.

دانشگاه سملوایز مجارستان با 6 دانشکده خود، تمام جنبه های علوم پزشکی و بهداشتی را شامل می شود، از آسیب شناسی گرفته تا ژنتیک، اطفال، داروسازی، دندانپزشکی، رژیم درمانی، فیزیوتراپی، پرستاری، سیاست های بهداشتی و مدیریت، همه را پوشش می دهد. کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوئص تحصیل در مجارستان اطلاعات جامعی را در اختیار شما قرار خواهند داد.

جزییات تحصیل در دانشگاه سملوایز مجارستان

دانشگاه سملوایز مجارستان به 6 دانشکده و یک مدرسه دکترا تقسیم می شود. در این بخش درباره جزییات تحصیل در دانشگاه سملوایز مجارستان اطلاعاتی در اختیار شما قرار خواهد گرفت. همچنین دانشجویان می توانند در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا یک رشته ای در زمینه های مختلف تحصیلی انتخاب کنند. دانشکده های دانشگاه سملوایز مجارستان دارای مدرک دکترا در زمینه های مطلوب تحصیلی هستند. به دلیل ارائه خدمات و آموزش مراقبت های بهداشتی، این دانشگاه بهترین دانشکده پزشکی در مجارستان و سایر مناطق اروپای مرکزی را در خود جای داده است. این مرکز دارای پردیس شهری با زیر ساخت های مدرن است.

زندگی پر جنب و جوش همراه با امکاناتی مانند کافه تریا، زمین های ورزشی، منطقه تفریحی، آزمایشگاه های مدرن، مرکز مراقبت از بیمار، سالن اجتماعات و مرکز تناسب اندام ارائه می شود. دانشگاه سملوایز مجارستان بیمارستان ها، کلینیک ها، کتابخانه ها، امکانات ورزشی و اقامتی را درخود جای داده است. برخی از امکانات به صورت خوشه ای وجود دارد و اکثر بخش های بالینی آن متعلق به یکی از 3 بلوک بالینی است. ساختمان نظری دانشگاه سملوایز مجارستان در Nagyvárad tér، بلندترین ساختمان در مجارستان و ساختمان نمادین این مرکز است. دانشگاه سملوایز مجارستان محل چندین موسسه تحقیقاتی، یک مرکز دانشجویی، دفتر اتحادیه دانشجویی، سالن های اجتماعات، سالن های کنفرانس و بزرگترین تاسیسات ویترای کشور را در خود جای داده است.

شرایط آموزش و تحصیل در دانشگاه سملوایز مجارستان

دانشگاه سملوایز آموزش های حرفه ای، دوره های زبان خارجی، برنامه های آموزشی و تحقیقاتی تخصصی را ارائه می دهد. علاوه بر تدریس، دانشگاه سملوایز مجارستان بزرگترین ارائه دهنده خدمات مراقبت های بهداشتی در مجارستان است. اکثر دپارتمان ها برای بیماران نیازمند به درمان پیچیده، خدمات خود را ارائه می دهند. تحقیق، توسعه و نوآوری بخش مهمی از ماموریت دانشگاه را شامل می شود. در حال حاضر، 300 گروه تحقیقاتی در دانشگاه وجود دارد که شامل 31 کمک هزینه بین المللی و 94 کمک هزینه تحقیقاتی مجارستانی می شوند. برنامه های کارشناسی دانشگاه سملوایز در دانشکده علوم بهداشت و دانشکده András Pető ارائه می شوند.

شرایط آموزش و تحصیل در دانشگاه سملوایز مجارستان به گونه ای است که برنامه فیزیوتراپی نیز به زبان ایتالیایی در چارچوب برنامه از راه دور در لوگانو سوئیس اجرا می شود. برنامه های کارشناسی ارشد در دانشکده بهداشت و خدمات عمومی و دانشکده علوم بهداشت ارائه می شود. طول دوره ها یک سال بوده و با مجموع 90 امتیاز اعتبار دارد. برنامه های کارشناسی ارشد فیزیوتراپی، پرستاری، به زبان انگلیسی در دانشکده علوم بهداشتی موجود هستند. دانشگاه سملوایز دارای 7 موسسه دکترا است که در زمینه پزشکی پایه، پزشکی بالینی، علوم دارویی، علوم بهداشت روانی، علوم اعصاب، پزشکی مولکولی و علوم آسیب شناسی فعالیت می کنند. هر موسسه شامل 2 تا 17 برنامه تحصیلی است که بیش از 40 برنامه را ارائه می دهند. جهت کسب اطلاعات بیشتر به عنوان مثال مقاله تحصیل در دانشگاه سگد مجارستان را مطالعه بفرمائید.

شرایط آموزش و تحصیل در دانشگاه سملوایز مجارستان

اخذ پذیرش تحصیلی در دانشگاه سملوایز مجارستان

امروزه، دانشجویان از سراسر جهان این امکان را دارند که در سطح تحصیلات تکمیلی و کارشناسی ارشد در زمینه های علوم پزشکی و بهداشت از اساتید برجسته در محیطی مجهز به فناوری روز، آموزش ببینند. دانشگاه سملوایز یک جامعه واقعا بین المللی را میزبانی می کند و دانشجویان از بیش از 70 کشور مختلف هستند. گروه دانشجویان بین المللی تقریبا یک سوم از حدود 11000 دانشجو را که در دانشگاه تحصیل می کنند را تشکیل می دهند. هنگام اخذ پذیرش تحصیلی در دانشگاه سملوایز مجارستان، باید تمام مدارک مورد نیاز تهیه شود. لیستی مدارک لازم ممکن است برای کشورهای مختلف متفاوت باشد.

از این رو برخی از موارد مشترک جهت اخذ پذیرش در خصوص تحصیل در دانشگاه سملوایز مجارستان در این لیست شرح داده شده است:

  • کلیه مدارک دانشگاهی و دبیرستانی اخذ شده
  • فرم درخواست آنلاین تکمیل شده
  • گواهینامه آیلتس یا تافل
  • گذرنامه
  • اطلاعات هویتی
  • شناسه ایمیل
  • عکس
  • توصیه نامه
  • بیمه سلامت و زندگی
  • ویزای دانشجویی
  • اعلامیه حمایت مالی

برای مطرح کردن سوالات خود با کارشناسان کاردان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرموده تا از مشاوره های رایگان بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :