مهاجرت تحصیلی اتریش

تحصیل در دانشگاه سالزبورگ اتریش

تحصیل در دانشگاه سالزبورگ اتریش

آگاهی از شرایط تحصیل در دانشگاه سالزبورگ اتریش که به عنوان دانشگاه پاریس لودرون شناخته شده و در سال 1622 تاسیس شده است. این دانشگاه نام خود را از بنیانگذار خود، یعنی شاهزاده اسقف اعظم، پاریس لودرون گرفته است. از این رو بزرگترین نهاد در ایالت سالزبورگ می باشد. شهر سالزبورگ که در یک مکان کوهستانی و آلپ نفس گیر در شمال غربی اتریش واقع شده است. بدین ترتیب هم اکنون دانشگاه سالزبورگ در بین 10 دانشگاه برتر اتریش قرار دارد و یکی از موسسه های دولتی در اتریش می باشد.

همچنین این دانشگاه در سال 1810 بسته شد و در سال 1962 مجددا بازگشایی شد. امروزه حدود 18000 دانشجو و 2800 کارمند در آن حضور دارند. اتریش کشوری است که امروزه بسیاری از متقاضیان جهت تحصیل به انتخاب این کشور روی می آورند، از این رو نیاز به مشاوره و راهنایی جهت تحصیل در این کشور خواهید داشت. جهت کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمائید.

جزییات کلی درباره دانشگاه سالزبورگ اتریش

از زمان تأسیس مجدد در سال 1962، دانشگاه سالزبورگ به یک موسسه مدرن و سرزنده تبدیل شده است. همچنین دانشگاه سالزبورگ اتریش به 4 دانشکده تقسیم الهیات کاتولیک، حقوق، علوم فرهنگی و اجتماعی، علوم طبیعی تقسیم می شود. این دانشکده ها از بالاترین استانداردهای آموزشی و پژوهشی برخوردارند. دانشگاه سالزبورگ اتریش پردیس مرکزی ندارد و چندین ساختمان را در مرکز شهر تاریخی سالزبورگ اشغال کرده است. بدین ترتیب بخش هایی از ساختمان Salzburg Residenz (Toskanatrakt)، در جنوب کلیسای جامع سالزبورگ قرار گرفته است. بدین ترتیب کتابخانه این دانشگاه نیز بین کالجینکیرکه (کلیسای دانشگاه) و Großes Festspielhaus واقع شده است و به آن Große Aula یا سالن تشریفات هم متصل است. ساختمان دانشکده سنتی علوم انسانی (مطالعات ارتباطات، جامعه شناسی و علوم سیاسی) توسط رودولفسکی، فقط 100 متر از موتزارت پلاتز و پاپاژنوپلاتز احداث شده است.

دانشگاه سالزبورگ اتریش در یافتن محل اقامت به دانشجویان بین المللی و کارمندان دانشگاهی تازه منصوب شده خود مشاوره می دهد. این دانشگاه 3 گزینه مسکن در دسترس قرار می دهد که به داوطلبان توصیه می شود رزرو زود هنگام را در دستور کار خود قرار دهند. با در نظرگیری محدودیت های اقامتی در داخل محوطه، این دانشگاه در جستجوی مسکن خصوصی، دانشجویان را پشتیبانی می کند. همچنین اجاره بها در سالزبورگ بالا است و یافتن مسکن ارزان در این شهر دشوار است. بدین ترتیب تاکید می شود که خدمات خوابگاهی برای دانشجویان وجود ندارد. شرایط تحصیل در اتریش به طور کامل در مقاله مذکور شرح داده شده است.

شرایط تحصیل در دانشگاه سالزبورگ اتریش

دانشگاه سالزبورگ به عنوان مرکزی برای انجام تحقیقات نوآورانه، کاملا در زندگی پر جنب و جوش ایالت سالزبورگ و اطراف آن تاثیر گذار است که تا جنوب آلمان گسترش می یابد. این مرکز با روابط فرهنگی، علمی و اقتصادی خود، قطب دانش مدرن است و طیف وسیعی از تخصص ها را با نسبت متعادل جمعیت استادی به دانشجویی ارائه می دهد. این موسسه متعهد به تعالی علمی و پیشرفت از طریق تحقیق است و قصد دارد نقشی حیاتی در کمک به حل سوالات بزرگ زمان حال، داشته باشد. در مجموع 115 برنامه تحصیلی در سالزبورگ وجود دارد که برخی از آنها اخیراً با همکاری سایر دانشگاه ها انجام پذیر است. برنامه های دوره کارشناسی، مانند دوره های مهندسی که با همکاری دانشگاه فنی مونیخ یا حقوق و تجارت برگزار می شود، برای پاسخگویی به تقاضاهای جدید اقتصادی و اجتماعی معرفی شده اند.

دوره کارشناسی ارشد مطالعات اتحادیه اروپا دارای ویژگی جدیدی است که رشته هایی مانند سیاست، تاریخ و حقوق را با هم ترکیب می کند. بنابراین دانشجویان اکنون فرصت دارند مدارک اضافی ضروری را برای پاسخگویی به تقاضا های بازار شغل های در حال تغییر، کسب کنند. همچنین همکاری های بین المللی دانشگاه سالزبورگ باعث ایجاد روابط در تمام قاره ها نیز می شود. دانشگاه سالزبورگ برای افزایش فعالیت های بین المللی خود، در درجه اول از برنامه های پژوهشی اتحادیه اروپا استفاده می کند. همکاری با بیش از 80 دانشگاه، با تبادل دانشجویان و کادر آموزشی همراه است. از طرفی 34% دانشجویان ثبت نام شده، از کشورهای خارج از اتحادیه اروپا هستند. در مقاله اخذ پذیرش از دانشگاه های اتریش به طور کلی در خصوص شرایط تحصیل در این کشور اطلاعاتی در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

شرایط تحصیل در دانشگاه سالزبورگ اتریش

اخذ پذیرش تحصیلی در دانشگاه سالزبورگ اتریش

دانشگاه سالزبورگ اتریش طیف گسترده ای از فرصت های آموزشی را ارائه می دهد. دانش آموزان می توانند از بین 30 موضوع مختلف تحصیلی، دوره مورد علاقه خود را انتخاب کنند. متقاضیان می توانند در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکترا و دیپلم ثبت نام کنند. علاوه بر این، دانشگاه سالزبورگ برنامه های پاره وقت دانشگاهی را برای آموزش فوق العاده ارائه می دهد که برخی از آنها همراه با سایر موسسات آموزشی اجرا می شوند. برنامه های مقطع کارشناسی بین 6 تا 8 ترم طول می کشد.

برنامه های کارشناسی ارشد نیز بین 3 تا 4 ترم طول می کشد و با صدور و اعطاء مدرک کارشناسی ارشد یا Diplomingenieur تکمیل می شوند. شرایط پذیرش در این مقطع، یک مدرک کارشناسی، دیپلم یا مدرک معادل دوره های ارائه شده در سالزبورگ، می باشد. روند درخواست پذیرش در دانشگاه سالزبورگ به صورت آنلاین دنبال می شود. این دانشگاه دارای سیستم تقویمی محبوب 2 ترمی است.

مدارک لازم برای پذیرش در این مرکز، شامل موارد زیر است:

  • فرم درخواست پذیرش تکمیل شده
  • بیانیه شخصی
  • 2 توصیه نامه از دانشکده
  • کپی رونوشت ها
  • اطلاعات مربوط به مسکن (همراه با تصویر)
  • بیانیه پزشکی و بیمه درمانی
  • فرم رضایت والدین
  • کپی گذرنامه
  • اثبات مهارت در زبان انگلیسی و آلمانی

هزینه های دانشجویی دانشگاه سالزبورگ اتریش

هزینه دوره های کارشناسی ارشد در دانشگاه سالزبورگ، در هر سال تحصیلی برای متقاضیان، به طور متوسط حدود 600€ (یورو) است. به عنوان یک دانشگاه اروپایی، هزینه های تحصیل در دانشگاه سالزبورگ بسیار مقرون به صرفه تر از هزینه های دانشگاه های کشورهای دیگر مانند انگلستان است. در واقع، انتظار می رود که دانشجویان در هر ترم 700€ (یورو) پرداخت کنند، که به صورت سالانه کمتر از 1500€ (یورو)، محاسبه می شود. این هزینه ها شامل حق عضویت در اتحادیه ملی دانشجویان اتریش نیز می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان کاردان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :